Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-11, 19:30
  #1
Avstängd
ihatemes avatar
Har skapat trolltrådar om fjärt och prutt som jag är trött på. Jag vill ha ett seriöst flashbackkonto och inte massa skit. "Men skapa inte trolltrådar då". Nej, jag önskar jag kunde låta bli, men när man är påverkad så är det bara så jävla roligt att skriva en massa skit.

Ja min humor hör hemma på lågstadiet.

Jag har ett förslag. Kan man få möjligheten att banna sitt flashbackkonto en speciell tid? Man får välja t.ex. 1 dag, 3 dagar, 7 dagar, 14 dagar, 30 dagar osv.

Det är inte svårt att programmera och det hade skrivits mindre skit, iallafall från mig som bara trollar när jag är full. Det är inte kul att vakna och se alla trådar man skrivit direkt.
Citera
2017-01-11, 19:35
  #2
Medlem
Bara att registrera ett nytt konto & strunta i det här.
Citera
2017-01-11, 19:44
  #3
Medlem
VelvetReds avatar
Stå för vem du är och vad du gör istället. Så som du gör just nu.
Citera
2017-01-11, 19:45
  #4
Medlem
Det är alltid bra när man skriver dumma och pruta ibland! (viktigt att prata ur och tömma sina tankar)

Stäng ner ditt Flashback-konto och glömma... Trolltråd försvinner med tid.
Öppna ett nytt Flashback-konto och skriver mindre dumma.
Citera
2017-01-11, 19:47
  #5
Avstängd
Enligt moderatorer lär du vara en seriös användare..... Och som troll lär du kunna fortsätta trolla....
Citera
2017-01-11, 19:55
  #6
Moderator
najass avatar
Vi har ju slängt dina skräptrådar i papperskorgen, mer än så gör vi inte. Att trolla är inte mot reglerna, och väl utfört kan det ge intressanta och/eller roliga diskussioner. Att som du däremot, bara posta rent skräp är knappast att trolla, och skräp-trådar ger minst papperskorgning och eventuellt varning. Så nej de raderas inte från papperskorgen. Vi lägger inte mer energi på skärp än just att slänga det.

Och nej, jag har mycket svårt att tänka mig att vi skulle lägga resurser på hjälpmedel åt infantila tramsrövar utan impulskontroll. Klarar du inte av att bete dig åtminstone på armlängds avstånd från kiss-och-bajsåldern, får du acceptera att ditt skräp slängs och du får varningar för tramset om du inte själv kan förmå dig att hålla dig borta.
Citera
2017-01-11, 19:58
  #7
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Haha herrwgud. Minst 90 procent på flashback trollar ju nån gång. Det är otroligt roligt att dra igång människors känslor. Jag skulle säga att 80 proce t av det jag skriver är trolleri.
Citera
2017-01-11, 23:32
  #8
Medlem
BernardLoutres avatar
För min del får Ts gärna bli bannad för gott. Det där är ju inte ens roligt...
Citera
2017-01-12, 10:04
  #9
Medlem
Jag tror inte att man själv kan be om att bli avstängd en tid. Vad man kan göra, om man vill att kontot ska stängas en tid, är att studera reglerna och se hur man bäst kan bryta mot dem, vilket du (TS) verkar ha hittat själv. Du får skapa ett nytt Flashbackkonto om du tror att du kan vara seriös på det. Du får skriva var som helst och vad som helst som är seriöst på det efter att din avstängning på detta konto har upphört. Innan dess får du på ett nytt konto enligt regel 1.07 endast skriva i feedbackdelen (FB) Avstängningar och bannlysningar: feedback.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback