Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-08, 11:18
  #13
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Utan? Alkohol tar ned LSD-effekten.

Precis, LSD ruset blir inte lika klart med alkohol enligt mig, men det kanske är personligt. Har haft väldigt skoj när jag varit packad med & tagit ett par lappar.
Citera
2017-01-10, 04:03
  #14
Medlem
När jag själv körde med alkohol så blev jag 100% paranoid..inget jag rekommenderar.
Citera
2017-01-11, 06:21
  #15
Medlem
dentrakularts avatar
Personligen så gillar jag starkt att sippa lite whisky framför brasan. Avråder dig dock från att dricka stora mängder då detta sällan går bra.
Citera
2017-11-10, 10:28
  #16
Medlem
spajjes avatar
kan personligen tycka några starköl och lite cb är ett måste. Sen om man vill krydda på lite kör man lustgas eller nån annan dissociativ drog.
Citera
2017-11-10, 10:55
  #17
Avstängd
BroderQuetzalcoatls avatar
Jag drack vodka blandat med saft senaste gången jag trippade på LSD. Var rätt packad innan jag bestämde mig för att trippa.
Det kändes som att come uppen som annars kan bli lite intensiv blev mer hanterbar, och när det väl slog hade jag en alldeles underbar orgasmisk stund ute på altanen medans solen lyste ner på mig och det regnade lite lätt (och jag insåg hur jag själv består av vatten, hur vatten avdunstar, regnar ner igen, och allt hänger ihop). Sedan trippades det ganska intensivt och drack inte ett helt glad tills förrens come downen, som på just syra inte är den allra trevligaste, som jag också tyckte spriten gjorde mycket lättare att hantera. Så drick innan trippen, och efter, men inte under, det funkade för mig i alla fall.
Citera
2017-11-10, 14:15
  #18
Medlem
CannabisPillrets avatar
Aldrig testat själv, och skulle inte få för mig att göra det heller. Kanske någon bira skulle funka, annars är det rökat som gäller.

Jag gillar och njuta av min trip, nu vet jag ju iofs inte hur man blir om man blandar heller för den delen.
Citera
2017-11-18, 09:11
  #19
Medlem
Mjälls avatar
Ingen större grej, man är full medan man är trippad bara. Kan vara att föredra om man är ute exempelvis.
Citera
2017-11-23, 22:52
  #20
Medlem
Stressoraklets avatar
Testat båda. En lätt fylla kan göra det hela lite mer rock n roll, kanske lämpar sig bättre i sociala sammanhang. För den lite nervöst lagde kan man med fördel dricka 1-2 öl innan tripp då det tar udden av nervositeten som kan infinna sig anser jag. Anser dock inte att alkoholen tillför något per se.
Citera
2017-11-24, 00:54
  #21
Medlem
OdCaBos avatar
Alkohol tar bort ~97% av effekterna för mig. Bara bortkastat att ens tänka tanken.
Citera
2017-11-24, 01:11
  #22
Medlem
zrtxs avatar
När det kommer till LSD och MDMA föredrar jag att ta det utan alkohol men har förekommit ett par gånger då planen är att köra en utgång på endast alkohol så kommer en polare fram till en på dansgolvet 5 på morgonen och frågar ifall man vill ha lite ecstasy, och full som man är är det ju självklart att man tar det.
Aldrig slutat illa efteråt och haft riktigt bra upplevelser med alkohol inblandat men effekten av LSD och MDMA blir inte lika stark så det känns som ett misstag efteråt för man ska verkligen ta till vara på de trippar man gör

Däremot att blanda LSD, MDMA och svamp är riktigt jäkla nice!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback