Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-14, 12:35
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
jag förstod exakt. Själv körde jag det dubbla senast jag tävlade så därför jag tycker det är lite.

Men det är bra att du kan komma undan med så låga doser. Det som inte är bra är att du får så stora biverkningar av så låga doser. Det betyder att du måste vara väldigt mycket mer försiktig än t.ex. jag.

Mvh

shit 2100 mg ew och sen 1400 mg orala

3500 mg ew, du låter som ett vandrande monster eller en grov myttoman

om du har haft riktiga grejer ska du inte ens behöva den mängden och du hade känt kraftigare biverkningar också för den delen, tren och winstrol är inga prepp man ska leka med och de är kända för sina stygga biverkningar så om jag var du skulle jag kolla upp dina prylar, låter som att något kugg hjul inte klickar i mina öron iallafall

behöver inte nödvändigtvis vara enbart preppen då jag gjorde ett sista ryck den sista månaden och gick ner 8 kg, ni som tävlat vet att 8 kg från 6 procent ner till 4 procent är inte samma som en medlem i viktväktarna att gå ner 8 kg på en månad så ahh, den kan också ha tagit jävligt hårt på levern men tror främst att det var preppen, hur som så behöver jag inte mer inför tävling som allt ser ut just nu så varför skulle jag då trycka på med mer? bara pengar och hälsa i sjön, har ju redan skrivit att jag ska ta det lugnare inför nästa tävling och kommer förmodligen räcka gott och väl det med
Citera
2017-01-14, 12:38
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackuserzyzz
Nu var det ett mer resonligt svar och jag kan absolut hålla med dig.

Jasså då förstår jag att du inte vill riskera något alls. Hoppas de går vägen och du placerar dig bra och har en kvalitativ massa bland dessa halvkassa svenska byggare som bara blir fast nationellt!

/z<yzz

tack för att du visar hänsyn
Citera
2017-01-14, 12:44
  #27
Medlem
grafikkort jag vet att du har varit medlem på f12 länge och kan mycket så jag hoppas min ton inte gör dig förbannad, jag tycker bara att med din och min erfarenhet är det lite svårt att ta det du säger ordagrant när jag inte har en aning om dig som person, bakgrund, eller läser din kurrapport (om det nu finns en sådan)
Citera
2017-01-14, 23:24
  #28
Medlem
snor lite inspo ifrån karl alfred på mitt nya inlägg då jag tycker han har bra läsnings material

dagens form
dagens vikt 96 kg
kroppsfett runt 15 %
välmående 10/10 ampuller
styrka 10/10 ampuller
hälsa 10/10 ampuller - bokat möte så kommer bli uppföljning med detta men allt känns bra

prepp och doser
ligger kvar på samma
testo enanthate 500 mg e5d - medica
deca nandrolone 300 mg e5d - bioniche

dagens benträning är avklarad och som ni ser på vikten så har gårdagens extra kolhydrater vägt upp gårdagens vätskesläpp

bra pass, ass to the grass med 140 kg på böjjen och repade ut i benpressen på 370 kg det sista jag gjorde, enbart fokus på kontakt idag på benens träning då jag får sånt sinnes tryck i ländryggen när jag ligger ovanför grammet.. det känns överallt från midjan och neråt just nu att jag gjort det jag skulle..

i skrivandes stund så förbereder damen kvargen och jag tänker på hur lycklig jag är som har henne som verkligen stöttar mig i detta samtidigt som hon strävar efter hennes mål att börja med tävling, ibland tänker man inte på hur bortskämd man faktiskt blir

damen gjorde ett otroligt benpass idag och det märks att hennes primo har tagit fart för det är nya PR för henne varje pass hon avsluita benpasset med att reppa ut på 200 kg benpress samt reps med ass to the grass på 80 kg knäböj så jag tycker hon är skit duktigt!

finns det något intresse hos er att jag skriver av mig å hennes vägnar?
Citera
2017-01-15, 16:56
  #29
Medlem
kan vara så att jag börjar känna något ifrån decan nu men har inte bestämt mig ännu
pissar iallafall med typ 15 minuters intervaller, fått fetare hy, aningen bättre leder och mindre ont i ryggen

hoppas som fan att det kommer igång ordentligt så man slipper känna att det var pengar i sjön
__________________
Senast redigerad av Max-gainz 2017-01-15 kl. 17:00. Anledning: glömde skriva en sak
Citera
2017-01-15, 18:40
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
shit 2100 mg ew och sen 1400 mg orala

3500 mg ew, du låter som ett vandrande monster eller en grov myttoman

om du har haft riktiga grejer ska du inte ens behöva den mängden och du hade känt kraftigare biverkningar också för den delen, tren och winstrol är inga prepp man ska leka med och de är kända för sina stygga biverkningar så om jag var du skulle jag kolla upp dina prylar, låter som att något kugg hjul inte klickar i mina öron iallafall

behöver inte nödvändigtvis vara enbart preppen då jag gjorde ett sista ryck den sista månaden och gick ner 8 kg, ni som tävlat vet att 8 kg från 6 procent ner till 4 procent är inte samma som en medlem i viktväktarna att gå ner 8 kg på en månad så ahh, den kan också ha tagit jävligt hårt på levern men tror främst att det var preppen, hur som så behöver jag inte mer inför tävling som allt ser ut just nu så varför skulle jag då trycka på med mer? bara pengar och hälsa i sjön, har ju redan skrivit att jag ska ta det lugnare inför nästa tävling och kommer förmodligen räcka gott och väl det med

alltså jag pratade om oljan enbart. körde test,tren,mast 700 av varje EW. Sen enbart 60mg winstrol och 50mg anavar och 100mg proviron.

Grejerna var faktiskt bra. Bra källa och väldigt många som också var grymt nöjda med oljorna.

Tyvärr är jag varken ett vandrande monster eller en mytoman.. Helt ärligt så tror jag att var svarar sämre på prepp än många andra. Också mycket mindre biverkningar än många andra också.

Jo man behöver tappa ett antal extra kilo för att komma till 4%.

Låter jättebra att du ska köra lugnare. Speciellt eftersom du uppenbarligen inte behöver mer då är det verkligen dumt att trycka mer. Hälsan kommer först.

Mvh
Citera
2017-01-16, 00:16
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
alltså jag pratade om oljan enbart. körde test,tren,mast 700 av varje EW. Sen enbart 60mg winstrol och 50mg anavar och 100mg proviron.

Grejerna var faktiskt bra. Bra källa och väldigt många som också var grymt nöjda med oljorna.

Tyvärr är jag varken ett vandrande monster eller en mytoman.. Helt ärligt så tror jag att var svarar sämre på prepp än många andra. Också mycket mindre biverkningar än många andra också.

Jo man behöver tappa ett antal extra kilo för att komma till 4%.

Låter jättebra att du ska köra lugnare. Speciellt eftersom du uppenbarligen inte behöver mer då är det verkligen dumt att trycka mer. Hälsan kommer först.

Mvh

Ahh okej, saker o ting låter ju mer logiskt när du lägger upp det sådär, känns fortfarande som väldigt saftiga doser om man inte är ett freak men var och en glr ju på sitt egna sätt och det är ju skönt för dig o slippa så mycket biverkningar synd dock att du svarar sämre på preppen
själv bygger jag bra enbart på 250 mg e5d Cruise men med mitt mål så räcker det inte
Citera
2017-01-18, 21:15
  #32
Medlem
har varit lite taskig uppdatering men har varit mycket och nu har jag lite mer att skriva om!

prepp

decan har dragit igång och formen tar sig trots överskott!

idag sätter jag
1 ml medica 250 mg testo e
1 ml PRO-OIL 320 mg testo e
1 ml bioniche 300 mg Deca

ska betställa hem lite grejer och få papper på mina värden, kommer hoppa på dbollarna om allting ser bra ut och det kommer bli 40mg ed 25 dagar on 25 dagar off sen 25 dagar on igen därefter börjar dieten så som planen ser ut nu dags läget

kost

har ökat kosten med 50 gram protein om dagen så nu ligger jag på totalt 275 gram ed, har även ökat kolhydraterna, tar lite extra varje maträtt helt enkelt
detta gör att jag landar på ca 5500 kcal ed, beror lite på valet av kolhydrats källa men ser till att jag alltid ligger över 5000 kcal om dagen..
just nu står jag stilla på 96 kg vilket stör mig då jag börjar få svårt att trycka i mig mer men men.. det är bara att kriga!

träning

träningen går framåt, ökar i styrka hela tiden och reps!
körde ''vilodag'' idag med armar och mage
blev 3 stycken olika giant set: en bicep, en tricep och en mag övning 4 set på varje övning
bra pump och kontakt i alla övningar

mår bra som fan annars! har nog lite med decan och göra men mycket i mitt liv verkar falla på plats och jag njuter bara av åk turen just nu!
Citera
2017-01-18, 21:34
  #33
Medlem
WalterPinkmanBitchs avatar
Trevligt att höra att det rullar på för dig!
Är själv långt ifrån att ens överväga steroider men bra läsning.
Citera
2017-01-19, 22:24
  #34
Medlem
humöret har sviktat lite idag efter gårdagens ökning... grymt irriterad över små saker på jobbet och blir ju en till ökning nästa vecka när jag kör 2 ml pro-oil men men, tänker på det och sparar ilskan till gymmet o så blir det ju bättre när jag stabiliseras såklart så det blir något att se fram emot

för övrigt bra bendag med ett litet mindre pass idag

höft abduktor/adduktor stol 3 super set
bensparkar/lårcurls 4 superset bra kontakt
benböjj 4 set
benpress 4 set
hacksquat 4 set
stående lårcurl 4 set

mest styrka idag, vill ligga så hårt som möjligt på styrkan just nu innan deffen ska ta fart så blir det mer isoleringar och längre pass då
Citera
2017-01-23, 11:45
  #35
Medlem
stickning idag och update

prepp och doser
efter idag är jag uppe i ut lovade doser så nu behöver jag inte känna mig skamsen över mitt första inlägg
2 ml testo e 320 mg/ml PRO-OIL e5d
1 ml deca 300 mg/ml bioniche e5d

dagens form
vikt
98 kg så vågen gåt åt rätt håll ska bli spännande och se vad som händer efter dbollarna
form

ser bra ut överlag, det enda som är lite tråkigt är att man börjar få den där GH magen mot kvällarna hela tiden bara för att man äter så förjävligt
ådrig över axlar, armar och ben ca: 16 %

välmående

drömmer sött, sover bra, äter min spenat var dag
enda som inte är tipptopp det är ju när man är på jobbet och inser att alla människor är så jävla dumma i huvudet men det är ju bara att hålla färgen, så fort jag går utanför jobbet så mår jag som en kung
hälsa
jagar fortfarande min läkare för att få mina tester gjorde men det är ju som det är när man går via staten det är fan dags att börja använda privat läkare...
styrka
kommer mer och mer hela tiden finns inte så mycket att säga när jag ligger på 5,5k kcal

kosten
ser likadan ut då jag har börjat öka i vikt igen så jag rullar på där ett tag till

träning
dags för armar och mage idag igen då, blir en lugn och skön dag idag
Citera
2017-01-29, 14:38
  #36
Medlem
stickning igår, vart lite mycket så fick bli en update idag

prepp och doser
2 ml testo e 320 mg/ml PRO-OIL e5d
1 ml deca 300 mg/ml bioniche e5d

stack mig i pecs för första gången igår.. satte bara 1 ml testo för att känna in mig lite angående pip men det gick svin lätt och det har helt klart blivit nya favorit stället, har lite pip idag men det är typ densamma som i axlar så det gör mig inget.. får se hur det går när 3 ml åker in i brösten men tror jag känner in mig på 2 ml testo nästa gång.. har ingen lust att gå med pip i 9 dagar pga decan

kommer slänga in adex 0,5 mg eod och d-bollarna 20mg morgon och kväll, 25 dagar on/off/on/off inom någon vecka för nu har jag fått tider och kommer få mina värden, ser det mörkt ut får jag hoppa av annars gör jag nya provtagningar 100 dagar efter första d-bollen

dagens form

vikt

99 kg


välmående

mår riktigt bra!


hälsa

jadu, det får vi se snart haha men allting känns bra så

styrka
fortsätter att öka varje pass, nya vikter blandat med fler repetitioner

kosten
fortsätter på 5,5k kcal i några dagar till sen sänker jag kolhydrater innan d-bollarna hoppar in
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback