Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-14, 20:23
  #1
Medlem
Aa tja, tänkte bara berätta att idioter som mig finns här i Sverige också.

Detta är min första kur på tren men kört 3 kurer innan.

Första kur var dianabol 40mg i 50dagar.

Andra var i juni förra året, då hoppade jag på 500mg eq e5d 500mg test e5d och 50mg anadrol ed.

Låg på anadrolen i 50 dagar och teston och eqn i 12 veckor, efter det cruisade jag med 250mg testo tills 4 januari. Då hoppade jag på kuren jag ligger på nu.

80mg dianabol ed 100mg tren a e2d 500mg testo e e5d.

Stats då om mig, under oxkuren så flög styrkan upp, maxade 150bänk 200böj och 220 mark.

Bilder skickas inom pm till folk som frågar och känns seriösa.

Och nej jag förväntar mig inte att leva efter 35år.

Denna tråd så tänkte jag skriva hur passen gick, hur formen ändras och psykiska aspekter och tankar.
Min lilla dagbok. Och om ni har några frågor så svarar jag på dem om dem känns vettiga.
Citera
2017-01-14, 20:24
  #2
Medlem
kan någon flytta tråden till kurraporter så är det uppskattat
Citera
2017-01-14, 20:41
  #3
Medlem
EVF111s avatar
Trollar du nu för att få uppmärksamhet eller vad är frågan? Brutal andrakur
Citera
2017-01-14, 20:43
  #4
Medlem
tj.s avatar
Dopning och dopningspreparat --> Kurrapporter
/Moderator
Citera
2017-01-14, 21:09
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Trollar du nu för att få uppmärksamhet eller vad är frågan? Brutal andrakur


Trollar inte, styrkan flög upp under den kuren.
Citera
2017-01-15, 10:23
  #6
Medlem
Oh boy.

Hur gammal är du?
Längd?
Uppskattat bf?

Hur länge har du tränat överlag?
Hur länge har du tränat med/utan steroider?

Hur tränar du?

Hur äter du?

Verkar rätt tråkig journal. Du ger oss liksom inte någon nödvändig information, som tidigare historik m.m hur du käkar, tränar, hur du sköter alla detaljer runt om ditt missbruk.

Du verkar bara trycka grejer o hoppas de ger resultat? Om inte, nä men förklara då lite ytterligare och visa lite professionellt beteende, så kommer journalen genast bli mer intressant.

Jag kan ta mig ett par form bilder få se om du behöver dessa mängder för att växa...
Citera
2017-01-15, 10:46
  #7
Medlem
Är det inte fortfarande din andra kur? Tycker inte du kan räkna som om kuren sen i somras är avslutad då du inte klivit av än eller kört nån pct. Du kör alldeles för hårt och för länge för din ålder enligt mig. Men lycka till o skicka gärna nån bild på nuvarande form och en när du är färdig så man kan avgöra vad kuren gav
Citera
2017-01-17, 10:55
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nekorb
Aa tja, tänkte bara berätta att idioter som mig finns här i Sverige också.

Detta är min första kur på tren men kört 3 kurer innan.

Första kur var dianabol 40mg i 50dagar.

Andra var i juni förra året, då hoppade jag på 500mg eq e5d 500mg test e5d och 50mg anadrol ed.

Låg på anadrolen i 50 dagar och teston och eqn i 12 veckor, efter det cruisade jag med 250mg testo tills 4 januari. Då hoppade jag på kuren jag ligger på nu.

80mg dianabol ed 100mg tren a e2d 500mg testo e e5d.

Stats då om mig, under oxkuren så flög styrkan upp, maxade 150bänk 200böj och 220 mark.

Bilder skickas inom pm till folk som frågar och känns seriösa.

Och nej jag förväntar mig inte att leva efter 35år.

Denna tråd så tänkte jag skriva hur passen gick, hur formen ändras och psykiska aspekter och tankar.
Min lilla dagbok. Och om ni har några frågor så svarar jag på dem om dem känns vettiga.

Detta oroar en så enormt mycket.
Du förväntar inte dig att leva tills du är 35?

Jag själv har varit väldigt jävlig under många år, men till sist träffade jag en riktigt härlig tjej som dessutom överträffade alla hobbys och intressen jag hade.

Skaffade barn med denna tjejen och nu är min dotter 1 1/2 och jag skulle för mitt liv aldrig resonera att jag inte kommer se hennes skolavslutningar eller födelsedagar.

Vad jag menar är, just nu känner du att livet inte är värt så mycket men om 2 år så kanske det är guld värt:/
Ta det lugnt med din kropp, tänk att om du kurar långsamt och försiktigt så kan du glida på stranden även som en 50årig hunk
Citera
2017-01-17, 12:52
  #9
Medlem
Inte för att moralisera men har själv haft attityden att jag skiter i allt, supit bort massa pengar, betett mig som ett svin. Tyvärr så var det så att jag bara ville ha en ursäkt att bete mig dåligt. Saken är den att livet förändras och när byggandet inte längre är det synd ifall man sabbat hälsan,ekonomin eller sitt liv i övrigt. Visst kan man köra hårt men kamikazestil är onödigt
Citera
2017-01-17, 13:20
  #10
Medlem
Snorungar ska inte preppa!
Du kommer ångra dig bittert en vacker dag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback