Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-01-12, 18:44
  #1
Medlem
Ålder:20
Kön:Tjej

Jag och min tjejkompis skulle fira en polare som fyllde år på Patricia båten i våras. Vi började kvällen utan att veta att det skulle bli den första gången vi tog MDMA också tillsammans. Vill även tillägga att vi ser varandra som själsfränder för att vi är så otroligt lika varandra. Denna kväll gjorde oss även ännu närmre varandra.
Allt börjar med att vi står nere i baren och ska beställa när en kille tränger sig före oss. Vi börjar prata med den här killen och kommenterar att han har väldigt fina ögon. Strax efter detta inser vi att denhär killen är väldigt påverkad av något och vi frågar ungefär samtidigt "vad har du?"
Killen förklarar sen ute på en cigg att han har MDMA kapslar, blandning av mdma och tjack förmodligen. Han ger oss en kapsel.
Jag var lite tveksam att ta drogen men samtidigt sugen. Just eftersom det kom från en random snubbe.

I och med att jag hade noll erfarenhet eller vetskap om hur man intar drogen, öppnar jag bara kapseln och häller i en drink. Jag dricker halva och min vän dricker halva. Efter ca 40 min känner vi ingenting och ber om en till varpå vi får en till kapsel, häller i drinken denhär gången med. Denhär gången ser jag rosa kristaller hällas ner i glaset som bildar ett skum när jag rör runt och tänker att dethär måste vara bättre än första. Jag dricker halva drinken och går sedan bort till min vän som står längre bort och ger henne glaset. Jag står sen och pratar med henne ett tag.
Kan även tillägga att jag börjat flirta med en kille under kvällen som ser sjukt bra ut, perfektion rättare sagt enligt mig.

Det är nu det slår mig när jag ska gå tillbaka till baren och killen. Nu känner jag hur det kickar in.

Jag börjar le och det känns som att jag helt plötsligt väger ett gram. Jag flyter fram på golvet och musiken förstärks. Det känns helt seriöst som att människor börjar le mot mig och flyttar på sig för att jag ska få passera. Känner mig som en gud och som på kokain ggr 1000. Börjar skratta för mig själv.

Börjar prata med killen igen och hånglar upp honom. Fortfarande det bästa hånglet i mitt liv, kysste honom överallt på halsen och på kinderna. Tog på hans mjuka kropp. Det var helt underbart, det gick inte att sluta. Minns att hans läppar var kalla och jag sa det till honom upprepade gånger att han var en sexig vampyr. Berättade även för honom hur otroligt snygg han var när jag kysste honom som besatt över hela halsen. Killen hade tagit kola under kvällen och visste att jag hade tagit E. Han förklarade tillbaka till mig att jag var snygg med. Började vid det här laget bli bekräftelsesökande som man blir på denna substans då man är så sårbar och känslig. Frågade honom varför först och kunde inte riktigt förstå varför han skulle tycka det. Han fick förklara varför och kände mig aldeles varm av komplimangerna.

Någonstans där letar jag upp min vän igen och vi blir euforiska av att se varandra börjar skratta o busa. Vi kände oss som ett med varandra. Vi drar sen till ett dansgolv och börjar dansa där. Vi kramas otroligt mycket och pussar på varandra. Vi lovar att aldrig lämna varandra. Kramarna känns underbara på mdma, all typ av beröring. Man känner sig verkligen berörd helt enkelt. Vi börjar även hångla med varandra och jag minns att det inte kändes sexuellt utan mer som att vi var på rosa moln tillsammans och som en mysig lång kram. Vid dethär laget hade snubbar runt oss börjat kolla på showen om man säger så. Jag såg dom och pekade finger till alla runt oss och bara fortsatte hångla med min själsfrände. Helt plötsligt tänds ljusen och en vakt ropar att det är stängningsdags. Det måste då alltså ha gått ca 2 tim när vi stod där men det kändes som en halvtimme.
Fortfarande fylld av eufori går jag och min vän upp från båten och ser morgonljuset då morgonen gryr. Det var bland det vackraste jag sett. Rosa moln med guldsken syntes på himmeln. Vi tog en taxi hem till henne och hela vägen dit tittade jag ut på himmeln.

Underbar kväll helt enkelt.
Ingen nojja, perfekt miljö.
Avtändningen var dock inte rolig. Man kände liksom hur denhär underbara känslan sakta försvann och ersattes med en monoton känsla. Jag hade även väldigt svårt att somna och var tvungen att ta en sömntablett.
Monotonvärlden man gick i sedan i ca 2 veckor efter var inte kul heller. Men det är väl olika från person till person hur påverkad man blir efteråt.
Att prova MDMA är fortfarande det bästa jag gjort. Inget rus liknar det.
__________________
Senast redigerad av femalecasanova 2017-01-12 kl. 19:05.
Citera
2017-01-12, 20:06
  #2
Medlem
cirkusregeringuss avatar
Coolt kan verkligen sätta mig in i hur det var att åka hem i taxin, hela världen översköljs av varmt regn av salighet. Påminner om första gången jag tog - allt kickar in mitt i hånglet med en brud och hennes läppar förvandlas till mjuka, lena kuddar.

Bra skrivet, gillar att det är kortfattat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback