Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-17, 08:01
  #13
Medlem
Inaniss avatar
Sverigedemokraterna i Danderyd är också noggranna med att det inte är åsikterna som får Palmheim att avgå, det är rapportering av det. Kanske hade varit smartare att ta avstånd från hans åsikter, men det är ju ärligt att inte göra det iallafall.

”Med anledning av dagens medierapportering har den förtroendevalda i fråga självmant avsagt sig alla uppdrag inom Sverigedemokraterna Danderyd” - FB för Sverigedemkraterna Danderyd.
Citera
2017-01-17, 08:13
  #14
Medlem
slemhogs avatar
Hans CV är ju inte dåligt på något sätt. Ekonomichef, controller, tidigare revisor på ernst & young och investerare. En lyckad person och akademiker.
Han är ju egen företagare, framgångsrik och har råd att yttra sig hur han vill tillskillnad mot den stora majoriteten som är medarbetare s k slavar och statare.

Är folk galet trötta på massinvandring och flippar ur såhär eller är det en infiltratör som försöker dra SD ner i smutsen?
Citera
2017-01-17, 08:35
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Att dessa lokalpolitiker från SD aldrig lär sig. Är dom helt dumma i huvudet eller? Hur kan man ens komma på tanken och skriva något som "jag ska konvertera till islam och börja våldta feminister" och "betala araber för att våldta feminister" helt öppet i sitt eget namn på sociala medier?

Man måste ju ligga på en väldigt låg intelligensnivå för att skriva något sådant. Nu får fan SD ta och göra sig av med idioterna i partiet.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/sto...dta-feminister


Kan bara hålla med! Tyvärr fnns det alldeles för många ute i landet av den här iq-befriade sorten. De skulle straffas ordentligt internt för att de förstör för SD.
Citera
2017-01-17, 08:45
  #16
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
Kan bara hålla med! Tyvärr fnns det alldeles för många ute i landet av den här iq-befriade sorten. De skulle straffas ordentligt internt för att de förstör för SD.
Sd är ett parti som för en politik utåt offentligt, sen ett annat parti som driver en mycket hårdare politik för att få väljare. Ibland råkar den senare sorten få makt och till slut går de för långt så media uppmärksammar det. Då måste det offentliga sd agera och personen får avgå. Kräver ingen uteslutning så stannar det där.

SD agerar inte utan uppmaning eftersom dom vet att dessa åsikter drar väljare samtidigt som de vet att de förlorar väljare om de inte agerar när det uppmärksammmas. Det finns gott om knäppgökar så den här Markus kan lätt ersättas.
__________________
Senast redigerad av Sook 2017-01-17 kl. 08:47.
Citera
2017-01-17, 08:53
  #17
Medlem
tankels avatar
Haha alltså jag tycker det här är så sjukt kul egentligen, inte konstigt att jimmiy blev utbränd. Ser framför mig hur han frenetiskt går runt och städar samtidigt som ett gäng omogna, grabbiga partikamrater går runt och kastar bajs på golvet och skrattar
Citera
2017-01-17, 10:12
  #18
Medlem
Gurglarens avatar
Detta är nog den i särklass mest efterblivna sverigedemokraten jag sett. Nästan så att man inte tror på att han skrivit skiten själv utan blir totalt trollad.
Citera
2017-01-17, 11:05
  #19
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
I den situation vi befinner oss idag, med ett mansöverskott som består av muslimska negrer och araber, i ett land där vita människor varken föder barn eller värderar sina traditioner; tycker du att det vi ska fokusera på är en lokal SD-politiker som skriver något som anses vara olämpligt i det nuvarande politiska klimatet?

Jag ska erkänna att jag inte ens orkat ta reda på vad han skrev, för det är inte intressant eftersom SD-arnas åsikter inte är det stora problemet i Sverige. Problemet är istället att svenskarna begår kollektivt självmord genom att föda för få barn och förgifta de få barn som föds med kulturmarxistisk rasblandar- och homopropaganda vars syfte är att utrota oss som folk och nation. Och som om det inte är nog öppnar våra folkfientliga politiker gränserna på vid gavel och låter hundratusentals rasfrämlingar välla in för att parasitera på den lilla självhatande svenska befolkning som finns. Och med det i minne väljer du att försöka peka finger åt en lokal SD-jöns som påstås ha uttryckt sig "olämpligt".

För helvete, idiot. Prioriteringar...

Fast topic är inte ens det du talar om. Topic handlar om varför SD-troll uttrycker sig som de gör när det enda resultatet av det är att SD får svårare att växa för varje liknande kommentar.

När han uttalar sig på detta sättet så belyser också det personens mognad. Den förefaller vara på den lägre tonårsskalan och en sån fåntratt finns väl ingen sund person som vill ha i en politisk situation med makt?

Som sagt, prioriteringar... borde man inte då se det som viktigt att rensa ut patrask så de inte kan förstöra partiets potentiella tillväxt? Men frågar du mig så blir en utrensning av patrask i SD omöjlig då partiet knappt skulle existera om detta gjordes.

Citat:
Ursprungligen postat av hex27
De får trösta sig med att det alltid är enskilda händelser som inte har något med partiet att göra.
Utöver det så är det medias fel med sin orättvisa bevakning av SD.
Dessutom så är det helt oviktigt hur man beter sig och vad man bräker ur sig när man kämpar en sån viktig kamp i en mycket större och viktigare fråga.

När det förefaller vara mer en regel än undantag så hur länge kan man skylla på enskilda händelser? Samma trams som med handlingar utförda i islams namn. Även om majoriteten muslimer i undersökningar hävdar att de står bakom terrordåden som sker i Europa så sitter trams-feminister och säger att det bara är enskilda händelser och att de inte är "riktiga" muslimer.

Ni gör samma sak. Muslimer håller om terror och SD håller om rasism. Muslimer måste reformera islam (vilket per definition inte går) och SD måste en gång för alla rensa ut rasismen (vilket går, partiet risker dock att rensa ut sig självt).
Citera
2017-01-17, 11:10
  #20
Medlem
Kanske inte det smartaste den killen har gjort.
Citera
2017-01-17, 11:33
  #21
Medlem
Vilket stjärnskott och jag fattar inte att dom hela tiden lyckas infiltrera SD.

Även om man det indirekt stämmer att på grund av massinvandring så får enorm ökning av våldtäkter och vi dessutom betalar för dom när dom är här.

Låter sjukt men det stämmer sjukt nog.

Dock ska man hålla käft om sådana åsikter.
Citera
2017-01-17, 12:07
  #22
Medlem
BaraBiffens avatar
Sådana som han är anledningen till varför inte någon vettig person vågar stå för att dom röstar på SD
Citera
2017-01-17, 12:23
  #23
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tankel
Haha alltså jag tycker det här är så sjukt kul egentligen, inte konstigt att jimmiy blev utbränd. Ser framför mig hur han frenetiskt går runt och städar samtidigt som ett gäng omogna, grabbiga partikamrater går runt och kastar bajs på golvet och skrattar
Det är inte Jimmie som utför städarbetet, det är sådana som IRM. Det är först när de rapporterar som vad SD-politikerna sysslar med som det händer något. Vem som helst inom SD hade kunnat följa Palmheims framfart på Avpixlat, SD-politikernas fritidsgård, i och med att han skriver i eget namn och sett till att han uteslöts ur partiet. Men att det inte händer är talande.
Citera
2017-01-17, 12:30
  #24
Medlem
Fromlandss avatar
Som politiker ska man vara väldigt aktsam hur man uttrycker sig i alla typer av medier och i offentliga forum.
Även om det kan vara oskyldigt och vara av typen 'om det gäller - så skulla man ju lika gärna göra så här.. och hur skulle det se ut??'
Då det garanterat kommer att plockas ur sitt sammanhang.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback