Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-26, 00:58
  #49
Avstängd
BossNiggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phoenix Wright
Hon fortsätter sälja Melonatan helt öppet på sin Snapchat. Om det är den olagliga substansen eller någon annan kemisk kopia vet jag inte.

Härligt. "Hej, jag har lite pengar över. Man kanske skulle köpa sig en massa leverfläckar i nyllet?"
Citera
2017-05-16, 08:47
  #50
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canterbury
Men vilken bokstavs-kombination av psykisk ohälsa har denna söndertatuerade-ful-transvestit-till-mänsklig-slyn-spillra? Någon som kan ge ett korrekt utlåtande? För inte fan kan man vara så jävla korkad och självupptagen och egocentrisk som "vuxen"?. Från denna omogna människa kommer ju hela tiden "jag tycker" "men jag vill" utan att ta in andra människors åsikter och vilja. Lägger man sedan till det här med hon tjurar som en 3 åring för minsta lilla, tycker hon är bäst precis hela tiden och är extremt uppmärksamhets kåt så MÅSTE man ju undra vad hennes problem är. För bortskämd kan hon inte vara, de hade ju åtminstone resulterat i någon värme medkänsla och förståelse för andra människors värde. Det är nog rätt svårt att kandidera till ett seriöst arbete med dessa dragen som Linnea har... Möjligen kundtjänst för jag hade blivit så förbannad så jag hade lagt på med en gång.
Snälla, kan du låta mer butthurt eller? Vad hände, fick du inte de där tuttbilderna som hon lovade dig eller?
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja, även jag upplever henne som fruktansvärt narcissistisk, korkad och lättkränkt. Bara att hon i Torpet började lipa som en treåring som inte får godis när hon förlorade en tvekamp, att hon bara pratar om sin egen förträfflighet och om att hon borde vinna farmen, fastän hon är utslagen sen länge. Under hennes sista besök med latmasken och fistanten ältade hon ju bara gammalt fjantigt groll. Tror säkert vi kommer se denna trasiga Z- kändis i fler produktioner, hon kommer säkert söka till Paradise Hotel eller liknande.

Hon har ju sabbat sig totalt. Fula tatueringar och tonvis med Restylane och Silikon överallt. Ser ju ut att vara runt 35, som en sliten frånskild trebarnsmorsa. Vad jag vet så jobbar hon i nattklubbssvängen, och det kanske funkar, men nåt vanligt jobb lär nog bli svårt för henne att sköta. Hon har, likt Anna Book, inte växt upp.
Det är skillnad på att vara narcissistisk och att vara ytlig. Hon är ytlig.

Farmen är en dokusåpa. Och likt alls såpor så är även denna regisserad till viss mån.
Citera
2017-08-26, 16:06
  #51
Medlem
Aggrovators avatar
Något inlägg från den här tjejen dök upp i flödet på Facebook. Vet ingenting om henne uppenbarligen men hennes utseende är ju fan motbjudande, för att uttrycka sig snällt. Snacka om att vara en produkt av allt/mycket jag föraktar med dagens sketna samhälle. Usch....
Citera
2017-09-06, 08:44
  #52
Medlem
thedarkdefenders avatar
Kan säga att denna kvinna ser inte ett dugg ut att ha varit man tidigare, hon har en väldigt fin fitta och hon är gudomligt bra på att suga kuk!

Been there done that!
Citera
2017-09-06, 18:08
  #53
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkdefender
Kan säga att denna kvinna ser inte ett dugg ut att ha varit man tidigare, hon har en väldigt fin fitta och hon är gudomligt bra på att suga kuk!

Been there done that!

tydligen suger alla killar bra
Citera
2017-09-28, 11:52
  #54
Medlem
Har hon inte någon blogg på typ nordicfinest eller scandalbeauties eller något sånt? Eller vikt ut sig någon annan stans?
Citera
2017-10-05, 17:05
  #55
Medlem
Arzs avatar
Jag såg att Linnea är med i en rapvideo med en rappare (eller grupp) som går under namnet Ivory

https://www.youtube.com/watch?v=y7nuHvqsSGY

Bilder:
https://imgur.com/a/zS7ld

Osäker på huruvida den vänstra tjejen, som visar rumpan på den tredje bilden, är Linnea eller ej.
Citera
2017-10-05, 23:50
  #56
Medlem
herregud vilken gris
Citera
2017-10-05, 23:54
  #57
Medlem
shadow666s avatar
Tänkte fel. Det var Lina ja menade.
__________________
Senast redigerad av shadow666 2017-10-06 kl. 00:01.
Citera
2018-09-13, 18:02
  #58
Medlem
Wendztas avatar
Vad jag förstår så försökte hon ta livet av sig i går genom att köra in i något med bil...filmade in i det sista på snap....nån som vet mer?!
Citera
2018-09-13, 18:03
  #59
Medlem
Isnatts avatar
Hennes snapchat senaste dygnet har varit en bergochdalbana. Hennes kille har enligt henne flörtat med andra på insta/sc/Messenger. Hon kontronterade honom igår. Det la hon upp på snap. Sen 'festade' hon.
Sista klippet jag såg så grät hon i en bil och sa att hon skulle 'kila vidare' och träffa sin bror (som är död).
Och nyss la hon upp det här:
https://www.instagram.com/p/Bnq63Lhg...en-by=linnejha

Hoppas hon får hjälp nu och lämnar skitlivet i Stockholm.
Citera
2018-09-13, 20:06
  #60
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hennes snapchat senaste dygnet har varit en bergochdalbana. Hennes kille har enligt henne flörtat med andra på insta/sc/Messenger. Hon kontronterade honom igår. Det la hon upp på snap. Sen 'festade' hon.
Sista klippet jag såg så grät hon i en bil och sa att hon skulle 'kila vidare' och träffa sin bror (som är död).
Och nyss la hon upp det här:
https://www.instagram.com/p/Bnq63Lhg...en-by=linnejha

Hoppas hon får hjälp nu och lämnar skitlivet i Stockholm.

Ja hon borde skita i Stockholm och fara hem och hjälpa sin mor&far .Hennes farsa var halvt invalid efter en bilolycka och hennes morsa hade gått ner 30kg av vad jag förmodar beror på depression.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback