Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-16, 17:22
  #1
Medlem
Hej!

Jag ska dra ut mina visdomständer. En åt gången.

Jag undrar hur man påverkas, svårt att prata dagen efter? Eller kan man återgå som vanligt i princip?
Jag pluggar och båda datumen jag ska dra ut tänderna har jag en examination.


Någon med erfarenhet?
Citera
2017-01-16, 17:26
  #2
Medlem
Jernmaskens avatar
Du hittade ingen liknande tråd i samma ämne? Seriöst??
OK, du bör inte ha något inplanerat direkt efter så du kan gå hem och spotta blod. I övrigt ska detta inte vara något problem.
Citera
2017-01-16, 17:39
  #3
Medlem
Lite rörigt, undrar du om dagen efter eller samma dag?
Eftersom du inte säger vilka tänder det är så är det svårt att svara på. Men är det underkäken så blir man rätt sliten och ligger gärna lågt i flera dagar. Överkäken är lite bättre men jag hade inte haft lust att göra något för seriöst då. Hade helst stannat hemma resten av dagen.
Citera
2017-01-16, 17:44
  #4
Medlem
Problematiskt flera dagar efteråt i mitt tycke.
Citera
2017-01-16, 19:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Lite rörigt, undrar du om dagen efter eller samma dag?
Eftersom du inte säger vilka tänder det är så är det svårt att svara på. Men är det underkäken så blir man rätt sliten och ligger gärna lågt i flera dagar. Överkäken är lite bättre men jag hade inte haft lust att göra något för seriöst då. Hade helst stannat hemma resten av dagen.

Ja lite rörigt :P Skrev snabbt.

Det är underkäken. En tand åt gången.
Dagen efter / 2-3 dagar efter. Handlar inte om super seriösa saker, men en muntlig redovisning (typ 5min snack dvs).

Blir man helt fucked så man inte kan prata och sånt eller? Eller går det att bita ihop 1h typ?
Citera
2017-01-16, 20:30
  #6
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qtip
Hej!

Jag ska dra ut mina visdomständer. En åt gången.

Jag undrar hur man påverkas, svårt att prata dagen efter? Eller kan man återgå som vanligt i princip?