Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-07, 23:48
  #1
Avstängd
Det är så att jag körde mycket innebandy när jag var yngre och nu när jag blivit lite äldre så har jag blivit lite sugen på att börja spela igen. Problemet är dock att jag är 20-25 år gammal,undrar är det möjligt att börja spela innebandy igen? Tänkte ha det som hobby och köra 2-3 gånger i veckan. Undrar ifall det finns någon klubb som tar emot personer som är mellan 20-25 år gamla?
Citera
2017-01-07, 23:51
  #2
Medlem
OldMKenseys avatar
Innebandy? Max 11 år innan det ser löjligt ut tyvärr.
Citera
2017-01-07, 23:58
  #3
Medlem
Emiliasecrets avatar
Det är inte omöjligt.
Citera
2017-01-07, 23:59
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomeStone
Det är så att jag körde mycket innebandy när jag var yngre och nu när jag blivit lite äldre så har jag blivit lite sugen på att börja spela igen. Problemet är dock att jag är 20-25 år gammal,undrar är det möjligt att börja spela innebandy igen? Tänkte ha det som hobby och köra 2-3 gånger i veckan. Undrar ifall det finns någon klubb som tar emot personer som är mellan 20-25 år gamla?



finns ju alltid korpen osv
Citera
2017-01-08, 00:06
  #5
Medlem
Riddarhusets avatar
Dum fråga. Om du ursäktar. Det finns massa olika möjligheter. Åtminstone i Storstaden. Kör på för fasen. Sök möjliga konstellationer. Kanske du tom kan bli jättebra?
Citera
2017-01-14, 22:46
  #6
Medlem
Draedons avatar
Det finns ju låga divisioner... Vi har flera spelare i vårt motionslag som skulle gå rakt in i division 5-laget utan problem. Så kolla runt där du bor vilka lag som spelar i de lägre divisionerna, nivån är låg kan jag lova...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback