Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-25, 09:08
  #13
Medlem
Inte bara SR när ryssfobier här är en artikel som belyser hur vår i väst egen maktelit manipulerar oss genom demonisera ryssland för att behålla sin makt över oss.

http://www.zerohedge.com/news/2017-0...m-us-implosion

Ryssfobikerna är visst färre idag och känner igen den klassiska demoniseringspropagandan värre är det tyvärr med yngre som egentligen bara följer fårket.

Nä jag tror inte Putin är någon gullegosse men det betyder inte jag slukar våra politikers smörja hur som helst för demonisering är en klassiker när man behöver dölja för pöbeln man förskingrat deras välstånd och nu vill hade sista blodsdropparna av oss.
Citera
2017-03-25, 09:21
  #14
Medlem
Riddarhusets avatar
Ytterligare en tråd som på ett onyanserat sätt baktalar etablerad media. Public service är ett absolut måste i dessa tider då människor vänder sig till alla möjliga källor för att få information. Public service är en mycket säker källa. De kan göra fel och det som känns bra är att de tom rättar sig snabbt. Och förmodligen skäms internt. Jag kan med skräck bara tänka mig det motsatta. Att det BARA fanns twittrare, facebookare, Flashbackare, Youtubeklipp, Fria Tider, Avpixlat, ETC, Timbro m fl. Hemska tanke.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback