Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-12, 17:30
  #1033
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PaSparetklenod
Bottenlag i Bundesliga som spelar för att undvika nedflyttning eller topplag i Zweite som spelar för att gå upp. Inget av alternativen kommer ge en anfallsplats i sin startelva till en fysiskt för svag 18-åring som varit iskall på försäsongen. Det blir snabbt bänken om han inte är bra direkt.

exakt detta som e problemet en sämre förening kan ju låna in en forward inget snack om saken men att låna in en 19 årig kille som aldrig spelat matcher det kommer ju ingen förening i den sitsen gå med på, kanske om de vill ha en inhoppare?? eller typ ett lag med alla forwards skadade? om det inte löses tror jag vi kan se isak i aik snart, eller ett danskt lag kanske?
Citera
2018-08-12, 18:28
  #1034
Avstängd
Just nu spelar BVB sin sista match inför ligastarten mot lazio och som sagt isak som inte ens spelar tvåmål på träningarna är så klart inte med på bänken idag heller. Hans agent måste ju agera eller så stannar isak kontraktet ut och flyttar sedan hem? vore spännande om znorlax uttalade sig i tråden han e ju bvb fan och verkar ju ha inside info om isak tex
__________________
Senast redigerad av bimman 2018-08-12 kl. 18:30.
Citera
2018-08-13, 22:13
  #1035
Medlem
Borde byta agent.
Citera
2018-08-14, 00:44
  #1036
Medlem
321js avatar
Sexton dagar på sig att hitta en ny klubb. Killen är ju mobbad, får inte ens spela tvåmål när 22 spelare är med på träningen.
Citera
2018-08-14, 12:57
  #1037
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Sexton dagar på sig att hitta en ny klubb. Killen är ju mobbad, får inte ens spela tvåmål när 22 spelare är med på träningen.

Inte mobbad, men inte tillräckligt bra. Han har fått chanser men inte tagit dem. Rimligtvis räknar inte klubben med honom i höst och jobbar för att få till stånd en utlåning. Då finns det heller ingen anledning att låta honom vara med och träna (finns alltid en skaderisk). Jag skulle tro att vi får nyheter om Isak vilken dag som helst nu.
Citera
2018-08-14, 13:00
  #1038
Medlem
321js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Inte mobbad, men inte tillräckligt bra. Han har fått chanser men inte tagit dem. Rimligtvis räknar inte klubben med honom i höst och jobbar för att få till stånd en utlåning. Då finns det heller ingen anledning att låta honom vara med och träna (finns alltid en skaderisk). Jag skulle tro att vi får nyheter om Isak vilken dag som helst nu.


Din analys är korrekt. Vi får hoppas att han kommer till "rätt" klubb.
__________________
Senast redigerad av 321j 2018-08-14 kl. 13:02.
Citera
2018-08-14, 18:35
  #1039
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Din analys är korrekt. Vi får hoppas att han kommer till "rätt" klubb.
ja och jag tror det finns bara en klubb som är rätt det är aik. En dansk klubb tror jag e uteslutet om de inte får köpa honom för 5 miljoner typ
Citera
2018-08-14, 19:33
  #1040
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
ja och jag tror det finns bara en klubb som är rätt det är aik. En dansk klubb tror jag e uteslutet om de inte får köpa honom för 5 miljoner typ
Svenska fönstret är stängt så där finns det ingen möjlighet.
Citera
2018-08-14, 20:03
  #1041
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Svenska fönstret är stängt så där finns det ingen möjlighet.

ja da blir detta en svar ekvation att fa ihop
Citera
2018-08-15, 12:57
  #1042
Medlem
BarryHeros avatar
Dortmund verkar besviket på Alexander Isaks utveckling:

Citat:
På onsdagsmorgonen uppger Ruhr Nachrichten att Dortmund är besviket över Isaks utveckling, och att den 18-årige anfallaren kan vara på väg att lämna klubben. Detta då han inte tog vara på chansen när Pierre-Emerick Aubameyangs lämnade för Arsenal för ett halvår sedan.

"Men efter ett och ett halvt år har besvikelsen tagit över: Isak, vilket blivit tydligt med senaste träningslägret i Bad Ragaz och de senaste träningsmatcherna, finns inte i tränare Lucien Favres tankar, precis som han nästan inte heller fanns i tankarna Thomas Tuchel, Peter Bosz och Peter Stöger", skriver tidningen.

https://www.fotbollskanalen.se/tyska...vikelsen-tagi/
Citera
2018-08-15, 20:11
  #1043
Medlem
Ryktas om en utlåning till Belgien för att sedan ansluta till HIF i jan inför allsvenskan 2019. De externa finansiärerna är tydligen redan klara och förhandlingar pågår. BD uppges vilja ha 15 mille.
Citera
2018-08-15, 20:43
  #1044
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Ryktas om en utlåning till Belgien för att sedan ansluta till HIF i jan inför allsvenskan 2019. De externa finansiärerna är tydligen redan klara och förhandlingar pågår. BD uppges vilja ha 15 mille.
Källa? Jag har tufft att se Isak gå tillbaka till Sverige för HIF av alla lag. Då kan han få bättre miljöer och stålar i top allsvenska lag. Verkar ologiskt som fan för Isaks del.

Att Dortmund skulle köpa honom för €10m och sedan sälja han för €1.5m (antar att du menar 15 svenska millar) låter inte logiskt heller. Inte heller skulle det vara logiskt om du menar €15m.
__________________
Senast redigerad av znorlax 2018-08-15 kl. 20:46.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback