Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-22, 14:23
  #13
Medlem
Min moster var sambo med Ronald "sura-pelle" Petersson och honom fick jag spela hockey mot för en herrans massa år sedan. Han var bättre än mig
Citera
2017-11-10, 06:33
  #14
Medlem
Lirade själv i Gnagets 92or, mötte hammarbys 92or vid 4 tillfällen. De var sanslöst bra, helt överlägsna i sverige inom både vår åldersgrupp och 91orna. Tror dem spelade turneringar i kanada och liknande när dem var 10-15. Helt sjuk fysik på alla grabbar o ett sanslöst spel. Mycket drop pass och cirkulerande. Trror 7-9 stycken blev professionella hockeyspelare senare.
Citera
2017-11-10, 12:40
  #15
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weiskorv
Niklas Hjalmarsson, back i Chichago.

Han spelade med oss i A-laget som 16-åring. Var riktigt bra redan då. Typisk vinnarskalle. Gav allt på såväl träning som match, och blev riktigt sur om det gick dåligt.

Kan tänka mig att det är den mentaliteten, mycket träning och en god portion talang som krävs.

Jag antar att detta var i Eksjö när Hjalmarsson var 14-15 år? För sedan spelade han inte A-lagshockey för ens som 17-åring i SHL
Citera
2017-11-10, 12:45
  #16
Medlem
weiskorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag antar att detta var i Eksjö när Hjalmarsson var 14-15 år? För sedan spelade han inte A-lagshockey för ens som 17-åring i SHL

Det var i Eksjö HC. Du har säkert rätt, inte helt hundra på detlaljerna, var ju några år sen...
Citera
2017-11-11, 00:00
  #17
Medlem
Som ganska mobil och defensiv back var det ganska svårt att hålla koll på Pontus Åberg.
Citera
2017-12-15, 16:40
  #18
Medlem
Bästa jag spelat med är Marcus Johansson som nu spelar i devils. Han var i Malmö ngt år som junior innan han gick till Färjestad.

Bästa jag mött är Anze kopitar som bildade en helt sjuk kedja med Tom wandell och Niclas Bergfors i Södertälje.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback