Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-11, 17:25
  #13
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankiethesquealer
Så man kan köpa något så billigt alltså? Jag kollade in edgerouter lite, som sagt. Den verkar bra. Kan inte så mycket om den, bara det går snabbt är jag nöjd. Kikade även på en switch, Netgear ProSafe GS108Ev3.
Kan det bli bra ihop? Jag klarar mig med åtta portar plus de två som blir över i routern.

Switchen som jag och iconitab diskuterade är en dum switch, den som du nämner är en smart switch som går att konfigurera via en webbläsare. Med tanke på priset så är Netgear GS108E ett bättre köp än Netgear GS308. I och med att det är en Prosafe switch, så har du garanti så länge du äger den.
Citera
2017-01-12, 09:49
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Andersen
Switchen som jag och iconitab diskuterade är en dum switch, den som du nämner är en smart switch som går att konfigurera via en webbläsare. Med tanke på priset så är Netgear GS108E ett bättre köp än Netgear GS308. I och med att det är en Prosafe switch, så har du garanti så länge du äger den.
Tack för hjälpen, jag beställde en GS108E och en EdgeRouter Lite nu. Nästa månad tänkte jag komplettera med en ny unifi-AP.
Jag återkommer när jag ska få igång allt!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback