Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-14, 20:33
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truchanov
Jag hade samma problem när jag var ung.

En enkel operation, så var det ur världen. Rekommenderas, du kommer inte ångra det.

+1

En liten enkel operation är det enda rätta. Går snabbt och enkelt. Och sedan behöver du aldrig mer bekymra dig.

Gå till vårdcentralen. Kostar en hundring. Så hjälper de dig på plats eller med remiss. Enkelt =)

Lycka till!
Citera
2017-01-14, 23:06
  #14
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Se bara till att få en svensk läkare annars är det risk du blir helt utan förhud. Det finns anledningar till att vi inte tar bort förhuden helt i Sverige. Låt judarna stympa sina söner men blanda inte in mig.

Var inte efterbliven. När jag blev opererad för trång förhud (i vuxen ålder) så sa läkaren att den enklare operation där man gör ett enkelt snitt kan återgå efter ett tag, och att det inte var en risk vid fullständig omskärelse. Valet var dock helt upp till mig.
Citera
2017-01-15, 04:48
  #15
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truchanov
Jag hade samma problem när jag var ung.

En enkel operation, så var det ur världen. Rekommenderas, du kommer inte ångra det.

Jag arbetade på egen hand s.a.s. för att slippa operation. Det är bara att börja rulla skinn så in i helvete. Passa på när du ligger i badkaret hemma, det mjukar upp. Om du gör det rätt så slipper du operation. Men du måste jobba på det, mycket = win win!

I och för sig är jag en sexgalning nu, men det är en bonus!
Citera
2017-01-15, 05:24
  #16
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Var inte efterbliven. När jag blev opererad för trång förhud (i vuxen ålder) så sa läkaren att den enklare operation där man gör ett enkelt snitt kan återgå efter ett tag, och att det inte var en risk vid fullständig omskärelse. Valet var dock helt upp till mig.

Kanske inte läge att promota könsstympning. Bättre med ett mindre snitt där man inte tar bort något.
Låter som en läkare från utlandet som ville könsstympa. Helt omskurna brukar få problem med potensen på gamla dar då ollonet blivit okänsligt besvärligare att runka då man måste använda kladd av något slag. Antar att många omskurna vill ha analsex för att få lite mera kläm så att det känns då dom knullar.
__________________
Senast redigerad av flaskborste 2017-01-15 kl. 05:28.
Citera
2017-01-15, 09:21
  #17
Medlem
Hermann666s avatar
Självklart ska du kunna dra tillbaka förhuden hela vägen. Annars ska du operera dig för att få ett bra sexliv. Jag hade själv samma problem och blev opererad som barn. Inte omskuren, bara tagit bort en bit. Det är ingen stor operation och du kommer ha nytta av det hela livet.
Citera
2017-01-15, 09:28
  #18
Medlem
Chaduss avatar
Hade själv problem med förhuden, dock hade jag på tok för lång förhud. Liknade lite av en elefant snabel längst fram. Lång, tjock och bildade ett lager av hud när jag hade dragit tillbaka den, vilket resulterade i svullnad när kondomen satt på.. Otroligt obehagligt.

Så jag omskar mig. Talade med kirurgen innan exakt hur jag ville ha det. Inte strävt, utan jag ska kunna dra huden fram och tillbaka som innan längst med skaftet, fast denna gången utan förhud såklart. Fick exakt som tänkt, och ångrar det inte alls. Ollonet är fortfarande väldigt känsligt. Förr gjorde det mest ont när man drog lite på ollonet, nu är all beröring där bara skön.

Absolut det bästa beslutet jag någonsin gjort.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback