Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-26, 20:07
  #13
Medlem
Spontant tänker jag att det är samma tricks som med pass. Man sätter in en annons om försvunnet pass för visa man har ett till salu.

Här kan det kanske vara så att man kanske använder det som bevis hos Migrationsverket för att man inte kan återvända, p.g.a att man säger sig vara homosexuell.

En teori. Men kanske inte långsökt.
Citera
2017-06-27, 01:04
  #14
Avstängd
Da-Evil-Hitlahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Berätta mer om detta statistiska fenomen. Hur många måste vi vara i Sverige för at homosexuella ska uppgå till 50%? Vi är 10,5 miljoner nu och sisådär 3% homosexuella och 10% som inte är strikt hetero. Enligt undersökningar som är några år gamla visserligen.

Jag tror du bara inbillar dig att bögarna får större andel bara för att det blir trängre på klubbarna.

Jag går bara efter egna erfarenheter, om du bara visste hur många svenska bögar som är in love with the cocoa dessutom och uppgraderar till svarta älskare och pojkvänner!
Citera
2017-06-27, 06:08
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Da-Evil-Hitlah
Jag går bara efter egna erfarenheter, om du bara visste hur många svenska bögar som är in love with the cocoa dessutom och uppgraderar till svarta älskare och pojkvänner!
Hur kommer det sig att du är så fixerad via hudfärg? Det kan ju inte bero på nåt annat än smygrasism, dvs du tänder på att vara med svarta killar eftersom det känns "förbjudet".
Citera
2017-06-27, 21:18
  #16
Medlem
Onan-erarens avatar
Ja vart ska dom annars vända sig, är inte QX Sveriges största gaysite, finns det ens andra?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback