Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-08-25, 13:10
  #37
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theodoore
Träffar återkommande människor som samlas för en grupprunk. Det är riktigt trevligt och avslappnat. Absolut ingen kontakt. Sitter och småpratar medans. Kommenterar varandra och porren man ser.

Träffades genom BC och har nu en whats upp grupp där vi anordnar spontana träffar, så många vi kan.

Är detta i desperation efter att ni inte lyckats får tag i tjejer, eller är själva grejen att det endast ska vara män? Skulle det bli bättre eller sämre om det var blandat tjejer och killar som onanerade tillsammans?

Hur kan en typisk kommentar om en annan man låta?
Citera
2018-08-26, 10:26
  #38
Medlem
Tror det mest handlar om att man kan, utan att känna sig dum, runka till det man vill, det man blir kåt av helt enkelt, och gör det med andra. Bästa är ju när alla gillar att runka till samma grejer.

Har runkat mycket med andra, men enbart solorunk. Sitta tillsammans utan att någon dömer en och runkar ihop. Är mest runk med en annan i taget, men har hänt fåtalet gånger att man varit mer än två. Men fortfarande enbart runka sin egen kuk, snacka om det vi runkar till och ladda upp för ett underbart sprut.
Sen är det, i alla fall för min del själva sprutet som är grejen till sist. Dem jag runkar med vet att jag sprutar mycket och långt och för mig är det rätt nice att få spruta när någon annan kollar på som verkligen uppskattar ett rejält spermasprut.

Kalla mig bög, bisexuell eller vad ni vill, men jag skulle aldrig tänka mig göra något annat med en man , mer än att runka ihop
Citera
2018-08-26, 11:24
  #39
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigloads
Tror det mest handlar om att man kan, utan att känna sig dum, runka till det man vill, det man blir kåt av helt enkelt, och gör det med andra. Bästa är ju när alla gillar att runka till samma grejer.

Har runkat mycket med andra, men enbart solorunk. Sitta tillsammans utan att någon dömer en och runkar ihop. Är mest runk med en annan i taget, men har hänt fåtalet gånger att man varit mer än två. Men fortfarande enbart runka sin egen kuk, snacka om det vi runkar till och ladda upp för ett underbart sprut.
Sen är det, i alla fall för min del själva sprutet som är grejen till sist. Dem jag runkar med vet att jag sprutar mycket och långt och för mig är det rätt nice att få spruta när någon annan kollar på som verkligen uppskattar ett rejält spermasprut.

Kalla mig bög, bisexuell eller vad ni vill, men jag skulle aldrig tänka mig göra något annat med en man , mer än att runka ihop
Gillar dina runkkompisar att se dig spruta sperma...? Själv gillar jag att se tjejer dränkas i sperma, dock så har jag inget behov att se en runknisse sitta och spruta ner sig själv...

Och du måste vara nån slags lite "bisexuell" exhibitionist som gillar att spruta när killar tittar på, själv skulle jag nog tycka att det skulle kännas konstigt/äckligt att sitta och spruta bland kompisar...

Inget fel att vara lite småpervers dock, fortsätt bara att grupprunka du...
Citera
2018-08-27, 23:04
  #40
Medlem
Förstår inte riktigt grejen med att man måste kalla sig för något speciellt för att kunna få göra vad man gör och njuter utav.

Jag tex, attraheras inte alls av män till utseende. Skulle aldrig kunna bli kär i en man men trivs ändå att grupprunka och har även provat att suga(trivdes inte alls med det så fortsatte inte). Tror det i vårt fall mer handlar om gemenskapen, samt njutningen av att folk tittar på vad man gör. Man njuter utav det.

Självklart får tjejer vara med. Har ej hänt ännu dock, hehe.

De flesta är gifta/sambo/förhållande med kvinnor. Så har inget med att göra att vi inte kan skaffa tjejer.

Började för de flesta med att man kom på att man njöt av att bli sedd när man runka, kanske blivit påkommen och njöt ännu mer av det. Att men sedan fortsatte med cam, för sedan att träffa en till att nu sitta i grupp.
Citera
2018-08-28, 00:33
  #41
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theodoore
Förstår inte riktigt grejen med att man måste kalla sig för något speciellt för att kunna få göra vad man gör och njuter utav.

Jag tex, attraheras inte alls av män till utseende. Skulle aldrig kunna bli kär i en man men trivs ändå att grupprunka och har även provat att suga(trivdes inte alls med det så fortsatte inte). Tror det i vårt fall mer handlar om gemenskapen, samt njutningen av att folk tittar på vad man gör. Man njuter utav det.

Självklart får tjejer vara med. Har ej hänt ännu dock, hehe.

De flesta är gifta/sambo/förhållande med kvinnor. Så har inget med att göra att vi inte kan skaffa tjejer.

Började för de flesta med att man kom på att man njöt av att bli sedd när man runka, kanske blivit påkommen och njöt ännu mer av det. Att men sedan fortsatte med cam, för sedan att träffa en till att nu sitta i grupp.
Nä, du behöver definitivt inte sätta nån etikett på dig själv och din grupprunkläggning, om du själv är nöjd med dessa sexuella lekar så är det ju bra att köra på, världen går inte under av att du njuter av grupprunk, fortsätt att runka och var stolt, för fan...
Citera
2018-08-31, 22:32
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Gillar dina runkkompisar att se dig spruta sperma...? Själv gillar jag att se tjejer dränkas i sperma, dock så har jag inget behov att se en runknisse sitta och spruta ner sig själv...

Och du måste vara nån slags lite "bisexuell" exhibitionist som gillar att spruta när killar tittar på, själv skulle jag nog tycka att det skulle kännas konstigt/äckligt att sitta och spruta bland kompisar...

Inget fel att vara lite småpervers dock, fortsätt bara att grupprunka du...

Sprutar inte ner mg själv dock. Sprutar rakt ut i luften över ett bord eller golvet/marken. Lite speciellt när man sprutar 2-3 meter, 10-13 strålar sperma hehe. Och hade mer än gärna gjort det över en brud eller två så kklart
Citera
2018-08-31, 23:02
  #43
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigloads
Sprutar inte ner mg själv dock. Sprutar rakt ut i luften över ett bord eller golvet/marken. Lite speciellt när man sprutar 2-3 meter, 10-13 strålar sperma hehe. Och hade mer än gärna gjort det över en brud eller två så kklart
Njuter både du och dina kompisar när du sitter där och sprutar ner vardagsrummet...? Är du kungen av spermasprut i ditt kompisgäng...?
Citera
2018-09-01, 08:11
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Njuter både du och dina kompisar när du sitter där och sprutar ner vardagsrummet...? Är du kungen av spermasprut i ditt kompisgäng...?

Exakt. Jag är en hyllad celebritet i storsprutar kretsar.

Har fått erbjudanden att vara med i vuxenfilm med ;-)
Citera
2018-09-07, 08:40
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Godmorgon!

Vaknade upp och kände mig lite Gay-ig idag och funderar på om folk i vuxen ålder, då främst hetromän, träffar andra män/kompisar/kollegor för att runka, suga och småmysa ihop framför lite porrfilm?

Detta var någonting som kunde hända mig i tonåren... Att man runkade ihop i skolduschen, skolbastun eller hemma hos någon polare tillsammans med han i soffan.

Gör vuxna HETERO-Män detta?
Försökte faktiskt att söka lite sådana vänner på en sexsajt, men möttes tyvärr av tystnad innan sidan jag reggade mig på blev hackad

Det händer väl men inte så vanligt som när man var sexuellt förvirrad i unga tonåren kanske...då gjorde iaf jag det ett antal gånger med samma kompis. Sista gången tog jag hans penis i munnen för första gången i mitt liv vilket gjorde att han inte längre ville. Sedan dess är jag bi men jag skiter i vad det är för label folk har på saker. Gör vad du vill så länge du inte skadar andra så lever du lyckligare.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback