Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-06-08, 10:21
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13377331
Seatwirl fick ett EU-bidrag på omkring 26 miljoner kronor.
http://www.mynewsdesk.com/se/guventu...aan-eu-2883442

Bolaget går från klarhet till klarhet och där står ni kvar på perrongen och har missat tåget.


Må så vara. Känns löjligt det du skriver efter uppgången som varit.
Endast någon som gillar risk på ett sätt som nästan borde ses som självskadebeteende hade plockat upp denna aktie nu för mer än en snabb trade med stop loss.
Citera
2019-06-08, 11:05
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onetime4yourmind
Må så vara. Känns löjligt det du skriver efter uppgången som varit.
Endast någon som gillar risk på ett sätt som nästan borde ses som självskadebeteende hade plockat upp denna aktie nu för mer än en snabb trade med stop loss.
Följer du min historik ser du att jag har varit med i aktien mer eller mindre sen början och har varit långsiktig.

Visst kan aktien halveras när som helst, men såna smällar får man vara beredd att ta om man vill vara med på något som kan bli riktigt fantastiskt.

Detta kan en dag bli ett miljardbolag. Kanske inte redan nästa år men jag ser en liknande utveckling i detta bolag som för Powercell och Minesto.
Citera
2021-11-09, 19:35
  #27
Medlem
Aktien har gått ner ett bra tag nu. Däremot har den en viss potential i framtiden - men osäkert läge att investera nu, även om man hade kunnat testa en mindre summa som inte påverkar en för mycket vid kraftig nedgång.
Citera
2022-04-17, 12:03
  #28
Medlem
Aktien ser ut att ha lämnat botten nu och ökar fort men stabilt. Jag undrar om det har med alla det senaste nyheterna och förväntningarna på S2x (1 MW) som sjösätts nästa år, eller om aktien pumpas upp inför inlösen av teckningsoptioner TO2. Blir spännande att se hur aktien reagerar efter att inlösen är färdig, om den sjunker igen eller fortsätter upp.

Tror ni att aktien kan nå gamla nivåer uppemot ~300 tills nästa år? Det är ju i princip bara en dubbling kvar nu så känns ju inte helt orimligt.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback