Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-18, 22:26
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Du får väl ge fan i att ragga och köp en hamster som sällskap om det nu är så "äckliga förutsättningar"
sikken människa du är...
Citera
2017-01-18, 22:27
  #158
Medlem
Vad är två är? Vänta tills det gått 7 år: )
Citera
2017-01-18, 23:40
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Exakt..

Och du som säger självömka.. Kom.. Jag ska plocka dina fjädrar och bränna hela ditt liv till grunden.. SKa du se hur det är att ömka sig själv. Sitt du där se din mor slaktas å torteras framför dina ögon och alla sviker dig för du självömkar din mors död.. Idot.

Lingon-vecka eller ?

Tölp

Du borde ta in på psyk med dina psykotiska utsvävningar. Fattar ärligt talat inte VAFAN du pratar om.

Min mamma är död sedan år tillbaka och att sitta och grina över det och tycka synd om sig själv tog en ingenvart.

Men nu känns det ju som att det här handlar mer om dig, än om mig.
Är väl därför du inte får knulla, en psykotisk tölp som vägrar att ta tag i sig själv.
__________________
Senast redigerad av wreak 2017-01-18 kl. 23:58.
Citera
2017-01-19, 00:42
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Våldtäkt är inte en god väg för de som har ett samvete
Vem fan har snackat om våldtäkt? Om du går i sådana tankar så ska du definitivt söka hjälp innan du lämnar pojkrummet.
Citera
2017-01-19, 14:00
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wreak
Lingon-vecka eller ?

Tölp

Du borde ta in på psyk med dina psykotiska utsvävningar. Fattar ärligt talat inte VAFAN du pratar om.

Min mamma är död sedan år tillbaka och att sitta och grina över det och tycka synd om sig själv tog en ingenvart.

Men nu känns det ju som att det här handlar mer om dig, än om mig.
Är väl därför du inte får knulla, en psykotisk tölp som vägrar att ta tag i sig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Vem fan har snackat om våldtäkt? Om du går i sådana tankar så ska du definitivt söka hjälp innan du lämnar pojkrummet.
båda ni två är sjuka i huvudet.
Citera
2017-01-19, 14:13
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
båda ni två är sjuka i huvudet.

Nej men lille vän, det är du som är sjuk som hatar kvinnor och vill våldta.
Att ofrivilligt inte få närhet, ömhet och sex är absolut inget roligt men det är ändå förståeligt i fall som du som bär på vanföreställningar och så mycket hat.

De flesta människor behöver någon form at interaktion med andra männsikor, vare sej det är sex, samtal eller bara lite ömhet. Att förvänta sej att det kommer som ett brev på posten är bara korkat, för att få måste man även ge.
Citera
2017-01-19, 21:07
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Nej men lille vän, det är du som är sjuk som hatar kvinnor och vill våldta.
Att ofrivilligt inte få närhet, ömhet och sex är absolut inget roligt men det är ändå förståeligt i fall som du som bär på vanföreställningar och så mycket hat.

De flesta människor behöver någon form at interaktion med andra männsikor, vare sej det är sex, samtal eller bara lite ömhet. Att förvänta sej att det kommer som ett brev på posten är bara korkat, för att få måste man även ge.

Spot on

Tycker det är bra lustigt med människor som får totalt psyk-bryt, och sedan säger att dom sagd får utbrott på är sjuka i huvudet. Säger det mesta om hur labil killen är.
Citera
2017-01-19, 21:09
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
båda ni två är sjuka i huvudet.

Sitter och gapskrattar åt ditt hyckleri. Spring nu och bränn fjädrar eller vad det nu var för konstig metafor du använde i ditt utbrott.
Citera
2017-01-20, 01:44
  #165
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystic_handyman
Vad är två är? Vänta tills det gått 7 år: )

eller som i mitt fall med närhet och kärlek, 17! senast jag hade flickvän var jag 21,38 nu. ligga har jag väl gjort ett 30tal gånger på den perioden. senast för 2 år sen.
Citera
2017-01-20, 01:54
  #166
Medlem
zz01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
eller som i mitt fall med närhet och kärlek, 17! senast jag hade flickvän var jag 21,38 nu. ligga har jag väl gjort ett 30tal gånger på den perioden. senast för 2 år sen.

Det där lät inte kul. Ledsen för din skulle men vad är problemet? Ursäkta att jag frågar men är du bränd sedan du var 21? Eller har du bara fallit offer för alla kvinnors lättja?
Citera
2017-01-20, 02:13
  #167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
sikken människa du är...
Vadådå? Finns många som skaffar djur istället för barn så varför inte kunna göra det om personen inte kan få sällskap, hundtricket kanske verkligen fungerar ?
Citera
2017-01-20, 03:07
  #168
Medlem
Vi vita, medelmåttiga, män ska bara hålla tyst- Jobba, skatta och betala så kvinnorna kan leva gott i det sociala matriarkatet.

Se det positivt, du har i alla fall barn- Vad som skulle vara incitamentet i exempelvis mitt fall framgår dock inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback