Citat:
Ursprungligen postat av
Pope666
Jo jag funderar på om det är värt att ta winstrol eller annat för att bli mer hård i kroppen och få mer synliga muskler. Tränar sex dagar i veckan och äter relativt nyttigt men inte nöjd med resultatet.
Det jag undrar är varför jag eller någon annan ska ta winstrol eller liknande preparat då det står att man blir hårdare i kroppen men när man slutar så omvandlas det hela till vätska och man blir "tjock" igen. Så jag ska alltså offra massor med pengar en del av hälsan m.m. för att typ kunna se bättre ut i någon vecka och sen så hamnar jag på minus igen (blir fetare än vad jag var innan). Det låter ju sjukt dåligt. Så vad är poängen om man vill se hård ut hela tiden typ. Kan förstå om en tävlings bodybuilder gör det sista veckorna innan tävling men annars?
Det förstör ju mer än det hjälper om man bara ser hårdare ut medan man tar det o som sagt någon vecka till.
jag har använt winstrol inför tävling och enbart inför tävling och det är enda gången som JAG skulle ta winstrol i det enda syftet att vara stenhård på scenen...
winstrol har riktigt bra egenskaper men också riktigt förjävliga iallafall på min kropp... deca är standard för mig för att komma tillbaka från en winstrol kur enbart för att smörja upp allting plus att winstrol slaktar min lever så då vill man gärna inte trycka på med något annat än typ deca och testo... nästa gång jag ska tävla så blir det helt klart inject framför oralt
sammanfattningsvis för mig är winstrol en AAS som är helt onödig att använda sig av om man inte ska tävla, då finns det bättre alternativ som primobolan, anavar, masteron, Al, proviron ahh listan är lång (vettefan om jag kan dra tren som bättre alternativ men jag skulle nog föredra det om det bara handlade om att vara i en bra form)