Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-02-26, 19:03
  #25
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icarusogx
Tack mod för raderade inlägg

Finns det verkligen ingen som kan mer om detta ?

Så länge du betalar skatt och sånt som behövs kan snuten och tullen ej göra något för då driver du en legal verksamhet. Sen finns det massa andra saker du kan köpa för att göra det ännu lättare. Det är som att starta vilket bolag/företag som helst. Fast fixa nån som kan berätta allt du bör fixa innan du börjar beställa massa RC chems som fasnar i tullen om du ej har nått som styrker du får sälja RC chems

Löjligt enkelt igentligen. Så länge allt e lagligt vad ska dom göra.
Citera
2017-03-14, 16:42
  #26
Medlem
icarusogxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Du verkar oseriös. Hur ska du kunna ha företag om du inte ens kan skriva.

Det behövs inte fler rc-shoppar direkt.

Har en spruken iPhone ber om ursäkt men du verkar veta en del om bad marknaden behöver för tillgångar antar jag gäller det kvalitet eller kuk i röven också ?
Citera
2017-03-14, 23:59
  #27
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icarusogx
Har en spruken iPhone ber om ursäkt men du verkar veta en del om bad marknaden behöver för tillgångar antar jag gäller det kvalitet eller kuk i röven också ?

Det var offtopic, men tror du vet mer om just kuk i röven än vad jag gör.

OnT: många shoppar verkar ha lagt ner, kanske du blir nästa stora stjärna trots allt.
Citera
2017-03-15, 04:40
  #28
Medlem
icarusogxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det var offtopic, men tror du vet mer om just kuk i röven än vad jag gör.

OnT: många shoppar verkar ha lagt ner, kanske du blir nästa stora stjärna trots allt.


Ok kastar ingen skit existerarnde vendors men jag kom lev 100% top kvalite men du som e van med kuk i röven kan ju fortsätta köpa där du är van vid att få det
Citera
2017-03-15, 04:41
  #29
Medlem
icarusogxs avatar
Dom som lagt ner slarvar
Citera
2017-03-15, 04:50
  #30
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icarusogx
Hej jag vill starta ett hemside baserat företag som säljer forskningskemikalier vad behöver jag hur går jag till väga kan man få start bidrag ?


Till att börja med så behöver du BESKYDD.

Marknaden du vill tangera styrs i dagsläget av gäng som inte drar sig för att döda vare sig dig, eller hela din familj, i syfte att avskräcka Dig från den marknad du vill tangera...

Hur planerar du att hålla Dem "at bay"?
Citera
2017-03-18, 18:34
  #31
Medlem
icarusogxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Till att börja med så behöver du BESKYDD.

Marknaden du vill tangera styrs i dagsläget av gäng som inte drar sig för att döda vare sig dig, eller hela din familj, i syfte att avskräcka Dig från den marknad du vill tangera...

Hur planerar du att hålla Dem "at bay"?

Haha dem va skön mina vänner kör mc . Slut
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback