Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-01-20, 20:23
  #49
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
För några år sedan då Spraydate var fri så fick jag en väldigt söt rödhårig tjej på 28 år.
Jag är 30 år äldre än henne.
Hon kom hem till mig efter att bestämt sig för mig och vi hade amorösa eskapader direkt.
Kravlöst förhållande. KK eller älskarinna blev hon.
Jag vaknar rätt tidigt och har inget att göra så mest på skoj som tidsfördriv var jag på Spraydate.

Så visst går det kanske just därför att jag vardagskrev och nåt gick in för ett förhållande.
Jag var ju inte så värst desperat och avslappnande.
Älskarinna? Betyder det alltid att man är otrogen?
Ta ej illa upp(diggar själv Oldje.com när det ej blir för mesigt) men vad var det som fick denna söta rödhätta att vilja få till det med en så mycket äldre herre? Fick hon nått mer än kärlekskörv så att säga ? Hon var 28 då(ej nu)?
Citera
2017-01-21, 03:30
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Älskarinna? Betyder det alltid att man är otrogen?
Ta ej illa upp(diggar själv Oldje.com när det ej blir för mesigt) men vad var det som fick denna söta rödhätta att vilja få till det med en så mycket äldre herre? Fick hon nått mer än kärlekskörv så att säga ? Hon var 28 då(ej nu)?

Hon sade att hon hade jobbiga kunder i affären och ville börja med ett fritt förhållande och sedan kanske att det blivit ett fast. Hon var trött på jobbiga kunder och ville att det skulle bra fritt och att jagande ställde krav.
Ett fritt förhållande, kravlöst med mig och ingen annan.
Ja då för några år sedan.
Älskarinnor är nog vanligt, har haft ett antal och inte lagt mig i deras liv.
Vet inte hur vanligt det är.
Hon tyckte väl om mig .
Ville ju ge dig råd hur man fixar en tjej.
Vad är kärlekskörv?
__________________
Senast redigerad av mikael2 2017-01-21 kl. 03:42.
Citera
2017-01-21, 14:53
  #51
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Hon sade att hon hade jobbiga kunder i affären och ville börja med ett fritt förhållande och sedan kanske att det blivit ett fast. Hon var trött på jobbiga kunder och ville att det skulle bra fritt och att jagande ställde krav.
Ett fritt förhållande, kravlöst med mig och ingen annan.
Ja då för några år sedan.
Älskarinnor är nog vanligt, har haft ett antal och inte lagt mig i deras liv.
Vet inte hur vanligt det är.
Hon tyckte väl om mig .
Ville ju ge dig råd hur man fixar en tjej.
Vad är kärlekskörv?
Ja ok tack för tipset. Dock misstänker jag att det är mycket svårare nuförtiden än för några år sedan att hitta onlinebrud. Visst dejt går ju om man lägger ner tillräckligt mycket tid iaf för mej men ens en kortare bekantskap irl verkar ju ej så lätt för en vanlig dödlig snubbe i yngre medelåldern. kärlekskörv= södra framdelen av överkroppen typ
__________________
Senast redigerad av A-party-with-marty 2017-01-21 kl. 15:01.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback