Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-18, 15:14
  #277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Ser ut att gå fint för dig, en fråga, damen din som går på NPP är det hennes första NPP-kur? Samt vad tycker hon om det? Och vad tycker du?

Sedan, föredrar du nandrolone eller tren? Jag frågar främst för att jag ska dra igång en 3:e kur snart.. och har ej bestämt om jag ska köra på tren a eller npp.. har testo p hemma så det är fixat och klart..

Mvh


jodå det går bra förutom det här men sömnen :/

det är hennes första NPP kur, hennes andra kur någonsin och hit intills så verkar vi båda vara nöjda på den fronten, det märks att nandrolone är mer potent mg per mg än vad primobolan är om man säger så men det är ändå väldigt tidigt att säga.. efter 1 månad tror jag vi kan ställa preparaten och dess effekter samt biverkningar emot varandra mer utförligt och det ska jag försöka ge er läsare

det beror helt på i vilket syfte, jag älskar nandrolone det kan jag säga dig rakt ut och ärligt men de har så olika egenskaper, vad jag älskar med nandrolone är att det ger mig fööööööör bra resultat när det kommer till allt, storlek vaskularitet och har man koll på östrot samt progesteronet så kan man faktiskt få en riktigt hård look av det också.. alla svara ju olika så klart men nandrolone för mig är hit intills det jag tycker bäst om (FÖRUTSATT ATT DET KOMBINERAS MED TESTO BÖR TILLÄGGAS)
Citera
2017-07-18, 18:08
  #278
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jodå det går bra förutom det här men sömnen :/

det är hennes första NPP kur, hennes andra kur någonsin och hit intills så verkar vi båda vara nöjda på den fronten, det märks att nandrolone är mer potent mg per mg än vad primobolan är om man säger så men det är ändå väldigt tidigt att säga.. efter 1 månad tror jag vi kan ställa preparaten och dess effekter samt biverkningar emot varandra mer utförligt och det ska jag försöka ge er läsare

det beror helt på i vilket syfte, jag älskar nandrolone det kan jag säga dig rakt ut och ärligt men de har så olika egenskaper, vad jag älskar med nandrolone är att det ger mig fööööööör bra resultat när det kommer till allt, storlek vaskularitet och har man koll på östrot samt progesteronet så kan man faktiskt få en riktigt hård look av det också.. alla svara ju olika så klart men nandrolone för mig är hit intills det jag tycker bäst om (FÖRUTSATT ATT DET KOMBINERAS MED TESTO BÖR TILLÄGGAS)

Jag håller med där. Deca ihop med testo mådde man bra på i kroppen. Nästan som primo, fast lite bättre när man låg på och lite sämre efteråt.
Citera
2017-07-18, 20:26
  #279
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jodå det går bra förutom det här men sömnen :/

det är hennes första NPP kur, hennes andra kur någonsin och hit intills så verkar vi båda vara nöjda på den fronten, det märks att nandrolone är mer potent mg per mg än vad primobolan är om man säger så men det är ändå väldigt tidigt att säga.. efter 1 månad tror jag vi kan ställa preparaten och dess effekter samt biverkningar emot varandra mer utförligt och det ska jag försöka ge er läsare

det beror helt på i vilket syfte, jag älskar nandrolone det kan jag säga dig rakt ut och ärligt men de har så olika egenskaper, vad jag älskar med nandrolone är att det ger mig fööööööör bra resultat när det kommer till allt, storlek vaskularitet och har man koll på östrot samt progesteronet så kan man faktiskt få en riktigt hård look av det också.. alla svara ju olika så klart men nandrolone för mig är hit intills det jag tycker bäst om (FÖRUTSATT ATT DET KOMBINERAS MED TESTO BÖR TILLÄGGAS)

Bra skrivet, men är det svårare att återhämta sig från trenbolone eller nandrolone? Jag vet att ju längre du går kuren så blir återhämtningen tuffare. Men det går ju att kontra med hcg då eller hur?

Jag mådde piss i 1-3 veckor efter avslutad deca+testo kur.. mycket värre än när jag jag på testo-only då återhämtade jag mig betydligt snabbare och lättare, vill helst inte må piss igen om jag nu drar igång med testo+tren haha..

Har tänketid 2 veckor fram, får se vad ni tycker med er erfarenhet!
Citera
2017-07-19, 00:19
  #280
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickykling
Såna som fuskar som förstör sporten helt enligt mig. Hoppas det märks i nått test nångång

Den Svenska avundsjukan när den är som bäst, bry dig inte vad andra gör sköt ditt och låt folk leva som de vill. TS är en tävlingsinriktad kille med höga mål och all creds till han att han brinner för det han gör! Behövs flera som han, inga typer som dig, som lever i skuggan av andra utan att göra ett knyst.

Du gick ut hårt så du får skylla dig själv lilla pöjk, det är såna som du som förstör samhället vi lever i. Patetisk är du.
Citera
2017-07-19, 00:47
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Bra skrivet, men är det svårare att återhämta sig från trenbolone eller nandrolone? Jag vet att ju längre du går kuren så blir återhämtningen tuffare. Men det går ju att kontra med hcg då eller hur?

Jag mådde piss i 1-3 veckor efter avslutad deca+testo kur.. mycket värre än när jag jag på testo-only då återhämtade jag mig betydligt snabbare och lättare, vill helst inte må piss igen om jag nu drar igång med testo+tren haha..

Har tänketid 2 veckor fram, får se vad ni tycker med er erfarenhet!


jag vill påstå ifrån mina egna erfarenheter att deca och tren är lika hård avstängning på, säkert folk som säger annorlunda men jag tycker det iallafall
Citera
2017-07-19, 12:54
  #282
Medlem
damen har rapporterat in nya ökningar sen operationen (fortfarande inte på sitt max, hoppas att NPP ska hjälpa henne tillbaka dit så snabbt som möjligt) men fortfarande! nya ökningar som ett brev på posten är ju fan svin fint

och ahh, hennes form har ändrats kan jag säga nu med säkerhet, hon har blivit grövre, det där trycket man får över hela kroppen vet ni.. några nya blod ådror över armar samt att hon har blivit hårdare trots vikt uppgång och grövre fysik så det är svin kul o se att det går bra för henne

kommer bli svin fint på stranden sen efter sista spurten på dieten

själv pendlar man runt 90 som vanligt så det blir nog inte mycket mer än 90 kg sten hård denna sommaren men nästa år så tar jag 100 hård, det är jag helt inställd på! nu är jag faktiskt mer taggad på bulken och den här sinnessjuka kuren som jag har planerat
Citera
2017-07-19, 20:33
  #283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Den Svenska avundsjukan när den är som bäst, bry dig inte vad andra gör sköt ditt och låt folk leva som de vill. TS är en tävlingsinriktad kille med höga mål och all creds till han att han brinner för det han gör! Behövs flera som han, inga typer som dig, som lever i skuggan av andra utan att göra ett knyst.

Du gick ut hårt så du får skylla dig själv lilla pöjk, det är såna som du som förstör samhället vi lever i. Patetisk är du.

BIG FAKKING +1.

Äckliga skit människor som inte har annat för sig än hata.
Citera
2017-07-23, 20:18
  #284
Medlem
välkomna till min synd hörna, nu åker vi!

blir skott en dag försent denna gången också... suck måste få ordning på denna jävla stress ahja

skott idag och update

prepp och doser

AAS

1 ml testo E - 250 mg/ml PRO-OIL e5d
2 ml masteron E - 250 mg/ml PRO-OIL e5d

sticken i pecsen verkar gå utan några större problem så det är gött som fan


damen
NPP - 26 mg eod - 91 mg ew

börjar hända riktiga jävla grejer med hennes fysik nu, större och hårdare överallt på det bra sättet och inga biverkningar än förutom humöret... hennes hjärna spökar en hel del men som tur är har hon mig att kasta skit på, hon skyller på att jag är den enda som förstår henne vilket visserligen är sant men tycker det är orättvist att hon kan säga håll käften det är trennet som talar men om jag sa det till henne vill jag inte ens veta vad som händer

skämt åsido så har det varit mycket gråt och hjärn spöken men hon har sagt att hon vill köra minst en vecka till o se om hon lär sig hantera det, annars vet vi iallafall till denna gången att NPP är alldeles för potent för hennes humör


peptider

375 mcg GHRP2 fördelat på 3 stick (morning, POST-wo, night)
375 mcg MOD fördelat på 3 stick (morning, POST-wo, night)

melanotanet är tyvärr slut gjorde sista sticket idag men kommer nytt på posten tills slutet på nästa vecka skulle jag tro


AI/GYNO

2,5 mg letro e5d

drar i migg ett piller de dagarna jag sticker så får vi se om det blir något kli emot slutet, annars drar jag ner till halvt piller e5d för att sedan hoppa över det helt

Dagens form

vikt

90 kg igen så nu är jag hård och lycklig fick höra ett mums ifrån 2 riktigt vackra damer igår så det gjorde en ju rätt nöjd


välmående

10/10
mår jävligt bra, trött till och från men det är väll bara mycket nu innan semestern äntligen ska dra igång


styrka

10 / 10
inga problem, känner verkligen att masteronet hjälper till otroligt mycket här nu efter trennet


kosten

2500 kcal
ingen cardio

träning

ryggen fick sitt, samma schema som alltid med en hel del superset
Citera
2017-07-24, 14:28
  #285
Medlem
starkefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
damen har rapporterat in nya ökningar sen operationen (fortfarande inte på sitt max, hoppas att NPP ska hjälpa henne tillbaka dit så snabbt som möjligt) men fortfarande! nya ökningar som ett brev på posten är ju fan svin fint

och ahh, hennes form har ändrats kan jag säga nu med säkerhet, hon har blivit grövre, det där trycket man får över hela kroppen vet ni.. några nya blod ådror över armar samt att hon har blivit hårdare trots vikt uppgång och grövre fysik så det är svin kul o se att det går bra för henne

kommer bli svin fint på stranden sen efter sista spurten på dieten

själv pendlar man runt 90 som vanligt så det blir nog inte mycket mer än 90 kg sten hård denna sommaren men nästa år så tar jag 100 hård, det är jag helt inställd på! nu är jag faktiskt mer taggad på bulken och den här sinnessjuka kuren som jag har planerat

Hur kommer du göra inför bulken? Kommer du kliva av helt ett tag eller typ ligga på lågdos testo mellan nuvarande kur och bulk? Går nämligen själv och funderar på ett upplägg. Längtar lite efter bulken till hösten/vintern.
Tänkte köra:
testo 500mg e5d
Deca 400eod
EQ 400eod
Med eventuell någon variation där jag höjer eq eller decan, men typ något sånt :P
Citera
2017-07-24, 19:44
  #286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkefar
Hur kommer du göra inför bulken? Kommer du kliva av helt ett tag eller typ ligga på lågdos testo mellan nuvarande kur och bulk? Går nämligen själv och funderar på ett upplägg. Längtar lite efter bulken till hösten/vintern.
Tänkte köra:
testo 500mg e5d
Deca 400eod
EQ 400eod
Med eventuell någon variation där jag höjer eq eller decan, men typ något sånt :P


finns ett ganska utförligt inlägg några sidor bak på hur jag har planerat med ungefärliga doser osv, blev ett långt inlägg så orkar inte göra om det :P men kort o gott så blir det en månad power pct och sen hoppar jag på rätt snabbt efter det, kanske 1-5 veckor helt av AAS, peptiderna kommer jag fortsätta ligga på även när jag är ''off'' det blir en brygga med peptider helt enkelt men har ingen lust att ligga av för länge då jag är rätt säker på att jag har passerat mitt genetiska max, någon som vet någon hemsida där man räknar ut sitt genetiska max så kan ni och även jag få se vart jag ligger?

min lågdos / cruise kör jag just nu typ och sen av en liten stund för att slippa crasha, sen blir det upp igen på höga doser men utan frontning... blir för mycket olja så jag låter dom balansera ut sig själva i längden och blastar igång med orala förutsatt att jag får klar tecken om levern innan jag sätter igång kuren
Citera
2017-07-24, 19:47
  #287
Avstängd
IprenWarss avatar
Du är en jävla idiot, hoppas någon låser in dig i fängelse innan du våldtar din syster och din mamma, vilket är vanligt hos blandmissbrukande anabolabögar.
Jävla pissfitta, det är tack vare såna som dig som vi seriösa elitidrottare inte kan dopa oss längre!
Citera
2017-07-24, 19:56
  #288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IprenWars
Du är en jävla idiot, hoppas någon låser in dig i fängelse innan du våldtar din syster och din mamma, vilket är vanligt hos blandmissbrukande anabolabögar.
Jävla pissfitta, det är tack vare såna som dig som vi seriösa elitidrottare inte kan dopa oss längre!

hahaha jag är rätt säker på att du har blandat ihop mig med någon annan XD brukar inget annat än doping preparat och är seriös elit idrottare sen barns ben men men vill du slänga ur dig skit du inte vet någonting om så gör det men hur som så har du fel
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback