Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-12, 19:25
  #13
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meateatingelephant
Förstår dig men dom fråga vad som hänt osv sa inte så mycket utan bara drog efter dom sa att jag hade typ fått nån hjärnskakning trodde dom

Det du sitter och skriver just nu är svårt för mig att tro, inget illa mot dig som person utan det är mer min erfarenhet inom området, väldigt konstigt att dem bara svarar sådär, att dem tror du fått en hjärnskakning men utan att bry sig nåt nämnvärt om hur det uppstått, hmm!

Som sagt om du fått på huvudet så är det fel såklart men läkaren frågar nästan alltid om den bakomliggande orsaken, lycka till hur som!
Citera
2017-01-12, 21:35
  #14
Medlem
Om jag förstått det rätt är det alltså polisen själva som inlett en utredning och nystat i det här, och ändå saknar du helt förtroende för polisen? Något motsägelsefullt.
Citera
2017-01-13, 09:22
  #15
Avstängd
aFvRenOndskAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meateatingelephant
Ah dom vet vem han är. Men jag fick inte veta det häller när jag frågade utredaren.

När FU är klar och beslut om åtal tagits kommer du att få veta.
Citera
2017-01-24, 13:53
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flytastic
Om jag förstått det rätt är det alltså polisen själva som inlett en utredning och nystat i det här, och ändå saknar du helt förtroende för polisen? Något motsägelsefullt.


Är det konstigt tycker du? Om du blir lurad på pengar av ett företag, så ber dom om ursäkt. Kommer du handla av dom igen?
Citera
2017-01-24, 13:57
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Det du sitter och skriver just nu är svårt för mig att tro, inget illa mot dig som person utan det är mer min erfarenhet inom området, väldigt konstigt att dem bara svarar sådär, att dem tror du fått en hjärnskakning men utan att bry sig nåt nämnvärt om hur det uppstått, hmm!

Som sagt om du fått på huvudet så är det fel såklart men läkaren frågar nästan alltid om den bakomliggande orsaken, lycka till hur som!


Som sagt så spelar det ingen roll om vad du tror. Jag har ingen anledning att ljuga på ett anonymt forum eller? utan det jag undrade vad som händer nu inte något annat.

Det enda jag hade i tankarna på sjukhuset var att jag vela hem och inte vara där mitt i natten.
Har väldigt dåligt minne av det som skedde på sjukhuset.
Citera
2017-01-24, 21:18
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meateatingelephant
Är det konstigt tycker du? Om du blir lurad på pengar av ett företag, så ber dom om ursäkt. Kommer du handla av dom igen?

Mycket konstig jämförelse. Snarare kan du jämföra det med att du blir lurad på pengar av en enskild anställd i ett företag, varpå företaget nystar i det och självmant undersöker om dina pengar ev. ska betalas tillbaka.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback