Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-26, 19:35
  #121
Medlem
Trevligt upplägg, nåt i den stilen man själv skulle kunna köra Hur är det med ghrp, blir du hungrig under passet? jag blev iaf hungrig på ghrp2 fastän man inte borde, störande att träna när man känner sig förbannat hungrig
Citera
2017-04-26, 22:51
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Trevligt upplägg, nåt i den stilen man själv skulle kunna köra Hur är det med ghrp, blir du hungrig under passet? jag blev iaf hungrig på ghrp2 fastän man inte borde, störande att träna när man känner sig förbannat hungrig


upplägg av peptider eller overall?

jag gillar det, som sagt just nu växer jag för var dag som går och folk kommenterar det hela tiden så dom vet ju vad som händer bakom kulisserna men dom vet också vad jag har för ambitioner så för eller senare lägger dom ihop ett plus ett, sen kan dom heller inte bevisa något så dom kan tro vad dom vill

jag kör ju 2an just nu och jag sätter direkt efter passet post, inte pre-

efter passet kör jag också BCAA i ren formula för att stimulera protein syntesen i kombination med tillväxten och tycker som sagt det fungerar jävligt bra.. det här med tom mage är bullshit, fett och kolhydrater ska vara nollade men proteinet anser jag själv ska vara så högt som möjligt

därav eftersom jag kör BCAA i kombination så blir jag aldrig mer hungrig än vanligt nu när jag går på diet så det är jävligt soft

får andra ''biverkningar'' som värmerus och (trötthet förutom när jag går och lägger mig, då är jag pigg som ett skott när jag vaknar) så kan bekräfta att BCAA inte hämmar peptidernas verkan
Citera
2017-04-27, 02:24
  #123
Medlem
GladiatornsKamps avatar
Kommer du testa insulin framöver? Har bekanta som växer som ogräs
Citera
2017-04-27, 02:31
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Varför fuskar du? I mina ögon är det endast obildade och mentalt obegåvade människor som väljer att fuska.

Vad pratar du om? Han fuskar ju inte...
Citera
2017-04-27, 10:44
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GladiatornsKamp
Kommer du testa insulin framöver? Har bekanta som växer som ogräs


jag kommer börja med insulin nu när jag har fått tag på äkta ifrån svenskt apotek men det kommer dröja... kan inte avgöra nu om jag börjar inom 3 månader eller 5 år men jag vet att jag kommer börja med det

först och främst så behöver jag lära mig en jävla massa om insulin
Citera
2017-04-27, 11:02
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Vad pratar du om? Han fuskar ju inte...
Han syftar väl på att ts tävlar.
Citera
2017-04-27, 19:03
  #127
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beefcake93
Han syftar väl på att ts tävlar.
Ahahah ah precis som att det finns 1 enda naturell bodybuilder....
Citera
2017-04-28, 00:06
  #128
Medlem
fuck it, ställ mig bredvid killar på min längd och min vikt med samma kroppsfett och säg sen efter det om jag fuskar eller inte... nu är vi färdiga med den här diskussionen för ni som påstår att jag fuskar vet inte ett skit om vilka jag tävlar emot och om alla har samma förutsättningar så förklara mig på vilket sätt det då är fusk?
Citera
2017-04-28, 07:50
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
fuck it, ställ mig bredvid killar på min längd och min vikt med samma kroppsfett och säg sen efter det om jag fuskar eller inte... nu är vi färdiga med den här diskussionen för ni som påstår att jag fuskar vet inte ett skit om vilka jag tävlar emot och om alla har samma förutsättningar så förklara mig på vilket sätt det då är fusk?

Finns ju inga BB på 100kg som dopar sig, kan jag aldrig tänka mig... =) En gainer på sin höjd...

Byggarvärlden är riktigt skev för övrigt, alla vet att alla preppar, det görs reklam för BCAA, shakes och fettförbrännande piller med reklampelare som är fullpreppade. Ingen bryr sig om att Gladiatorerna i fredagsmyset är dopade... men man klistrar upp anti-doping-lappar på gymmen och skriver om doping i kroppsbyggartidningar där mittuppslaget "fuskar".

Dessutom - fuskar man inte vill man inte vinna tillräckligt mycket. Dykningar i fotboll, tv-spel, skidåkning, powerlifting, stridspiloter brukar till och med prestationshöjande som skulle ge utslag på dopingprover.


Kör hårt TS! Slin och växt så är du snart i mål.
Citera
2017-04-28, 08:39
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldildo
Finns ju inga BB på 100kg som dopar sig, kan jag aldrig tänka mig... =) En gainer på sin höjd...

Byggarvärlden är riktigt skev för övrigt, alla vet att alla preppar, det görs reklam för BCAA, shakes och fettförbrännande piller med reklampelare som är fullpreppade. Ingen bryr sig om att Gladiatorerna i fredagsmyset är dopade... men man klistrar upp anti-doping-lappar på gymmen och skriver om doping i kroppsbyggartidningar där mittuppslaget "fuskar".

Dessutom - fuskar man inte vill man inte vinna tillräckligt mycket. Dykningar i fotboll, tv-spel, skidåkning, powerlifting, stridspiloter brukar till och med prestationshöjande som skulle ge utslag på dopingprover.


Kör hårt TS! Slin och växt så är du snart i mål.


så sant mannen! kunde inte sagt det bättre själv

tackar jag ska försöka mitt bästa
Citera
2017-04-28, 18:04
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beefcake93
Han syftar väl på att ts tävlar.

Inom bodybuilding obviously. Eftersom TS skriver "Bryr mig inte om styrka"...

Så då är det ju inte fusk...
Citera
2017-04-29, 23:27
  #132
Medlem
tjena folket! dags för update

prepp och doser

AAS

2 ml testo P/E/C - 25/188/187 = 400 mg/ml BIONICHE-PHARMA e5d
1,5 ml tren E - 200 mg / ml PRO-OIL e5d

har varit jävligt skeptisk på trennet alltså men börjar bli överbevisad som jag hoppas på..

har inte känt av mycket alls förens de 2 senaste dagarna trots att jag brukar känna tren jävligt snabbt och jävligt hårt..

hur som så börjar ådrorna poppa, sexet är sjukt och humöret är jävligt kaxigt.. själv förtroende som heter duga och inatt var första natten insomnia uppstod samt svettningar så vi får se hur det utvecklar sig, för 2 dagar sen funderade jag på o höja dosen men jag kör 2 stick till så får vi se hur allt känns då.. känner mig fortfarande inte som jag ligger på denna dosen men det har hänt en del på 2 dagar så jag hoppas att allt är i högsta växel om 10 dagar

peptider

300 mcg GHRP2 fördelat på 3 stick (morning, POST-wo, bed)
300 mcg MOD fördelat på 3 stick (morning, POST-wo, bed)
500 mcg M2 bed

jag kan nu konstatera att det är peptiderna som gör mirakel för mig, sjukt nöjd användare!!
fortsätter att gå upp i vikt sakta och säkert men blir ändå hårdare och det här hade inte hänt utan peptider.. jag har iallafall aldrig varit med om det tidigare och legat på fetare doseringar än såhär

AI

0,5 mg Arimidex eod

ökning av adex.... jävla skit

endast ett stick idag! fyfan vad duktig tjejen är!



Dagens form

vikt

ahh jag har inte vägt mig för jag har fan inte varit duktig med kosten de senaste 2 dagarna.. har ätit allt jag ska äta givetvis men jag o damen har en lång weekend och vi har bestämt oss för att lyxa till lite så jag tar igen kosten i slutet på nästa vecka och hoppar över ätardagen då, tror det mesta rinner av rätt snabbt

välmående

mår som sagt jävligt fint! jag är generellt jävligt blyg och inåtriktad, kanske man inte kan tro i skrift men ahh så är det iallafall men det känns som att jag håller blicken högt hela tiden och står på mig, visar vem som bestämmer helt enkelt och det känns fantastiskt

styrka

7/10 hoppas på att styrkan ska åka genom taket snart igen

kosten
3000 kcal cardio påbörjas när vi kommer hem efter våran lång weekend
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback