Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-08, 19:25
  #1
Medlem
DreamNights avatar
Som Rubriken säger. Vem handlar det om?

http://www.vf.se/arvika/dunkade-sambons-huvud-i-golv/
Citera
2017-01-08, 19:28
  #2
Moderator
blomvattnares avatar
Lite citat:

Citat:
Under natten inträffade en misshandel i Sulvik utanför Arvika.


Polisen kallades till en adress vid 03.15 och grep en man som ska ha misshandlat sin sambo genom att dunka hennes huvud i golvet och när hon låg ned även sparkat henne.
Citera
2017-01-08, 20:06
  #3
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Lite citat:
Ujujuj det är hyfsat mycket Alabama över Sulvik, så att det sker är inte särskilt förvånande.
Dock så är faktiskt de centrala delarna av "tätbebyggelsen" ovanför skolan ganska välmående så det är inte meth-landsbygd på något vis. Bara jävligt bonnigt.

Finns sjukt mycket glesbygdshus utspridda, svårt att veta vart i Sulvik det ägt rum, men borde väl varit någon granne inom hörhåll som larmat, så gissar på kärnområdet runt skolan?
Citera
2017-01-13, 03:59
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamNight
Som Rubriken säger. Vem handlar det om?

http://www.vf.se/arvika/dunkade-sambons-huvud-i-golv/
Ter... V...Heter hon .snart 40 årig med 5-6 ungar Äkta såkallad whitetrash.lever på andra bryter Källar å vindsförråd där hon bodde. hänger med enbart likasinnade. flytta från Arvika mitt i natten till sulvik blev väl hett om öronen .känd för att vara helt rabiat
Han heter J....H....... Samma skrot och korn
Citera
2017-01-22, 11:47
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardtokill
Ter... V...Heter hon .snart 40 årig med 5-6 ungar Äkta såkallad whitetrash.lever på andra bryter Källar å vindsförråd där hon bodde. hänger med enbart likasinnade. flytta från Arvika mitt i natten till sulvik blev väl hett om öronen .känd för att vara helt rabiat
Han heter J....H....... Samma skrot och korn

Har du inte några fler bokstäver att komma med? Det sa iaf inte mig så mycket om vilka det handlar om
Citera
2017-01-24, 11:39
  #6
Medlem
Ther*se Vo*t *=e,g
__________________
Senast redigerad av virvelvind 2017-01-24 kl. 11:41.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback