Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-18, 19:06
  #121
Medlem
Mooons avatar
Att nå sitt mål - få personen att gå ner på knä framför en ...


Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Vänligen bevisa hur den liknelsen håller rent logiskt, tack.
Citera
2017-01-18, 19:15
  #122
Medlem
svarttaxins avatar
Båda två verkar ju vara helt dumma i huvudet, hon vill inte ha kontakt med honom och ger ändå ut numret. Snubben fortsätter spamma när hon inte svara men när hon väl gör det så respekterar han och slutar. Varför inte bara skriva direkt då att hon inte är intresserad? Folk alltså...
Citera
2017-01-18, 19:20
  #123
Medlem
Grankulas avatar
Klart att om ens svenska hipster föräldrar döper en till "Tindra" så lär man ju formas efter det också. Men killen var ju också eterbliven. Att han inte fattade att hon inte ville skriva efter de första 2 gångerna
Citera
2017-01-18, 19:52
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Att nå sitt mål - få personen att gå ner på knä framför en ...

Logiskt felslut 1:

Mitt exempel och tjatstrategin innebär inte att du för våld på någon annan.

Citat:
Ursprungligen postat av svarttaxin
Båda två verkar ju vara helt dumma i huvudet, hon vill inte ha kontakt med honom och ger ändå ut numret. Snubben fortsätter spamma när hon inte svara men när hon väl gör det så respekterar han och slutar. Varför inte bara skriva direkt då att hon inte är intresserad? Folk alltså...

Kaka söker maka.
Citera
2017-01-18, 19:53
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Här ger jag allt försvar till killen !

ALLA sms gick ut på en sak - Att ta reda på om det var en fyllegrej, eller om han hade en chans. Hon hade bara kunnat svara "Det var en fyllegrej - Inte intresserad" direkt.

Han bad bara om en grej, det var att hon skulle svara !

Han skrev otaliga gånger "svara om du inte vill höra av mig så slutar jag" - Enda anledningen att hon fick ett dussintal SMS var för att hon inte svarade.

Och det som äcklar mig mest är att Expressen framställer killen som en Stalker eller psykisk störd person.....Jag är HELT övertygad om motsatsen - Han är en helt reko kille som bara ville ha ett svar. när han fick detta så slutade han höra av sig.

Till tjejen skulle man ju vilja säga att det var oansvarigt att ge ut sitt nummer. Men när det skedde så får hon sköta det snyggt. Att ge sitt nummer till någon så kan man också skicka ett SMS om att man var full och gjorde fel.

Haha, du har verkligen inte fattat vad som hände här.

1. Kille går fram och ger sitt nummer till en tjej. Hon är lite intresserad så hon tar numret.

2. Kille går fram och är socialt störig och frågar varför tjejen inte hört av sig än. Tjejen blir lite mindre intresserad.

3. Kille visar sig totalt socialt inkompetent. Tjej är nu 100% ointresserad.


Hade han hittat ett charmigt istället för störigt sätt att få henne att höra av sig på hade hon inte avfärdat honom till att börja med. Han han fattat hur det sociala spelet funkat och inte spammat sönder henne hade hon svarat när han väl skrev (ett par dagar senare).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback