Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-17, 15:42
  #109
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen1
Hej jag skulle vilja ha hjälp av en riktig kroppsbyggare!
Jag är 190/85kg 37år
Jag har fått nebido nu och testet av testohalten är om ett år nu. jag är inställd som sagt 6v mellan injektion på vårdcentral.
Jag har tränat 1, halvt år vid 25 år åldern.
Jag har bra kondis och provade på gymet igår lite vad jag klarade 10 rep 75kg i bänk och 10ggr 17kg hantlar. har fått ett gym kort 6mån så jag vill ha en vettig kur nu att köra.
tacksam för svar.'
mvh stoffe

Jag tror inte att jag kvalar in under "riktig kroppsbyggare" men känner du att du är i balans med hormonerna?
Mitt tips är iallafall att du tränar och får en rutin under kanske 10-20 veckor, sköter kost och allt som som bör skötas runt omkring.
Sen kanske kliva på testo E 250-500mg i veckan, lära känna din kropp och hur du mår på testo för att senare kanske avancera i en annana kur.
Citera
2017-04-17, 17:47
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Om jag räknat rätt har jag vart ON i 10 veckor nu
Använt mig av snart 30ml testo e Pharmatech och dum som man är köpte jag inte mer av detta märket när det fanns...
Så nästa vecka går jag över till syntholan tech testo e och hoppas att den också funkar lika bra.
Jag tror att jag ligger på bra nivå med adexen allt funkar som det ska och med penisen, jag känner mig även mer balanserad i mitt humör.
0.5 eod är dosen jag kört på sen jag mätte och fick väldigt högt värde..
På jobbet var det dags att ta av sig tjocktröjan rätt nyligen då det är för varmt, har valt att köra så länge som möjligt för att dölja gainsen. Tog ca 5 min innan första personen frågade vad jag trycker för något.. skojade bort det och hoppas chefen inte skickar mig på prover.
På gymmet och vänner runt om är jag helt öppen med att jag kör testo, varför ljuga liksom? Men på jobbet.. jag kan få kicken för att använda testo så där är man stängd som en musla.

Har 2 olika tankar med kuren.

1. Att förlänga kuren till v32 och hoppa på mk-677 runt v26
Främst för att jag inte vill köra PCT på semestern med barnen...

Är lite orolig över en lång återhämtning och vill egentligen hoppa på ny kur innan årets slut och ska man följa formeln med OFF som alla säger är kurlängd+pct så kommer jag inte på igen förrän jan-feb.

2. Att hoppa av om 5-6 veckor och gå på mk-677 så fort jag får hem det (nån gång i maj)
Slippa PCT på semestern och kanske till och med vara återhämtad?
Slippa lång återhämtning och vara ON igen runt v 47-49

VÄLDIGT tacksam för tankar från andra angående detta
Har en fundering,

du menar alltså att efter 10veckor 500/week så har du gjort så sjuka gains att första personen som ser dig utan tröja tar för givet att du kurar? Eller missförstår jag något? Hur pass stor var du innan?

Eller är det att du blivit så deffad/hård som gör att du ser stor ut skulle du säga?
Citera
2017-04-17, 19:53
  #111
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simparion
Har en fundering,

du menar alltså att efter 10veckor 500/week så har du gjort så sjuka gains att första personen som ser dig utan tröja tar för givet att du kurar? Eller missförstår jag något? Hur pass stor var du innan?

Eller är det att du blivit så deffad/hård som gör att du ser stor ut skulle du säga?


Inte riktigt så jag tog på mig tjocktröja i oktober ungefär, hade inte tränat alls nästan under 2016.
Så när jag tog av tjocktröjan första gången nyligen har det gått ca 6 månader av hård träning, bra/bättre kost och 10 veckor av kur jag anser nog dock att dessa 10 veckor har fått mig att växa en hel del.
Har innan vart som störst 118kg och kurade en del, sen knappt tränat några längre perioder och inte kurat alls på 6 år men antar att muskelminnet spelar in en del också
Citera
2017-04-18, 16:46
  #112
Medlem
Ursäkta om jag stjäl fokus med en fråga här, men detta är kanske något som också kan hjälpa TS.

Men första sticket på en kur, är det rekommenderat att helst sätta det på kväll eller morgon?
Citera
2017-04-18, 17:54
  #113
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dieantwoort
Ursäkta om jag stjäl fokus med en fråga här, men detta är kanske något som också kan hjälpa TS.

Men första sticket på en kur, är det rekommenderat att helst sätta det på kväll eller morgon?

Jag satte på morgonen första.. dock innan frukost och fick världens adrenalinpådrag.. jag tror inte det spelar någon roll egentligen. Jag kör döndag morgon och onsdag kväll. Äter dock något innan jag sätter..
Citera
2017-04-18, 23:57
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dieantwoort
Ursäkta om jag stjäl fokus med en fråga här, men detta är kanske något som också kan hjälpa TS.

Men första sticket på en kur, är det rekommenderat att helst sätta det på kväll eller morgon?


för mig beror det på vart jag sticker..

sätter jag i axeln så vill jag ha så mycket rörelse som möjligt i den under dagen så då blir det ju morgon men det är enbart pga pip faktorn för mig, annars är det helt oväsentligt..

sticker jag i latsen så gör jag det på kvällen så kan jag sova med utsträckt muskel (sover på ena armen ahh ni fattar)

kan tilläga att jag är extremt pip känslig, kan inte sätta de lenaste oljorna på marknaden varken i benet eller i röven utan att bli halt men på detta sättet är det inget större problem
Citera
2017-04-21, 13:31
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Inte riktigt så jag tog på mig tjocktröja i oktober ungefär, hade inte tränat alls nästan under 2016.
Så när jag tog av tjocktröjan första gången nyligen har det gått ca 6 månader av hård träning, bra/bättre kost och 10 veckor av kur jag anser nog dock att dessa 10 veckor har fått mig att växa en hel del.
Har innan vart som störst 118kg och kurade en del, sen knappt tränat några längre perioder och inte kurat alls på 6 år men antar att muskelminnet spelar in en del också
Då är jag med Man ser ju sig själv varje dag i spegeln hehe, har väldigt ofta på mig linne också så folk runt en ser ju daglig progress som en själv osv... Har man tjocktröja i ett halvår förstår jag att folk får den uppfattningen efter 10v kur + annan träning Skön boost ändå även om det är jobbigt o nojja o bli påkommen såklart haha
Citera
2017-04-23, 22:49
  #116
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simparion
Då är jag med Man ser ju sig själv varje dag i spegeln hehe, har väldigt ofta på mig linne också så folk runt en ser ju daglig progress som en själv osv... Har man tjocktröja i ett halvår förstår jag att folk får den uppfattningen efter 10v kur + annan träning Skön boost ändå även om det är jobbigt o nojja o bli påkommen såklart haha
Ja egot ler som en flickas med kort kjol men inte roligt om man förlorar jobbet...
Citera
2017-04-23, 22:56
  #117
Medlem
ftwGBGftws avatar
Update
Påbörjat syntholan tech testo e istället och höjde så samtidigt till 1.5ml e3.5d istället för 1ml, mest för att jag inte litar på att det är 100% doserat och jag måste få i mig allt prepp innan 1 juni då ska jag kliva av kuren på en solstol i Spanien och samtidigt hoppa på mk-677

Sticket i onsdags lyckades jag köra rakt igenom vad jag antar är rövens största blodkärl.. blödde något djävulskt när jag tog ut nålen och det blev en bula stor som en golfboll ( jag aspirerar så ingen insprutning i blodet) gjorde genast svin ont och blåmärket är lika stort som skinkan.
Dessutom känns det som att jag har en slang i skinkan som går snett med hela skinkan så antar att jag fuckat ett blodkärl ganska duktigt..

Jaja sticket idag gick kanon och oljan är len som bara den, ingen PIP än så länge och kan bara hoppas på fortsatta gains.
Kommer att köpa ett kost och träningsschema av Joey Swoll imån och följa det inför redan till Spanien.
Citera
2017-05-13, 11:04
  #118
Medlem
ftwGBGftws avatar
Update
Köpte in 30ml från Scandinavian Pharma, så kör 1ml av deras och 0.5ml av ST kör på detta fram till 7 juni.
Då ska jag kliva av och påbörja OCH.

Jag har beställt mk-677
11st blev det får se om jag delar upp det eller kör allt i en Cycle?! Funderar att ligga på minst 6 månader och sen hoppa på testo lite innan jag kliver av mk-677.

Går det bra kommer jag cykla med dessa 2 ett par omgångar.

Gällande styrka

Ökat i allt dessa veckor mest i axlar och bröst pressar/hantlar.

volym

Ligger på 105kg just nu, mer muskler och synligare muskler och ådror dock bara ett par %nr lägre än innan kanske 18-19% om jag får gissa själv.
Men allt är större och snyggare och lite magmuskler är "synliga"

mående

Jag har mått bra men inte någon eufori som manliga i sig att man kände förr (fram till 2011)
Lite längre stubin även om explosionerna är lite starkare.
Självsäkrare och lärare.

libido
Kuken har vart bra igenom alla veckor och nu när jag ökade till 1.5ml har jag börjat få natt/morgonstånd hela tiden igen som i början av kuren.

Blir nån uppdatering innan jag kliver av och när jag kliver på mk-677 sen tänkte jag skriva om tankarna under PCT och få med det i rapporten.
Citera
2017-05-18, 06:24
  #119
Medlem
ftwGBGftws avatar
första dosen med Mk-677

Svalde för 40 min sen 15mg som en start dos.
Smakar som att slicka sin egen syster under mens ungefär.
Nu får vi se effekten om nån vecka har 11 flaskor hemma och det bör räcka ca 200 dagar.
Citera
2017-05-20, 08:32
  #120
Medlem
ftwGBGftws avatar
Helvete vad tryck det är i Sickcunts MK-677 känner verkligen att något händer i kroppen, nästan så jag känner pulsarna till och från då kroppen blir helt varm och något händer i magen i ca 1 timma sen lugnar det sig och så går det så i omgångar.
Testot feån Scandinavian verkar vara dunder också med my ner svettningar och tryck. 2 veckor till jag hoppar av testot och fortsätter med mk677 i ca 200 dagar och förhoppningsvis hoppar på testo igen inom 6 månader.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback