• 1
  • 2
2017-01-07, 11:30
Medlem
Pope666s avatar
Jo jag funderar på om det är värt att ta winstrol eller annat för att bli mer hård i kroppen och få mer synliga muskler. Tränar sex dagar i veckan och äter relativt nyttigt men inte nöjd med resultatet.

Det jag undrar är varför jag eller någon annan ska ta winstrol eller liknande preparat då det står att man blir hårdare i kroppen men när man slutar så omvandlas det hela till vätska och man blir "tjock" igen. Så jag ska alltså offra massor med pengar en del av hälsan m.m. för att typ kunna se bättre ut i någon vecka och sen så hamnar jag på minus igen (blir fetare än vad jag var innan). Det låter ju sjukt dåligt. Så vad är poängen om man vill se hård ut hela tiden typ. Kan förstå om en tävlings bodybuilder gör det sista veckorna innan tävling men annars?

Det förstör ju mer än det hjälper om man bara ser hårdare ut medan man tar det o som sagt någon vecka till.
Citera
2017-01-07, 12:57
Medlem
Man kör inte winstrol om man är fet
Ok om man är styrkelyftare ich ska toppa till nån tävling eller nåt.

Bäst effekt får man om man redan ör hård men vill bli ännu hårdare tex innan scenen.

Förövrigt är winstrol ett väldigt styggt prepp mot kroppen.
Citera
2017-01-07, 13:00
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrous66
Man kör inte winstrol om man är fet
Ok om man är styrkelyftare ich ska toppa till nån tävling eller nåt.

Bäst effekt får man om man redan ör hård men vill bli ännu hårdare tex innan scenen.

Förövrigt är winstrol ett väldigt styggt prepp mot kroppen.

Jag skrev som t ex.

oavsett vilket preparat så sitter det ju bara i någon vecka o sedan får man massor med extra vätska och kommer se mjukare ut i kroppen igen och går ju to m bakåt. Så vad har man för nytta av det?
Citera
2017-01-07, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
Jo jag funderar på om det är värt att ta winstrol eller annat för att bli mer hård i kroppen och få mer synliga muskler. Tränar sex dagar i veckan och äter relativt nyttigt men inte nöjd med resultatet.

Det jag undrar är varför jag eller någon annan ska ta winstrol eller liknande preparat då det står att man blir hårdare i kroppen men när man slutar så omvandlas det hela till vätska och man blir "tjock" igen. Så jag ska alltså offra massor med pengar en del av hälsan m.m. för att typ kunna se bättre ut i någon vecka och sen så hamnar jag på minus igen (blir fetare än vad jag var innan). Det låter ju sjukt dåligt. Så vad är poängen om man vill se hård ut hela tiden typ. Kan förstå om en tävlings bodybuilder gör det sista veckorna innan tävling men annars?

Det förstör ju mer än det hjälper om man bara ser hårdare ut medan man tar det o som sagt någon vecka till.

jag har använt winstrol inför tävling och enbart inför tävling och det är enda gången som JAG skulle ta winstrol i det enda syftet att vara stenhård på scenen...

winstrol har riktigt bra egenskaper men också riktigt förjävliga iallafall på min kropp... deca är standard för mig för att komma tillbaka från en winstrol kur enbart för att smörja upp allting plus att winstrol slaktar min lever så då vill man gärna inte trycka på med något annat än typ deca och testo... nästa gång jag ska tävla så blir det helt klart inject framför oralt

sammanfattningsvis för mig är winstrol en AAS som är helt onödig att använda sig av om man inte ska tävla, då finns det bättre alternativ som primobolan, anavar, masteron, Al, proviron ahh listan är lång (vettefan om jag kan dra tren som bättre alternativ men jag skulle nog föredra det om det bara handlade om att vara i en bra form)
Citera
2017-01-07, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag har använt winstrol inför tävling och enbart inför tävling och det är enda gången som JAG skulle ta winstrol i det enda syftet att vara stenhård på scenen...

winstrol har riktigt bra egenskaper men också riktigt förjävliga iallafall på min kropp... deca är standard för mig för att komma tillbaka från en winstrol kur enbart för att smörja upp allting plus att winstrol slaktar min lever så då vill man gärna inte trycka på med något annat än typ deca och testo... nästa gång jag ska tävla så blir det helt klart inject framför oralt

sammanfattningsvis för mig är winstrol en AAS som är helt onödig att använda sig av om man inte ska tävla, då finns det bättre alternativ som primobolan, anavar, masteron, Al, proviron ahh listan är lång (vettefan om jag kan dra tren som bättre alternativ men jag skulle nog föredra det om det bara handlade om att vara i en bra form)

+1

Håller med till 100%! Jag har också endast kört winstrol inför tävling och det är också enda anledningen till att jag skulle köra det. Grymt bra för att bli hård inför tävling.

mvh
Citera
2017-01-07, 17:21
Medlem
Pope666s avatar
Citat:

Får du inte massor med vätska av alla andra "hårda" preparat med?

Så frågeställningen gäller ju även för dem också. Blir du bara hård någon vecka efter att du slutat o sen är du tillbaka på minus så är det ju ingen större ide att använda dem ju.
Citera
2017-01-07, 19:26
Medlem
Citat:
Får du inte massor med vätska av alla andra "hårda" preparat med?

Så frågeställningen gäller ju även för dem också. Blir du bara hård någon vecka efter att du slutat o sen är du tillbaka på minus så är det ju ingen större ide att använda dem ju.

om du tar steroider så är fördelarna tillfälliga ja

när du slutar ta steroider så tappar du fördelarna

jag vet inte riktigt vad jag ska svara på detta?

jag vill inte påstå att du hamnar på minus allt beror ju på hur du sköter pct men en sak är säker, du kommer aldrig se ut som du gör på steroider utan steroider om det är det du undrar
Citera
2017-01-07, 19:54
Medlem
Pope666s avatar
Citat:

jag vet inte riktigt vad jag ska svara på detta?

jag vill inte påstå att du hamnar på minus allt beror ju på hur du sköter pct men en sak är säker, du kommer aldrig se ut som du gör på steroider utan steroider om det är det du undrar

Det är väl ingen som går på preparat non stop? man kör en kur och är sedan ren innan man kör på nästa?
Citera
2017-01-07, 19:59
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Citat:

Bullshit
Tappar man beror det på att man inte var seriös från början.
Citera
2017-01-07, 20:06
Medlem
Citat:
Det är väl ingen som går på preparat non stop? man kör en kur och är sedan ren innan man kör på nästa?

det finns många som ligger på testo årent runt
Citera
2017-01-07, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Bullshit
Tappar man beror det på att man inte var seriös från början.

hahahahahahahahahahahahahahahahaha

så du menar att om jag går på tren o ser ut som en rippad grekisk gud sen slutar jag gå på tren och tappar min hårdhet så är det jag som inte har varit seriös
Citera
2017-01-07, 21:25
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Beror om man tycker tid är relativt. Själv vägde jag väl runt 97 kg på min första kur tror jag, och nu för tiden ligger vikten stabilt några kg över 100 kg som ren.

Citat:

Jodå, massor av folk gör det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in