Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-13, 22:14
  #1
Medlem
Enligt väl insatta källor har antalet medlemmar/profiler med arabisk bakgrund ökat enormt de senaste månaderna på dejtingsidor som QX och Grindr, mötesplatser för gay/bi.

Är det så, att det kommit väldigt många homosexuella till Sverige den senaste tiden, eller funkar det
liksom med vad som, så länge man får tömma?
Citera
2017-01-13, 22:43
  #2
Medlem
Europes avatar
Rent spontant är min första tanke att bögar är tacksamma att råna och jag känner till fall där araber (i regel två) har följt med en bög hem (från krogen, efter att ha delat taxi o.s.v.), för att sedan både våldta(!) och råna denne (jag känner faktiskt till fall ända sedan 1980-talet, faktiskt). Men visst, kanske är de bara ute efter att få ha sex med andra män, vad vet jag? Jag menar av det ömsesidiga slaget, vill säga, inte våldtäkt. Åtminstone lär det vara tryggare om araben är ensam istället för två eller flera.

Nu vet jag inte alls hur det fungerar på de nämnda sidorna heller. Om man inte är anonym, så lär det väl vara tämligen riskfritt.
Citera
2017-01-13, 22:45
  #3
Medlem
apelsinhimlens avatar
Det här med homosexualitet och blattar.

Var i MENA-världen är det tillåtet och inte tillåtet?
Citera
2017-01-13, 22:53
  #4
Medlem
74209821290s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Det här med homosexualitet och blattar.

Var i MENA-världen är det tillåtet och inte tillåtet?

Överallt och ingenstans. Det är bara den som tar emot som är bög, den som sätter på är det inte.
Citera
2017-01-13, 22:55
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Det här med homosexualitet och blattar.

Var i MENA-världen är det tillåtet och inte tillåtet?

Det är väl dödsstraff för denna typ av handlingar i de flesta arabländer? Eller i bästa fall fängelse. Undantag är nog bara Libanon, och Turkiet, om det landet räknas dit.
Citera
2017-01-14, 20:12
  #6
Medlem
Rasande-Roses avatar
Inte förvånande alls. Araber och afrikaner verkar gå igång på allt som är ljust och vitt och inte har hår över exakt hela kroppen. Jag är själv vit man och har flera gånger blivit tafsad på av araber och afrikanska män (speciellt då de är fulla och tror att jag är för full för att märka).

Har själv kollat in mitt gamla Badoo-konto lite då och då. Är kille och har angivit heterosexuell läggning. Ändå så är det smockfullt i inboxen av arabiska män som söker kontakt.

Helknepigt, om ni frågar mig. Arabvärlden verkar fylld till bredden av smygbögar. Kanske därför de kompenserar med att vara så gapiga och jobbiga?
Citera
2017-06-26, 15:02
  #7
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Enligt väl insatta källor har antalet medlemmar/profiler med arabisk bakgrund ökat enormt de senaste månaderna på dejtingsidor som QX och Grindr, mötesplatser för gay/bi.

Är det så, att det kommit väldigt många homosexuella till Sverige den senaste tiden, eller funkar det
liksom med vad som, så länge man får tömma?

Korrekt. Likaså på klubbarna i Stockholm. Nästan enbart araber/syrier/hazarer. Många kolsvarta afrikaner också. Chilenarna/kubanerna har försvunnit. Vet inte varför.
Citera
2017-06-26, 15:22
  #8
Medlem
swebarbs avatar
dom flesta araber o mena är ju smygbögar o söker svensk kuk, lär ju bli bara mer med tanke på hur mycket skit vi mass importerar dagligen.
Citera
2017-06-26, 15:29
  #9
Avstängd
Da-Evil-Hitlahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Inte förvånande alls. Araber och afrikaner verkar gå igång på allt som är ljust och vitt och inte har hår över exakt hela kroppen. Jag är själv vit man och har flera gånger blivit tafsad på av araber och afrikanska män (speciellt då de är fulla och tror att jag är för full för att märka).

Har själv kollat in mitt gamla Badoo-konto lite då och då. Är kille och har angivit heterosexuell läggning. Ändå så är det smockfullt i inboxen av arabiska män som söker kontakt.

Helknepigt, om ni frågar mig. Arabvärlden verkar fylld till bredden av smygbögar. Kanske därför de kompenserar med att vara så gapiga och jobbiga?

Om du bara inser hur lycklig du borde vara

Såklart att andelen homosexuella ökar ju mer människor som bor i Sverige. Jag märker också av att många arabiska män är bi-curious. Senast idag så pratade jag med en på tåget som frågade om jag ville ta på hans kuk eller om jag ville suga av honom och har flera gånger märkt att många arabiska män som annars är heterosexuella vill prova på killsex men jag kan bara tända på svarta killar, däremot har jag agerat som privat dejtingförmedlare och sett till att två bi-curious arabkillar träffat varandra och knullat! Två knullade faktiskt i min soffa!

Har skrivit på Flashback tidigare om detta fenomen men jag ser det bara bra att de bryter mot både vithetsnormen och heteronormen!
Citera
2017-06-26, 17:05
  #10
Medlem
BoJackHorsemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 74209821290
Överallt och ingenstans. Det är bara den som tar emot som är bög, den som sätter på är det inte.

Det är lätt att tro att det är så, men att bli påsatt handlar inte heller om homosexualitet i de flesta arabkulturer.

Det här är en värld där män är väldigt avskilda från kvinnor tills äktenskap har inlets. Även i mer sekulära länder som Libanon är det ganska avskiljda världar i muslimska områden och där sker mer västerländska kontakter oftare på universitet och liknande men knappast bland lägre klasser.

Män håller hand och många knullar med varandra helt enkelt. Vad jag förstått så är det deras sätt att se på one night stands, ungefär som afghanerna ser på basha bazi - de lättar på trycket helt enkelt. Att vi ser deras handlingar som homosexuella spelar ingen roll, för de ser inte sig själva som homosexuella utan bara som sexuella.

Om du däremot fattar tycke för någon annan man och vill leva som bög, då är du homosexuell. Det är givetvis godtyckligt som fanken vem som bestämmer om du är bög eller inte.

Många resor i dessa områden har lärt mig mycket, även om allt inte är på plats ännu. De verkar förstå att vi tycker att det är bögigt och det finns inget värre än att västerlänningar ser en som bög eller feminin, eftersom det är vad de tror är svaghet.
__________________
Senast redigerad av BoJackHorseman 2017-06-26 kl. 17:09.
Citera
2017-06-26, 19:48
  #11
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Da-Evil-Hitlah
Såklart att andelen homosexuella ökar ju mer människor som bor i Sverige. Jag märker också av att många arabiska män är bi-curious.

Berätta mer om detta statistiska fenomen. Hur många måste vi vara i Sverige för at homosexuella ska uppgå till 50%? Vi är 10,5 miljoner nu och sisådär 3% homosexuella och 10% som inte är strikt hetero. Enligt undersökningar som är några år gamla visserligen.

Jag tror du bara inbillar dig att bögarna får större andel bara för att det blir trängre på klubbarna.
Citera
2017-06-26, 20:03
  #12
Medlem
rough-justices avatar
Det är mer regel än undantag att afrikanerna och araberna vill ha betalt för en stund i sänghalmen. Kanske läge att "outa" några av exotiska sexsäljarna som häckar på Grindr och QX?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback