Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-07, 18:37
  #1
Medlem
Då alla sexting sidor är fulla av spam, virus, skamming osv tänkte jag starta en ny tråd där man kommenterar sin snap, kik eller vad man nu använder så andra kan adda en och ha dirtytalk, sexting osv. Man kommenterar bara sin snap/kik, kön och sexualitet så andra kan adda en.

Min snap är estormare, man, hetro
Citera
2017-01-07, 18:43
  #2
Medlem
som om tjejer skulle slösa sin tid på att sexta med en främmande person som kan vara catfish. en fet ful snubbe som skriver sexigt med söta tjejer, GRATIS? vilken värld lever du i?
Citera
2017-01-07, 18:46
  #3
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
som om tjejer skulle slösa sin tid på att sexta med en främmande person som kan vara catfish. en fet ful snubbe som skriver sexigt med söta tjejer, GRATIS? vilken värld lever du i?

Det går bra. Har gjort detta många gånger.
Så länge du inte skickar någon bild så tror de att du är värsta hunken, och de använder dig gärna för sin personliga njutnings skull. Trots allt så är det ju ändå du som får hitta på och skriva allt, det ända de gör är att svara "Ja" och "Åh".

Det är klart att ingen av dem skulle träffa dig i verkligheten. Det kan du glömma.
__________________
Senast redigerad av bithax 2017-01-07 kl. 18:49.
Citera
2017-01-07, 18:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Det går bra. Har gjort detta många gånger.
Så länge du inte skickar någon bild så tror de att du är värsta hunken .

Det är klart att ingen av dem skulle träffa dig i verkligheten. Det kan du glömma.
och du tror inte att nån av dom gångerna har det vart en kille på telefonen som låtsas vara en tjej? finns folk som går igång på allt
Citera
2017-01-07, 18:53
  #5
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
och du tror inte att nån av dom gångerna har det vart en kille på telefonen som låtsas vara en tjej? finns folk som går igång på allt

Jodå, flera gånger. Då har jag oftast märkt att det tjatat om bild men inte velat skicka en själv.
Ibland kan man bli allt för misstänksam dock. Jag försökte få tjejer att skicka bilder på när de höll upp 4 fingrar och sådant om jag skulle snacka mer med dem. Men det var väldigt svårt att få någon att gå med på det.
Citera
2017-01-07, 19:01
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Jodå, flera gånger. Då har jag oftast märkt att det tjatat om bild men inte velat skicka en själv.
Ibland kan man bli allt för misstänksam dock. Jag försökte få tjejer att skicka bilder på när de höll upp 4 fingrar och sådant om jag skulle snacka mer med dem. Men det var väldigt svårt att få någon att gå med på det.
4 fingrar o sånt är det lätt att hitta bilder på. jag kör en klassiker. en selfie på dom där dom håller upp en pappersbit där det står MITT namn på (har inte något vanligt namn heller). finns inget värre än att ha höga förväntningar sen träffa dom irl och upptäcka hur annorlunda de ser ut pga deras sätt att ta bra bilder. så för att spara allas tid gör man på rätt sätt. sen finns de ju skype facetime snapchat osv.

men om man nu ska hålla sig till ämnet så tror jag absolut inte det är lätt att hitta tjejer som kan tänka sig göra det gratis, inte ens feta fula tjejer. det är inte 2009. kommer tex ihåg omegles chat när man körde asl (age,sex, location) sen börja chatta med random internationella människor. kul var det, men allt var bättre förr
Citera
2017-01-07, 19:10
  #7
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
4 fingrar o sånt är det lätt att hitta bilder på. jag kör en klassiker. en selfie på dom där dom håller upp en pappersbit där det står MITT namn på (har inte något vanligt namn heller). finns inget värre än att ha höga förväntningar sen träffa dom irl och upptäcka hur annorlunda de ser ut pga deras sätt att ta bra bilder. så för att spara allas tid gör man på rätt sätt. sen finns de ju skype facetime snapchat osv.

men om man nu ska hålla sig till ämnet så tror jag absolut inte det är lätt att hitta tjejer som kan tänka sig göra det gratis, inte ens feta fula tjejer. det är inte 2009. kommer tex ihåg omegles chat när man körde asl (age,sex, location) sen börja chatta med random internationella människor. kul var det, men allt var bättre förr

Jag träffade en tjej på omegle som jag fortfarande har kontakt med.
Åkte till USA och träffade henne i verkligheten och funderar på att göra det igen.
Det är kul, men det började inte med något sext.

Tror knappast det hade hänt med en svensk tjej. Jag har ju försökt, men de svenska tjejerna är inte lika lätta rent ärligt.
__________________
Senast redigerad av bithax 2017-01-07 kl. 19:14.
Citera
2017-01-07, 19:21
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Jag träffade en tjej på omegle som jag fortfarande har kontakt med.
Åkte till USA och träffade henne i verkligheten och funderar på att göra det igen.
Det är kul, men det började inte med något sext.

Tror knappast det hade hänt med en svensk tjej. Jag har ju försökt, men de svenska tjejerna är inte lika lätta rent ärligt.
har gjort samma haha, någon från uk, men det var på någon annan site.
ja, det är ju inte samma sak här.
Citera
2017-01-07, 20:01
  #9
Medlem
Ygrittes avatar
Nope.
Personligen så ger det mig inte ett skit. Jag vill ha testkört kodset innan sexting. Så man vet vad man har att "jobba" med.
Citera
2017-01-07, 20:16
  #10
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
har gjort samma haha, någon från uk, men det var på någon annan site.
ja, det är ju inte samma sak här.

Allvarligt talat, jag tror tjejer blir lite kåtare på utlänningar.
Varför tror du de vill ha hit hazarerna? Det är ju ganska uppenbart vad det rör sig om.
Citera
2017-02-10, 10:21
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
4 fingrar o sånt är det lätt att hitta bilder på. jag kör en klassiker. en selfie på dom där dom håller upp en pappersbit där det står MITT namn på (har inte något vanligt namn heller). finns inget värre än att ha höga förväntningar sen träffa dom irl och upptäcka hur annorlunda de ser ut pga deras sätt att ta bra bilder. så för att spara allas tid gör man på rätt sätt. sen finns de ju skype facetime snapchat osv.

men om man nu ska hålla sig till ämnet så tror jag absolut inte det är lätt att hitta tjejer som kan tänka sig göra det gratis, inte ens feta fula tjejer. det är inte 2009. kommer tex ihåg omegles chat när man körde asl (age,sex, location) sen börja chatta med random internationella människor. kul var det, men allt var bättre förr:whistle:

Hur är det nu då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback