Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-01-24, 05:03
  #25
Medlem
NeoGenesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negative
Tyvärr är det inte så. Många kräver drogtest för anställning, och efter detta sker randomiserade tester under anställning.

Seriöst? Är det verkligen så illa? Jag misstror dig inte asså, bara chockad över hur jävla långt övervakningssamhället har gått. Aja, kommer aldrig flytta tillbaka till Sverige, den saken är klar. Ständigt en sak efter den andra som dyker upp, den ena mer horribel än den andra
Citera
2018-06-13, 09:38
  #26
Medlem
Halloj gubbar och gummor.

Har en lite fråga (vet ej som ämnet redan finns?!)

Men handlar om dopingtester och drogtester på arbetet.
Vet ni hur det ser ut inom säkerhetsbranschen? Dvs väktare och ordningsvakter, på dem större bolagen:
Securitas
Kokas
CPG
PSG
CUBSEC osv
Hört att dom slumpvis provas på drogtester, men någon som vet / erfarenhet / har kännedom om man testas för anabola sterioder?

Må bäst!
Citera
2018-06-22, 13:02
  #27
Medlem
Samaelssons avatar
Uppdatering....

Ja fick pissa 5 veckor efter sista sticket, plus att ja hade gått på Ostarine i 4 veckor. AAS var med bland de som testades.

Provet skickades till labb för analys, uppenbarligen kollade dom bara testo-ration som tydligen hade rättat till sig på 5 veckor för ja klarade mig 😃
Citera
2018-06-24, 01:42
  #28
Medlem
Tror inte de testar sånt, kostar väldigt mycket har jag för mig
Citera
2018-06-28, 03:14
  #29
Medlem
Blev testad på jobbet nu i februari. Låg on på testo just då. Dom körde munsticka och sen var det ikryssat på pappret vi fick som ”kvitto” dom vanligaste drogerna, inget AAS fanns med på det testet.

/Roddarn
Citera
2018-06-28, 12:29
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Uppdatering....

Ja fick pissa 5 veckor efter sista sticket, plus att ja hade gått på Ostarine i 4 veckor. AAS var med bland de som testades.

Provet skickades till labb för analys, uppenbarligen kollade dom bara testo-ration som tydligen hade rättat till sig på 5 veckor för ja klarade mig 😃

Sjukt, inom vilken bransch?
Citera
2018-06-28, 12:48
  #31
Medlem
PingPongZongs avatar
Finns ingen risk att jag skulle åka på ett dopingtest på mitt jobb. Jobbar ju på gym. Visade denna tråd för min chef. Han skrattade och sa: Har du för lågt testo så får du sparken. För högt

Just ja. Blev testad av min familjeläkare. Hade naturligtvis för högt. Och naturligtvis har chefen sett det.
Citera
2018-06-28, 19:35
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Finns ingen risk att jag skulle åka på ett dopingtest på mitt jobb. Jobbar ju på gym. Visade denna tråd för min chef. Han skrattade och sa: Har du för lågt testo så får du sparken. För högt

Just ja. Blev testad av min familjeläkare. Hade naturligtvis för högt. Och naturligtvis har chefen sett det.


Sjukt ändå att polisen testar folk som gymmar men inte personalen på gymmet om man tänker efter 😅
Citera
2018-06-28, 22:05
  #33
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roddarn2180
Sjukt ändå att polisen testar folk som gymmar men inte personalen på gymmet om man tänker efter 😅

Klart dom kan testa personalen. Men min chef skulle aldrig sätta ditt mig. Kanske ibörjan innan han lärde känna mig.
Citera
2018-06-28, 22:53
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Klart dom kan testa personalen. Men min chef skulle aldrig sätta ditt mig. Kanske ibörjan innan han lärde känna mig.


haha bästa chefen! jag hade svarat detsamma till min personal

har faktiskt gjort det, har sagt till samtliga att vad ni gör på eran fritid skiter jag fullständigt i men på arbets timmar så jobbar ni och arbetsvillkor råder!
Citera
2018-07-05, 01:34
  #35
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Sjukt, inom vilken bransch?
Inget säkerhetsklassat iaf, men de har vart några nötter som misskött sig å de grövsta o fått pissa o failat. Pga de så får vi pissa för minsta lilla.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback