Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-14, 23:34
  #1
Medlem
Hej,
letat runt lite här på Flashback och inte hittat någon nyligen tråd som behandlar ämnet! Hur är det egentligen, går det att spela onlinepoker från USA? Jag frågade på Unibet och de sa att mitt konto kan komma att låsas om jag försöker, men hört att det ska gå att spela på Svenska Spel! Vill ogärna få mitt konto låst hos Unibet, så vet inte om jag vågar prova, och detsamma gäller Svenska Spel. Någon som har erfarenhet?
Kan tillägga att jag är svensk medborgare, skriven i Sverige och även har tillgång till svensk VPN tunnel.
Citera
2017-01-15, 00:24
  #2
Avstängd
Spela inte via Unibet utomlands, då blir det låst.
Citera
2017-01-15, 14:28
  #3
Medlem
sebastian66s avatar
Att spela på Unibet från Thailand fungerar klockrent
Har aldrig haft några problem med det alls
Citera
2017-01-16, 00:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Att spela på Unibet från Thailand fungerar klockrent
Har aldrig haft några problem med det alls

Har spelat från Tyskland, Spanien, Frankrike osv. men det som är speciellt med USA är att onlinepoker och spel på sport är mer eller mindre förbjudet i de flesta delstater, varför USA är det intressanta just här!
Citera
2017-01-29, 02:00
  #5
Medlem
Bump!
Citera
2017-01-29, 14:14
  #6
Medlem
maxorrs avatar
Märkligt, tycker ändå att man loggar ju in med sina uppgifter inkl att om man meddelar innan till support etc att man ska resa iväg till amerika ett visst datum och spela därifrån inkl att dom kan ju kolla folkbokförings registret och eller kolla ip nummer innan man reser. Måste gå lösa på nåt vis?
Citera
2017-01-30, 05:32
  #7
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Märkligt, tycker ändå att man loggar ju in med sina uppgifter inkl att om man meddelar innan till support etc att man ska resa iväg till amerika ett visst datum och spela därifrån inkl att dom kan ju kolla folkbokförings registret och eller kolla ip nummer innan man reser. Måste gå lösa på nåt vis?
Varför skulle det gå att lösa på något vis?

Det går inte att lösa utan att bryta mot TOS, du kan troligtvis använda en avancerat VPN men skulle inte rekommendera de.

Ska man inte vara borta jättelänge kanske man kan klara sig utan Svenska Spel för ett litet tag, finns andra bra poker alternativ i US.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback