Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-01-29, 15:31
  #37
Avstängd
^ du har pm
Citera
2017-01-31, 21:26
  #38
Avstängd
Ska jag hålla mig vaken natten innan och käka lakrits för att sänka mina redan låga värden ytterligare?
Citera
2017-02-01, 13:23
  #39
Avstängd
Detta preparat är lösningen till mig och alla andra som lider av samma symptom dock slutsålt och kan inte hitta någon annanstans

TESTOSTERONE UNDECANOATE
Innehåller:
Testosterone Undecanoate
250mg/ml
1st 4ml ampull
Testo Undercanoate är en väldigt långsam ester som används för TRT behandling om man har låga testonivåer i kroppen och vill ligga i på ett normalt stadie när det gäller testonivåer i kroppen.
Dosering: 1000mg var 6-12 vecka (inom läkarvården).
TRT-Dosering för välmående: 1000mg var 4 vecka.
Kurlängd: TRT = året runt.
Citera
2017-02-01, 18:08
  #40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 98kur
Detta preparat är lösningen till mig och alla andra som lider av samma symptom dock slutsålt och kan inte hitta någon annanstans

TESTOSTERONE UNDECANOATE
Innehåller:
Testosterone Undecanoate
250mg/ml
1st 4ml ampull
Testo Undercanoate är en väldigt långsam ester som används för TRT behandling om man har låga testonivåer i kroppen och vill ligga i på ett normalt stadie när det gäller testonivåer i kroppen.
Dosering: 1000mg var 6-12 vecka (inom läkarvården).
TRT-Dosering för välmående: 1000mg var 4 vecka.
Kurlängd: TRT = året runt.

Det är Nebido? Vad snackar du om slutsålt? Du får det på recept vid hypogonadism och det tillhandahålls sedan av Apoteket, men mest troligt är att du får spruta satt av sjuksköterska på plats. Har du ens testat dina värden ännu och sett att du lider av en brist?

Har du alla hästar hemma i stallet?

Dosering ser ut som följande:

"1 ampull/injektionsflaska Nebido (motsvarande 1000 mg testosteronundekanoat) injiceras var 10:e-14:e vecka. Injektioner givna med denna frekvens upprätthåller tillräckliga testosteronnivåer och leder inte till ackumulering.

Behandlingens början
Testosteronnivåerna i serum bör mätas före behandlingen påbörjas och under initiering av behandlingen. Beroende på testosteronnivåerna i plasma och på kliniska symtom, kan det vara nödvändigt att minska det första intervallet mellan injektionerna till ett minimum av 6 veckor jämfört med det för underhållsbehandling rekommenderade tidsspannet på 10 – 14 veckor. Med denna uppladdningsdos kan tilllräcklig steady-state-nivå uppnås snabbare.

Underhållsbehandling och individualiserad behandling
Injektionsintervallet bör ligga inom det rekommenderade tidsspannet på 10 – 14 veckor. Testosteronnivåerna i plasma bör kontrolleras noggrant, helst regelbundet, under behandlingen. Kontrollerna bör göras i slutet av ett injektionsintervall och kliniska symtom värderas. Serumnivåerna bör ligga inom den undre tredjedelen av det normala intervallet. Serumnivåer som ligger under det normala området tyder på att kortare injektionsintervall kan behövas. Vid höga serumnivåer kan en förlängning av intervallen övervägas."


Du står alltså på Nebido i samråd med läkare så att dina värden kan kontrolleras för att bestämma dos/dosering korrekt.
__________________
Senast redigerad av jegfaller 2017-02-01 kl. 18:11.
Citera
2017-02-01, 18:16
  #41
Avstängd
Tittar man på dina tidigare poster så framgår det att du nyligen gått en kur på dianabol. Du har dessutom överskridit dos av 10/60-kur på dianabol och därmed påverkan din egenproduktion.

Snacka om idiot som inbillar sig själv att lida av hypogonadism. Klart dina nivåer av testosteron är låga nu då du precis avslutat en kur. Troligen körde du ingen PCT heller? Det är trist att sådana apskaft som du förstör chanserna för folk som faktiskt lider av hypogonadism, som aldrig rört steroider tidigare.
Citera
2017-02-09, 10:03
  #42
Avstängd
Var nyss på VC och tog prover, de pratade även med mig om mina symtom och undersökte min kropp.

Återkommer med provsvaren när jag får hem dem
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback