Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-11, 18:58
  #1
Medlem
på grund av att jag tävlar vill jag inte ge ut för mycket detaljer om mig själv..
jag hoppas att alla kan ha respekt för detta och att jag ändå kan få ha min dagbok här ändå

Ålder:
ca 25

Vikt:
95 kilogram

Längd:
kort som fan

Uppskattad BF%:
15 % på en 3 punkts kalipermätning jag gjorde på mig själv så inte mycket att lita på

magen och ryggen som det mesta sitter på just nu iallafall, övre magrutorna syns så det är en ganska träff säker uppskattning

Medicinska problem:
inga, höll på att fucka upp levern totalt på grund av hårt kurande inför tävling men allt är löst och lugnt nu i efterhand, dock ska jag in och ta nya värden om några veckor

Styrkestats, bänk, böj och mark:
lyfter inte för styrka så vikterna jag tränar på ligger på följande
bänk 130 kg
böj 180 kg
mark 200 kg

Nuvarande kostupplägg:
gainers, ägg, kyckling, kött, ris, kvarg, mjölk snittar ca 5000 kcal om dagen

Träningserfarenhet:
hela mitt liv

Tidigare kurer:
testo p + e, mast p, deca, tren a, dianabol, oxar, winstrol

Eget förslag till kur:
ligger just nu på
896 mg testo ew
420 mg deca ew
har dbollar hemma och kommer gå över från deca till mast men ahh vi håller oss till fakta just nu

Eget förslag till PCT:
ahhdu någon pct är inte inplanerad på ett tag då jag nyligen hoppade på deca men det blir något i stuk med:
HCG
Nolva
Clomid

Mål med kuren:
att nå 100 kg och vara hård, inte tävlings hård men någonstans runt 6 procent... det är så lågt ner jag kan gå som max och fortfarande må bra

ahh jag startar en tråd nu mest för att kunna skriva av mig, kan vara kul o kunna gå tillbaka och se vad man kan göra annorlunda och vad man lärt sig med tiden men så ser allting ut just nu iallafall...

jag är en väldigt inåtriktad person egentligen och har lättare att skriva än att tala så vi får se hur den här rapporten blir ^^ droppa gärna en rad annars fyller jag bara på med hur dagarna ser ut, tankar och funderingar
__________________
Senast redigerad av Max-gainz 2017-01-11 kl. 19:03.
Citera
2017-01-11, 19:15
  #2
Medlem
100kg hård min vän, krävs mycket AAS. 6% är i stortsett tävlingsform. Kanske eventuellt hgh och insulin som grädde på moset med... Allt e så olika. Vet många 100kg hårda grabbar som klarar sig på moderata doser, medans vissa trycker enorma mängder.

Men detta skall följas strikt.
Citera
2017-01-11, 20:18
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Varför fuskar du? I mina ögon är det endast obildade och mentalt obegåvade människor som väljer att fuska.

suck.. tyck vad du vill, smutsa inte ner min tråd du behöver inte läsa
Citera
2017-01-11, 20:29
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
100kg hård min vän, krävs mycket AAS. 6% är i stortsett tävlingsform. Kanske eventuellt hgh och insulin som grädde på moset med... Allt e så olika. Vet många 100kg hårda grabbar som klarar sig på moderata doser, medans vissa trycker enorma mängder.

Men detta skall följas strikt.

absolut och det är jag medveten om, har inte räknat med att nå 100 kg på 6 procent till sommaren även om det är målet

jag brukar tävla på 4 % och då är det med 11punkts kalipermätning så det är fakta inget jag bara slänger ur mig som många andra gör

jag skulle verkligen vilja köra HGH men budgeten räcker inte till just nu... förhoppningsvis i framtiden!

insulin har jag inget intresse av just nu men man vet aldrig

hur som jag har alltid svarat otroligt bra när det kommer till träning och har redan tävlat internationellt på elit nivå i 2 andra sporter, (vilka kan jag givetvis inte säga) med detta sagt så tror jag du förstår att jag har bra genetik och långt innan jag började bruka AAS så slängdes anklagelser ganska friskt runt omkring och bakom min rygg så jag hoppas att jag ska slippa överdriva mina doser, DÄREMOT om det är vad som krävs så kommer jag göra det, bodybuilding är den enda anledningen till varför jag går upp på morgonen.. folk får gärna tycka att detta är tragiskt men jag älskar mitt liv tack vare bodybuildingen så jag ser det tvärt emot

jag bär på en kraftig missbrukargen som vi har i släkten som vissa har kunnat nyttja till extrem framgång och vissa har tyvärr aldrig lärt sig att nyttja missbrukar genen till något positivt.. jag hoppas att jag kan använda den till det först nämnda och därav vill jag också försöka hålla ner mina doser så mycket som möjligt
Citera
2017-01-12, 07:47
  #5
Medlem
Vad för upplägg körde du när du va nära att fucka upp levern?vore intressant att höra lite mer om det och hur du mådde?

MvH
Citera
2017-01-12, 08:08
  #6
Medlem
HeadOfBoos avatar
Dboll? Du borde nog skippa orala. Helt. Lycka till.
Citera
2017-01-12, 09:43
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
Vad för upplägg körde du när du va nära att fucka upp levern?vore intressant att höra lite mer om det och hur du mådde?

MvH
Jag var på tävlings diet så det är svårt att särskilja vad som gjorde vad men kort o gott så har jag aldrig mått så dåligt i hela mitt liv

De sista 2 veckorna 1
00 mg winstrol och 2.5 mg letrozole

2 veckor innan det

Cutmixen 150 mg/ml 2 ml eod
50 mg winstrol ed

4 veckor innan det
Cutmixen 150 mg/ml 2 ml eod

Sen hade jag legat på i ett år med diverse prepp och blast med orala osv också så ahh det var ett jävligt dumt upplägg som jag skulle gjort annorlunda idag men är det tävling så är det tävling

Hade en sinnessjuk form iallafall
Citera
2017-01-12, 09:46
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Dboll? Du borde nog skippa orala. Helt. Lycka till.

Ahh kommer inte slänga in några orala förens jag HR fått klar tecken ifrån min läkare så kommer iallafall avvakta tills dess
Citera
2017-01-12, 15:49
  #9
Medlem
sådär, tänkte fylla på med lite info som kan vara trevligt att veta

har för några veckor sen börjat köra i mig 2 ml testo samt 1 ml deca efter att ha legat lugnt på 1 ml testo sen i augusti just av den anledningen att jag ville låta kroppen ta det lite lugnt.

testot som jag har kört tidigare var medica och av en privat kran som tyvärr har flyttat för jävlar vad fart det har varit i den väldigt imponerad över vad 250 mg e5d testo av bra kvalité kan göra för en

har höjt av samma märke och det trycker på bra i vader bara av att gå, får sjysst pump i axeln och biceps av att bortsa tänderna, ont som satan i underarmar när jag diskar osv.. medicas testo e reckar jag starkt om ni får tag i äkta snart byter jag till pro-oils högdoserade teso enanthate på 320mg så mina tidigare uppgifterna om vad jag låg på var inte 100 % korrekta och det ber jag om ursäkt för men dem kommer stämma imorgon då jag går på max omtalade oljor

om 6-7 veckor kommer ni också få ett utlåtande ifall max testo ligger på samma kvalité då detta är svårt att konkurrera med men vi får se förväntar mig åtminstone samma tryck då doseringen är högre annars kommer jag bli besviken

iallafall decan kommer ifrån max och satte första för 25 dagar sen, än har jag inte känt av någon som hällts deca men vi får se... kan nog inte lägga det på max även om jag inte känner något om 3 veckor till då det är bioniche pharma och har aldrig läst något gott om deras deca men det var det enda som fanns inne så jag tänkte ge en vial den ärliga chansen.. hit intills tummen ner iallafall

resten av decan är pro-oil o den startar jag med om några veckor så ni får vänta med pro-oil deca recension tills minst 2 månader iallafall

ja det var väll det, fråga på om ni känner att jag missat något
Citera
2017-01-12, 19:17
  #10
Medlem
ftwGBGftws avatar
5000 kcal fan va gött att kunna käka så mycket. Ska bli kul att följa din rapport
Citera
2017-01-12, 20:11
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
5000 kcal fan va gött att kunna käka så mycket. Ska bli kul att följa din rapport

Jag måste ^^ går minst 20000 steg om dagen på jobbey så räkna det på min massa 5000 kcal om dagen går jag inte ens upp av de dagarna jag jobbar

Nu blir det iväg och köra rygg pass med damen som ska köra axlar
Citera
2017-01-12, 20:14
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
Jag var på tävlings diet så det är svårt att särskilja vad som gjorde vad men kort o gott så har jag aldrig mått så dåligt i hela mitt liv

De sista 2 veckorna 1
00 mg winstrol och 2.5 mg letrozole

2 veckor innan det

Cutmixen 150 mg/ml 2 ml eod
50 mg winstrol ed

4 veckor innan det
Cutmixen 150 mg/ml 2 ml eod

Sen hade jag legat på i ett år med diverse prepp och blast med orala osv också så ahh det var ett jävligt dumt upplägg som jag skulle gjort annorlunda idag men är det tävling så är det tävling

Hade en sinnessjuk form iallafall

Helt ärligt det där är lågdos enligt mig! Speciellt när man tävlar. 4 veckor på winnar så fattar jag inte riktigt hur det skulle kunna hända så mycket med levern.

Hur vet du att du nästan fuckade levern? Blodprov? Ultraljud?

Hur som helst ska det bli kul att följa! Alltid kul att läsa om andra som också tävlar!

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback