Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-13, 22:13
  #1
Medlem
kaktuskuddens avatar
senaste året har sex blivit mer och mer ointressant för mig. senaste 2-3 gångerna var för jävla tråkiga. brukade gilla det mycket men som sagt, nu är det bara tråkigt.

vet inte vad det är med mig riktigt. hur blev det såhär? och nej jag kommer aldrig när jag har sex. finns ingen man som bryr sig om det speciellt mycket. det är bara pang pang och så är det slut. även om det är någon som är intresserad av att jag ska få komma också så blir jag bara så stressad att jag inte kan njuta utan tänker bara att jag måste komma så snabbt som möjligt för han kommer inte kunna hålla sig länge till.

allt är liksom tråkigt. förspel hjälper inte. suckar bara jag tänker på att försöka ha sex med en man igen. himlar med ögonen så fort någon försöker få igång mig. någon mer som tappat sexlusten såhär?
Citera
2017-01-13, 22:15
  #2
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktuskudden
senaste året har sex blivit mer och mer ointressant för mig. senaste 2-3 gångerna var för jävla tråkiga. brukade gilla det mycket men som sagt, nu är det bara tråkigt.

vet inte vad det är med mig riktigt. hur blev det såhär? och nej jag kommer aldrig när jag har sex. finns ingen man som bryr sig om det speciellt mycket. det är bara pang pang och så är det slut. även om det är någon som är intresserad av att jag ska få komma också så blir jag bara så stressad att jag inte kan njuta utan tänker bara att jag måste komma så snabbt som möjligt för han kommer inte kunna hålla sig länge till.

allt är liksom tråkigt. förspel hjälper inte. suckar bara jag tänker på att försöka ha sex med en man igen. himlar med ögonen så fort någon försöker få igång mig. någon mer som tappat sexlusten såhär?
Hobbypsykologens utlåtande:
Psykologisk hanteringsprocess för att inte gå under av ensamhetskänslan du känner (se inlägg i R&S)?
Citera
2017-01-13, 22:16
  #3
Medlem
4yoonlys avatar
https://sv.wikipedia.org/wiki/Frigiditet

?
Citera
2017-01-13, 22:21
  #4
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktuskudden
senaste året har sex blivit mer och mer ointressant för mig. senaste 2-3 gångerna var för jävla tråkiga. brukade gilla det mycket men som sagt, nu är det bara tråkigt.

vet inte vad det är med mig riktigt. hur blev det såhär? och nej jag kommer aldrig när jag har sex. finns ingen man som bryr sig om det speciellt mycket. det är bara pang pang och så är det slut. även om det är någon som är intresserad av att jag ska få komma också så blir jag bara så stressad att jag inte kan njuta utan tänker bara att jag måste komma så snabbt som möjligt för han kommer inte kunna hålla sig länge till.

allt är liksom tråkigt. förspel hjälper inte. suckar bara jag tänker på att försöka ha sex med en man igen. himlar med ögonen så fort någon försöker få igång mig. någon mer som tappat sexlusten såhär?

Tja, prova att skippa engångsliggen och satsa istället på att få ligga med någon du verkligen vill ligga med? Någon du känner något för?
Istället för att sära på benen för nån kåt snubbe du hittat whereever som bara vill tömma sin pung whereever...
Citera
2017-01-13, 23:55
  #5
Medlem
Sluta ha sex. Problemet löst.
Citera
2017-01-13, 23:59
  #6
Avstängd
therefores avatar
Så du blir stressad utav det? Något måste ju ha hänt?

Eller så knullade någon dig så dåligt att du blev lesbisk?
Citera
2017-01-14, 00:02
  #7
Medlem
Sex är kanske inget för dig. Fast med rätt karl tror jag att du skulle gilla det!
Citera
2017-01-14, 08:12
  #8
Medlem
kaktuskuddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Sluta ha sex. Problemet löst.

jag har inte haft sex på ett tag nu vilket känns väldigt bra. är bara orolig att jag tappat lusten för alltid eller något.
Citera
2017-01-14, 08:14
  #9
Medlem
kaktuskuddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Så du blir stressad utav det? Något måste ju ha hänt?

Eller så knullade någon dig så dåligt att du blev lesbisk?

börjar tro detta fast jag känner ingenting för kvinnor tyvärr.
Citera
2017-01-14, 09:34
  #10
Medlem
Sirianas avatar
Jag hade EXAKT samma problem tidigare!
Oavsett hur mycket dåvarande pojkvännen slickade/knullade så kunde jag inte komma. Detsamma gäller i alla de förhållanden samt ons jag varit med ever.... tills jag träffade min nuvarande. Vi har varit ihop i mer än 10 år nu och vi har verkligen klickat sexuellt!

Ge inte upp. Hitta någon du älskar, utveckla ert sexliv och stressa inte. Jag förklarade för min kille på ett tidigt stadium att jag har svårt för att få orgasm, så han behövde liksom inte anstränga sig - jag tyckte det var härligt att ligga med honom ändå såklart.
Med tiden lärde vi oss hur den andre funkar och efter nåt år var sexlivet underbart även för mig.
Citera
2017-01-14, 10:32
  #11
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktuskudden
börjar tro detta fast jag känner ingenting för kvinnor tyvärr.

^^

Jag tror du behöver det Siriana säger. Någon du verkligen klickar med
Citera
2017-01-14, 10:58
  #12
Medlem
Sex e bäst med någon man tycker om på riktigt. Engångsligg blir tröttsamt efter ett tag.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback