Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-21, 17:17
  #265
Medlem
Fettogubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Tog inte han livet av sig? Jag har för mig att det var nåt sånt.

Källa på detta?
Citera
2008-12-21, 20:25
  #266
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettogubben
Källa på detta?

Jag har ingen källa. Jag har för mig att jag läste nåt om detta på aftonblaskans hemsida. Men jag kan ha fel.
Citera
2008-12-31, 05:50
  #267
Medlem
Om jade varit tjejen så hade jag varit relativt lycklig.

Dock är jag inte tjejen och jag kan därmed tänka så som en normalt funtad person bör tänka.

Nej våldta en våldtäktsman är inte rätt.
Citera
2008-12-31, 05:55
  #268
Medlem
Tirads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyyper
Om jade varit tjejen så hade jag varit relativt lycklig.

Dock är jag inte tjejen och jag kan därmed tänka så som en normalt funtad person bör tänka.

Nej våldta en våldtäktsman är inte rätt.

Varför inte? En våldtäkt kan förstöra en människa ordentligt. Tänk dig att som tjej inte klara av att träffa killar ensam för att du har blivit så rädd, inte kunna uppleva sex och kärlek pga våldtäkten.

Varför inte "öga för öga, tand för tand"?
Citera
2008-12-31, 10:00
  #269
Medlem
johannes Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I'maduck
Man mår fint när man läser detta först, men som sagt - inget brott utan offer...
Det bästa för snubben vore nog om han satt på någon rättspsykiatrisk avdelning i många många år utan att bli molestad i röven själv.

Rättspsyk i Somalia i så fall.
Citera
2008-12-31, 13:10
  #270
Medlem
.-.-.s avatar
Alla våldtäktsmän som döms borde bli straffknullade med ett basebollträ varje dag tills dom är ute igen, få smaka på sin egen medicin, kanske dom märker att det här va nog inte så jävla kul trots allt.
Citera
2008-12-31, 13:12
  #271
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Alla våldtäktsmän som döms borde bli straffknullade med ett basebollträ varje dag tills dom är ute igen, få smaka på sin egen medicin, kanske dom märker att det här va nog inte så jävla kul trots allt.

Nu glömmer du alla som sitter oskyldigt dömda för sexbrott.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback