Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-23, 17:47
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prupplisa
Hon som på facebook har vinröd klänning och är en typ 40-50 åring? Ser ej ut som en som misshandlar folk.. men skenet kan bedra..


Ja det är hon. Hon är allt annat än snygg nu.
Citera
2017-01-23, 18:01
  #38
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prupplisa
Hon som på facebook har vinröd klänning och är en typ 40-50 åring? Ser ej ut som en som misshandlar folk.. men skenet kan bedra..

Citat:
Ursprungligen postat av Psg-Zlatan
Ja det är hon. Hon är allt annat än snygg nu.


Länk till fb,
Är det hon?http://www.st.nu/medelpad/sundsvall/...psykiskt-sjuka

F.Ö är Björk ett tattarnamn. Folk som heter det brukar ofta vara skräp, tänk att fördomarna alltid besannas.
__________________
Senast redigerad av trickydick 2017-01-23 kl. 18:06.
Citera
2017-01-24, 08:14
  #39
Medlem
Här spekuleras det vilt iallafall...Jag var med kvinnan som omnämns flitigt dem aktuella kvällen... och kan säga som så, vi var långt från Timrå iaf.

Inte ens rätt hudfärg på de ni nämner
Citera
2017-01-24, 21:13
  #40
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cenkeli
Här spekuleras det vilt iallafall...Jag var med kvinnan som omnämns flitigt dem aktuella kvällen... och kan säga som så, vi var långt från Timrå iaf.

Inte ens rätt hudfärg på de ni nämner


Hej, grattis till ditt första inlägg på forumet.
Här gäller vilda spekulationer som man skall ta med en eller två nypor salt till FUP eller dagboksanteckningar från tingsrätten har publicerats. Men om du vet hur det ligger till så får du gärna delge det.
Sanningen kommer ändå fram när byråkratins kvarnar malt färdigt.
Citera
2017-01-25, 14:58
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Hej, grattis till ditt första inlägg på forumet.
Här gäller vilda spekulationer som man skall ta med en eller två nypor salt till FUP eller dagboksanteckningar från tingsrätten har publicerats. Men om du vet hur det ligger till så får du gärna delge det.
Sanningen kommer ändå fram när byråkratins kvarnar malt färdigt.


Har varit en del av detta forum under de senaste 10 åren. Lägger mig dock sällan i saker. Har ett konto som jag förlorat tillgång till... så jag vet hur det funkar. Inte det som är viktigt nu iofs, utan att jag vet sanningen, och kände mig därför tvungen att lägga mig i.

Man får tycka och tänka vad man vill om människor, men att anklaga någon för något sånt här när dom ÄR OSKYLDIGA är enligt mig bara sjukt. SÅ, exakt vad vill du veta? Var vi var? Vad vi gjorde? Vilka som var med? Egentligen så är det kanske lite 18årsgräns på det...
Citera
2017-01-25, 15:19
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cenkeli
Har varit en del av detta forum under de senaste 10 åren. Lägger mig dock sällan i saker. Har ett konto som jag förlorat tillgång till... så jag vet hur det funkar. Inte det som är viktigt nu iofs, utan att jag vet sanningen, och kände mig därför tvungen att lägga mig i.

Man får tycka och tänka vad man vill om människor, men att anklaga någon för något sånt här när dom ÄR OSKYLDIGA är enligt mig bara sjukt. SÅ, exakt vad vill du veta? Var vi var? Vad vi gjorde? Vilka som var med? Egentligen så är det kanske lite 18årsgräns på det...

Låt höra...
Citera
2017-01-25, 15:20
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cenkeli
Har varit en del av detta forum under de senaste 10 åren. Lägger mig dock sällan i saker. Har ett konto som jag förlorat tillgång till... så jag vet hur det funkar. Inte det som är viktigt nu iofs, utan att jag vet sanningen, och kände mig därför tvungen att lägga mig i.

Man får tycka och tänka vad man vill om människor, men att anklaga någon för något sånt här när dom ÄR OSKYLDIGA är enligt mig bara sjukt. SÅ, exakt vad vill du veta? Var vi var? Vad vi gjorde? Vilka som var med? Egentligen så är det kanske lite 18årsgräns på det...


Nu måste du berätta. Vi blir så nyfikna. -Annars kommer vi spekulera mera.
Citera
2017-01-25, 15:27
  #44
Medlem
Jag hittar inget öppet mål för det här?
Nån som vet vad som händer hos polisen i ärendet?
Citera
2017-01-26, 20:28
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
Jag hittar inget öppet mål för det här?
Nån som vet vad som händer hos polisen i ärendet?


Antagligen blir de nog nedlagt...
Citera
2017-01-28, 01:47
  #46
Medlem
Dett är kränkande hur ni pratar om människor som om ni vet var och när och varför folk gjort saker, det är VIDRIGT hur MAN anklagar folk fast personer i Fråga förmodligen knarkat ihjäl sig själv . Vill tillägga att den här person ni pratar om itråden umgås jag väldigt ofta med hon jobbar heltid inom vården och ha helt slutat med droger själv för att ta hand om sig själv och sina barn. Sen skapar idioter denna tråd på bara rena spekulationer, VEDERVÄRDIGT hur skulle ni må om ni hitta ert namn här?
Citera
2017-02-02, 22:16
  #47
Medlem
Fick via pm reda på att In*-ma*ie sitter häktad för detta.
Inte fått det bekräftat, men ska försöka få det imorgon.
__________________
Senast redigerad av Budare123 2017-02-02 kl. 22:18.
Citera
2017-02-03, 14:30
  #48
Medlem
Nu har det bekräftats att In*-Mar*e Bj*rk sitter häktad sedan i onsdags.

Här är både häktningsframställan och dagboksbladet.

https://minfil.org/d59at8b7b9/Sundsv...7_Aktbil_7.pdf

https://minfil.org/fe9et2b2b3/Sundsv...2017-02-03.pdf
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback