Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-15, 13:10
  #13
Medlem
andwis avatar
Lite falsk marknadsföring med "mer i prillan", prillorna ligger på samma vikt som de övriga orginal kaliberdosorna dvs 0.9 gram per prilla. Det är bara annorlunda smak samt lite mer nikotin.
Citera
2017-02-15, 13:27
  #14
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andwi
Lite falsk marknadsföring med "mer i prillan", prillorna ligger på samma vikt som de övriga orginal kaliberdosorna dvs 0.9 gram per prilla. Det är bara annorlunda smak samt lite mer nikotin.
Enligt snusbolaget innehåller t.ex vanlig kaliber vit 16g och vit+ 18g, så ditt påstående gäller nog bara vanlig portion
Citera
2017-02-20, 08:45
  #15
Medlem
Märkte ingen som helst skillnad på denna jämfört med vanliga Kaliber, varken i storlek eller styrka.
Citera
2017-02-22, 20:45
  #16
Medlem
Gaspedalas avatar
Helt okej i all sin enkelhet. Att det ska ses som Mustangs arvtagare är tydligt, och original-versionen påminner onekligen om (den på hela taget ganska trista) mustangen.

Värd sin lilla peng, men vad gäller pris kontra smak så håller jag General, Grov, Ettan, etc högre. Man får tyvärr vad man betalar för.
Citera
2017-03-26, 12:44
  #17
Medlem
Köpte kaliber+ första gånger och kan säga att det här är det äckligaste snuset jag smakat. Det rinner för mycket och bismaken smakar ammoniak. Det är som att ha en katt urinerande i munnen. Jag får hålla mig till knox i fortsättningen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback