2017-01-15, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Säg vem GM är nu tack. Så slipper vi spekulera.

Det står flera ggr nu så jag behöver inte skriva hans namn👍
Citera
2017-01-15, 15:04
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladygrey
Stämmer bra, det är han👍

Är det någon känd kriminell i staden?
Citera
2017-01-15, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Är det någon känd kriminell i staden?

Ja alla vet ju vem han e om man säger så👍
Citera
2017-01-15, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladygrey
Ja alla vet ju vem han e om man säger så👍

Tja ja vet inte vem han e. Kolla hans Facebooksida o bara där talar om hurdan tänk han ligger inne med
Citera
2017-01-15, 16:09
Medlem
Bandidosmedlem tror jag.
Citera
2017-01-15, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guayacan
Bandidosmedlem tror jag.
Inte medlem i bandidos
Citera
2017-01-15, 20:56
Medlem
Kvinna var där frivilligt tills hon blev utkastad. Så inte särskilt troligt att hon var under något hot
Citera
2017-01-15, 23:24
Medlem
Personen är inte kriminell. Allt detta startade pga av EX flickvännen, tjejen har trampat GM på tårna en lång period. Och golat fler gånger.. och han har inte hotat henne med pistol eller liknande som det skrivs om. Skitsnack rakt igenom!
Citera
2017-01-16, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartatavlan
Personen är inte kriminell. Allt detta startade pga av EX flickvännen, tjejen har trampat GM på tårna en lång period. Och golat fler gånger.. och han har inte hotat henne med pistol eller liknande som det skrivs om. Skitsnack rakt igenom!

Jag vet iof från en säker källa att han senast förra veckan skulle "slå skiten ur henne" och dök upp med 4 andra snubbar. Snubben är både kriminell och missbrukare, tjejen ljuger iof som tåget men chansen finns att hon blev hotad definitivt. Jag hoppas han blir dömd och tappar tvålen en eller två gånger för mycket!
Citera
2017-01-16, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marielouise88
Jag vet iof från en säker källa att han senast förra veckan skulle "slå skiten ur henne" och dök upp med 4 andra snubbar. Snubben är både kriminell och missbrukare, tjejen ljuger iof som tåget men chansen finns att hon blev hotad definitivt. Jag hoppas han blir dömd och tappar tvålen en eller två gånger för mycket!
Han plus 4 snubbar?
Denna brud kan alltså slåss.
Citera
2017-01-16, 00:09
Medlem
Och det du skrev stämmer absolut inte hahaha. För det första var dom inte 4 snubbar. Utan 3, varav 1 körde. Missbrukare? Fel igen. "Marre"
Citera
2017-01-16, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartatavlan
Och det du skrev stämmer absolut inte hahaha. För det första var dom inte 4 snubbar. Utan 3, varav 1 körde. Missbrukare? Fel igen. "Marre"

Om en ska outa smeknamn så är det en fördel om en använder det korrekta. Men; jag förväntar mig inte speciellt hög IQ hos er. Nåväl; fel av mig. NI var 4 sammanlagt, M.
Senast redigerad av Marielouise88 2017-01-16 kl. 00:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in