Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-15, 10:55
  #1
Medlem
neuron-drones avatar
Vad gör man? Bara att nolla och börja om? Har en massa appkraschar mest hela tiden, börjar bli lite jobbigt. T o m stackars Siri kraschar. Skulle det hjälpa att börja om, finns alla uppdateringar kvar till det sista iOS telefonen stöder? Jag antar det men känner mig lite snurrig. Jag vill inte nolla ifall det ändå inte hjälper.

Nu finns det ju inga uppdateringar som kan återstabilisera. Sista iOS:et som går på min telefon är 9.3.5. (4s).

Det är annars en bra och välvårdad och sällan tappad telefon med bra batteri och så. Så vill gärna ha kvar den så länge det går.
Citera
2017-01-17, 00:52
  #2
Medlem
neuron-drones avatar
Nog bara jag som vårdat min telefon som en baby och inte känner för att byta upp mig. De nya ifånerna är så himla otympliga!
Citera
2017-01-17, 09:52
  #3
Medlem
b00b00s avatar
Köp en iPhone SE då? Samma storlek.
Citera
2017-01-17, 23:46
  #4
Medlem
X_surfers avatar
Du kan ju välja att den återställer alla appar inställningar osv automatiskt åt dig, men å andra sidan riskerar man ju att återställa felet också

Men kan vara värt att prova ändå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback