Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-07, 19:41
  #469
Medlem
UPDATE - AVSLUT MED SAMMANFATTNING

stänger ner den här nu, kan hända att den öppnas upp igen men for now känner jag mig rätt färdig

DOSER

känner mig nöjd med de doser jag har använt mig av och har fortfarande allting enligt blodprover under kontroll när det kommer till hälsan.

finns säkert en hel drös med oupptäckta biverkningar men det är sånt man får ta när man preppar och har jag tur så upptäcker dom det nu under min behandling då de gör en jävla massa tester

england finns fortfarande med på kartan men det är inte aktuellt i dags läget, hoppas på ett jävla roligt skatte besked så kanske det placerar sig bättre på kartan

PROVER

har inte varit inne och gjort prover via doping center än men det kommer och det kan hända att jag lägger upp resultaten här om jag orkar oavsett om de är bra eller dåliga resultat

AI/GYNO

kan få lite kli till och från men inget alarmerande, blir de det så går jag direkt in på doping center och säger åt dom att ska dom behandla mig ska dom fan ta det på allvar..

under kurens gång har jag hanterat både prog-gyno samt gyno utan några omständigheter

DAGENS FORM

VIKT

101 kg
-1,5 droppade 2,5 kg efter husis men har käkat på bra nu för att komma igen och ska göra allt i min makt för att ligga kvar över 100

VÄLMÅENDE

ser ändå ljust på framtiden trots vad som har hänt, räknar med att snuten inte lär lämna mig ifred men men det är var det är, tänker inte sluta bygga iallafall det är säkert

SEX OCH SAMLEVNAD

vi får la se ikväll

STYRKA

all styrka är fortfarande kvar och jag kommer nog bara köra tungt nu för att få behålla styrkan så gott det går

KOSTEN

ca: 6500 kcal

TRÄNING

AXLAR

dumbell press 4x10
smith press 4x10
fontlift 4x10

facepull 4x10
backlift 4x10
smith shoulder row 4x10

sidelift 4x10

TOTALT: 28 set
Citera
2018-01-03, 11:16
  #470
Medlem
caecos avatar
Har du gjort några prover ännu? Vore intressant att höra hur det gått samt hur kontakten med sjukvården varit. Jag har inga högre förhoppningar i och med kunskapen läkarstudenter jag pratat med verkar ha. Roidrage, kuken minskar samt varenda biverkning man fått höra av någon från KRIS som besökt olika högstadieskolor förekommer hos varenda brukare i deras ögon. Detta är visserligen inte personer som i framtiden kommer arbeta på endokrinavdelningar, men fortfarande intressant att veta om synen sitter i även efter studierna.

Jag hoppas jag blir positivt överraskad däremot och att det går bra för dig!
Citera
2018-01-03, 22:02
  #471
Medlem
Tycker också det hade varit kul med en uppföljningar då och då hur det går för dig
Citera
2018-01-05, 21:16
  #472
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Har du gjort några prover ännu? Vore intressant att höra hur det gått samt hur kontakten med sjukvården varit. Jag har inga högre förhoppningar i och med kunskapen läkarstudenter jag pratat med verkar ha. Roidrage, kuken minskar samt varenda biverkning man fått höra av någon från KRIS som besökt olika högstadieskolor förekommer hos varenda brukare i deras ögon. Detta är visserligen inte personer som i framtiden kommer arbeta på endokrinavdelningar, men fortfarande intressant att veta om synen sitter i även efter studierna.

Jag hoppas jag blir positivt överraskad däremot och att det går bra för dig!


jag har gjort prover, allting inom ref. värden tagna strax före jul

det enda dom påpekade var att jag hade något förhöjt HB men fortfarande inom ref.
sam förhöjda lever värden men samma sak där och detta är ju enbart ifrån anapolonet som jag drog en snabb vända på innan jag åkte in så inget där kommer som en schock... för övrigt så var dom jävligt förvånade över mina värden efter att jag berättat om min ''lilla'' vända på dessa döds droger

min doktor som jag har direkt kontakt med är svin skön och as bra, vill inte berätta för mycket om honom då detta kontot är så jävla outat nu men jag tycker att han gör ett jävligt bra jobb och detta yrke passar honom, han är verkligen där för att hjälpa patienten och inte tjäna pengar

det är väll det jag har att säga just nu om inte någon undrar något mer?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback