Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-14, 22:36
  #169
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Nu börjar jag verkligen få DDR-vibbar!
Vad säger ni övriga Flashbackare?

Jag kan tycka att DDR-vibbarna avtar i takt med att idiotin blir mer uppenbar.
Mediautredningen mm. kopplad till en "värdegrund", är en reell demokratisk grundstötning av rang.

All media skall bli statskontrollerad via bidragsfinansiering. Värdegrunden kommer att bli verktyget för innehålsdikterandet

Statsfeminismen används för att slå sönder individers närmaste maktplattformar(familjerna). Nu mår kvinnor sämre än någonsin. Uppenbart att kvinnor som grupp inte avsetts få det bättre, utan snarare bara använts för att slå sönder hållbara, icke DDR-strukturer.

Samma sak gäller identitetspolitiken och dess sociala destruktivitet.

Fördelen är ändå att den sociala destruktiviteten och den politiska korruptionen hastigt genomskådas när skitsnacket synas. Allt man behöver göra är att säga, NEJ.
Citera
2017-02-15, 01:21
  #170
Medlem
blue_no1s avatar
nån som ens trodde det skulle låta på nåt annat sätt inför valet?
ALLT kommer kastas på sd, allt kommer bara pratas skit om, som vanligt, men alla som är någorlunda halvfriska inser deras lögner ändå, om även om facebook kommer censurera hårt tillsammans med msm, kommer sd troligen bli största parti, jag hoppas innerligt det iaf. sen hoppas jag det kommer ett lite mer hårdfört parti som sd:s stödparti efter valet!
Citera
2017-03-18, 23:08
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Dan Eliasson har begärt hjälp från SÄPO för att tillse att hans personliga hatparti nummer 1 inte får för många röster i valet 2018.

* "SVERIGE Säkerhetspolisen har fått i uppdrag att förhindra eventuell desinformation från främmande makt som kan påverka valet 2018, ett uppdrag som i grunden bygger på en oro för att Sverigedemokraterna ska få hjälp från Ryssland i valrörelsen. – Vi har påbörjat ett arbete med Säkerhetspolisen, bekräftar Eliasson för Aftonbladet."


* "Rikspolischef Eliasson arbetar med SÄPO för att stoppa eventuellt SD-stöd"

* "Problematiken med desinformation är inte ny. Tidigare har en rad felaktiga politiska påståenden förekommit i svenska digitala miljöer och under en tid var det så omfattande att förra regeringen tvingades bemöta en rad myter på regeringens hemsida. Ett typexempel på en myt var att invandringen till Sverige kostar stora summor pengar. En annan myt, som lyckats få fäste i svensk debatt, var att det då pågick en ”massinvandring” till Sverige.

Det gemensamma för myterna, som i säkerhetspolitiska sammanhang klassas som desinformation, är att de kan gynna partier som Sverigedemokraterna om de får fäste. Rikspolischef Dan Eliasson tar hotet på allvar och berättar för Aftonbladet att han påbörjat ett arbete med Säkerhetspolisen för att förhindra desinformation."

http://nyheteridag.se/rikspolischef-...i-valrorelsen/

Nu börjar jag verkligen få DDR-vibbar!
Vad säger ni övriga Flashbackare?

Kan bara säga, rena dumheter du kommer med.
Tror du på tomtar och troll också.
Citera
2017-03-18, 23:17
  #172
Medlem
Pungsnoppens avatar
Dan elliason kan krypa tillbaka till hålet han kom ut ifrån.

Inget land behöver informera Sveriges befolkning med information då svenska folket
ser hur vardagen är i landet.
Våldtäkter, bombdåd, granatdåd, avrättningar, bränder, upplopp, korv med bröd bjudningar för stenkastare, plastarmandsutdelning för skrämma våldtäktsmän,
Terroristertomtar som springer runt på gatorna, terrorister som får gratis pengar, boende, sjukvård etcetera.

Säpo och poliskåren är trötta på både polischefen och beslutsfattarna.

Fakta talar för sig själv. Mer invandring av analfabeter från 3evärld samt av människor med andra värderingar och sätt att leva går inte hand i hand med Sverige.
Brotten ökar.
Citera
2017-03-25, 11:12
  #173
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladernacken
Kan bara säga, rena dumheter du kommer med.
Tror du på tomtar och troll också.

Det verkar inte som att du kan läsa, det är inte jag som kommer med uppgifterna, följ länken..
Tror du på Löfven å Eliasson?
Citera
2017-08-04, 00:06
  #174
Avstängd
Ush vad fan häder????är Sverige så ruttet eller?
Citera
2017-08-04, 00:17
  #175
Medlem
MelPoomenes avatar
BRA! ❤️

Det betyder att SÄPO ligger på med massutvisningar.

Annars är SÄPO varmt välkommen hem till mig. Jag är inte det endaste dugg våldsam och bjuder på kaffe när som helst.

Kanske retsamt kommer sjunga "polis, polis, potatisgris" om jag törs, men det är också allt.
Citera
2017-08-05, 23:03
  #176
Avstängd
Eurypteridas avatar
Ja det ingår i säkerhetspolisens underrättelseinhämtning att hålla koll även på folkvalda riksdagspartier.

Dan Eliasson försöker bara plocka värdegrundspoäng. Ingen bryr sig.
Citera
2017-08-05, 23:08
  #177
Medlem
Sperssons avatar
.
SD är en garant för att Dan Eliasson kommer att avsättas.
Citera
2017-08-06, 16:25
  #178
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
SD är en garant för att Dan Eliasson kommer att avsättas.

Spola ner honom i toalettstolen. I grunden är han inte demokrat.
Citera
2018-03-14, 21:25
  #179
Medlem
Raglefants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Jag tror att ungefär 80% av det som står i artikeln från nyheteridag.se är desinformation, dessutom jävligt dålig sådan. Texten du citerar är exempelvis inget citat från början utan något som nyheteridag.se har diktat ihop själva. Man blandar citat med egna påhitt för att få artikeln att peka på något som inte finns.

Nyheter Idag är alternativmediernas svar på Aftonbladet, så visst, det skadar inte att titta en extra gång efter bekräftelse på det de skriver. Men det sarkastiskt skrivna stycket om regeringens "myter" om invandring är korrekt. Finns arkiverat, "myt" nummer 2 och 13:

https://web.archive.org/web/20140902....se/sb/d/17468
Citera
2018-03-14, 23:09
  #180
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Ett typexempel på en myt var att invandringen till Sverige kostar stora summor pengar. En annan myt, som lyckats få fäste i svensk debatt, var att det då pågick en ”massinvandring” till Sverige.

Det gemensamma för myterna, som i säkerhetspolitiska sammanhang klassas som desinformation, är att de kan gynna partier som Sverigedemokraterna om de får fäste. Rikspolischef Dan Eliasson tar hotet på allvar och berättar för Aftonbladet att han påbörjat ett arbete med Säkerhetspolisen för att förhindra desinformation."

De är en myt att vi har massinvandring. Att man numera ser ett myller av mörkhyade personer i samtliga städer iklädda slöja beror inte på invandring utan en kombination av felaktiga för starka lysrör i våra solarium samt att vi haft ovanligt kallt väder vilket gör att många kvinnor valt lite varmare kläder. En slöja skyddar lite extra om kinderna när det blåser ute.

Att de pratar arabiska beror på att det är lite av en fluga att läsa arabiska nu för tiden.

Vi har ingen invandring så den kostar inga pengar, det som kostar pengar är alla felaktiga solarielysrör som måste bytas.

Till våra medborgare säger vi att ni kan sova lugnt då vi kommer spåra upp och förgöra de personer som spridit denna desinformation om invandring...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback