Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-01-13, 19:14
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l150
Epitetet WT har förlorat sin mening.
Läser man på flashback så är rökare wt, tatueringar är wt, volvo, Jimmy,Timmy,Tysklands köpt öl, mjukisbyxor, hantverksyrken, bidrag, bokstavskombinationer, droger, analsex, Xbox, 4K, snus, pissa i flaska, fläskfilé, halsband och allt möjligt är just ---> WT.


Vad betydde det innan egentligen? Går det att beskriva med en en mening?

Det här med en fetish för bilder o kläder med vargar fascinerar mig. VAD är det som gör att man ("WT") finner dessa så intressanta???

Mjukisbyxor. Gör ju i princip alla blattebarn o ungdomar till "WT"... Något som borde FÖRBJUDAS utanför hemmet och i idrottssammanhang. Skolorna borde börja.
Citera
2017-01-13, 20:18
  #50
Medlem
l150s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Vad betydde det innan egentligen? Går det att beskriva med en en mening?

Det här med en fetish för bilder o kläder med vargar fascinerar mig. VAD är det som gör att man ("WT") finner dessa så intressanta???

Mjukisbyxor. Gör ju i princip alla blattebarn o ungdomar till "WT"... Något som borde FÖRBJUDAS utanför hemmet och i idrottssammanhang. Skolorna borde börja.

Vargtissjorna är underbara. Om jag inte hade varit så lat när det kommer till att köpa kläder så hade jag lätt kunna ha ett set.. Till nyår eller kräftskiva.

Jag ska inte ge mig in på att definiera WT.
Men när någon skriver i en tråd " var hos tandläkaren idag , hade två hål" och får svaret " öhh fan va WT" så har det spårat lite.
I grunden så är det en rätt intressant företeelse med white trash, alla attribut etc.
Men nu skriks det ju wt till höger och vänster.
Citera
2017-01-14, 00:31
  #51
Medlem
WT är rätt å slätt den lågintelligenta svensson, som majoriteten av svenska folket tillhör, naiva, läser aftonblaskan/expressen och det mest lästa i dessa blaskor är alltid om kungafamiljen.
Sen är det:
Melodifestivalen, mysfredag, bag in box, invandringen är ett måste för att vi ska ha nån som tar hand om oss när vi blir gamla..osv
Helt enkelt obotligt dum i huvudet.....

Så ja, du är absolut i riskzonen för att tillhöra denna kategori av dom svagbegåvade, men det är svårt att avgöra ännu då du är rätt så ung, du kan ju vara påverkad av dom svagbegåvade ännu pga just din låga ålder,(lättpåverkad) men i och med stigande ålder så kommer det att visa sig om du tillhör dom svagbegåvade...
Du kommer givetvis inte att inse detta själv, för dårar är lyckligt ovetandes om deras egna tillkortakommanden.....
Citera
2017-01-14, 00:35
  #52
Avstängd
RandomnigRs avatar
Njae, inte nödvändigtvis wt. Klädstilen och musiksmaken skriker ju visserligen byhålerasist men annars låter du mer som en tönt.

/Niggern
Citera
2017-01-14, 05:02
  #53
Medlem
Lavas avatar
Beskrivning av WT:


http://www.pictures.se/bilder/fDo15.jpg
Citera
2017-01-22, 20:57
  #54
Medlem
Direktinsprutnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Nej. Dock finns det andra fack man kan sätta dig i.

Detta är intressant... Vilka fack skulle du sätta honom i?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback