Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-10, 23:24
  #781
Medlem
Tack! Men hittar bara de fyra första avsnitten. Känner du till om de följande kommer längre fram?
Citera
2020-01-11, 01:02
  #782
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lorber
Ställ din VPN på Danmark så kan du se alla avsnitt här, länk till S02E01:

https://www.dr.dk/drtv/se/inden-vi-doer_152857

Har du inte VPN kan du bortse från svaret.

/Lorber

Citat:
Ursprungligen postat av STN33
Tack! Men hittar bara de fyra första avsnitten. Känner du till om de följande kommer längre fram?

Danskarna hade gjort serien till fyra dubbelavsnitt!

Tack Lorber för hjälpen!
Citera
2022-04-10, 10:01
  #783
Medlem
BridgeRocks avatar
Är det någon som har en aning om det blir en tredje säsong?

Det har gått över två år nu och det lämnade så många frågetecken, speciellt "den tredje aktören" som man inte har en aning om vem det är eller varför de ville föda försvarsministern och ÖB.
Citera
2022-06-06, 20:02
  #784
Medlem
snurresprettiss avatar
Streckkör denna serien nu, verkar väldigt bra.
Citera
2022-06-08, 18:16
  #785
Medlem
snurresprettiss avatar
Bara ett avsnitt kvar av första säsongen.
Citera
2022-06-12, 11:24
  #786
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BridgeRock
Är det någon som har en aning om det blir en tredje säsong?

Det har gått över två år nu och det lämnade så många frågetecken, speciellt "den tredje aktören" som man inte har en aning om vem det är eller varför de ville föda försvarsministern och ÖB.

Håller med, väldigt märkligt, då hade inte ens andra säsongen behövts göras.
Citera
2022-06-27, 14:08
  #787
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Håller med, väldigt märkligt, då hade inte ens andra säsongen behövts göras.

Måste väl komma en säsong 3? Vafan!?
Citera
2023-08-04, 15:18
  #788
Medlem
Denna serien va sjukt bra hoppas på.3dje säsong
Citera
2023-08-15, 22:16
  #789
Medlem
Är sjukt efter på denna serie men...

Jag trodde verkligen det skulle finnas två avsnitt till. Blev helt förvirrad när säsongen plötsligt tog slut efter avsnitt åtta.

När jag såg slutscenen med Christian och Davor uppfattade jag det verkligen som att dom två samarbetat bakom ryggen på alla. Men får inte logiken att gå ihop med det.

Antingen väntar en säsong tre eller så ville de bara avsluta serien genom att förvirra alla tittare. Jättebesviken på detta avslutet i alla fall. Har mer frågor än svar!
Citera
2023-10-26, 21:21
  #790
Medlem
Behöver nåt nytt(för mig) att titta på,och efter Taelgia & Kalifat dök denna upp som en"tips för dig".

Såg ett avsnitt och fick tvinga mig igenom det..Den har åldrats fruktansvärt dåligt;så gott som alla var svensk över-el medelklass;gangsters,knarkförsäljare,poliser jo,nån jugge som ser mer svensk än balkan ut också.... MC-krig

Den är alltså från 2017 men känns helt daterad...mer svensk 80-90 tals krim.

Fråga:tar det sig alls,är det värt att lägga några timmar till på den eller fortsätter det lika lökigt serien igenom?
__________________
Senast redigerad av Squeezeer 2023-10-26 kl. 21:26.
Citera
2023-11-25, 15:25
  #791
Medlem
Bästa jävla serie jag sett, helt oslagbar!!
Citera
2023-12-07, 18:39
  #792
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherStranger
Låt gå för att tredje partens identitet får vänta till säsong 3 (låt den inte dröja 2,5 år nu bara, eller än värre inte bli av), men jag har väldigt svårt att köpa att:

> Lena blev skjuten. Hon hade sitt vapen draget och riktat mot Hanna, som inte ens hade sitt vapen i handen, ändå skjuts Lena? Ser bara två förklaringar - antingen har dom lurats rejält med klippningen, eller så var det någon annan som sköt Lena. Måtte hon likt Davor återuppstå i nästa säsong.

> Christians uppgörelse med Davor. Davor återuppstår från de döda och återvänder till Sverige, om inte i syfte att ta livet av Christian så iallafall för att få tag på honom - och så hjälper han honom att lämna landet igen och skonar dessutom Hanna och Björn, som uppenbarligen stod på Mimicas dödslista? Nog för att Mimicas var försvagade men ändå, jag får inte ihop det. Man får väl anta att Davor har något i baktankarna med att skicka Christian till Estland...

Snopet slut på en säsong som jag tycker blev minst lika bra som den första efter några avsnitt.

Kristian och Davor hade förmodligen någon form av respekt för varandra. De hade känt varann tidigare och hade förmodligen kommit varann nära. Vid deras uppgörelse så verkade de trots sin bakgrund vara ganska lika då Kristian inte heller riktigt var på god fot med polisen heller. Han förlät nog aldrig sin mamma som satte han på 2 år i fängelse. Davor hade ju inte heller så enkelt då han verkade ha äkta känslor för sin pojkvän Marcus men visste samtidigt att vid familjens vetskap så skulle pojkvännen omedelbart avrättas. Det är ju ingen relation som den familjen skulle acceptera men då han inte gjorde sig av med sin relation så betydde nog den mycket för honom. Hade Kristian avslöjat detta för Davors familj då hade han dödat Marcus rakt av och han var ju inget hot mot någon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback