Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-06, 07:56
  #1
Avstängd
Vart skall vi vända oss som föraktar NMR? Etniska och kompromisslösa nationalister, men som ogillar NMR's riktning. Det finns många anledningar att ogilla NMR, den som väger tyngst i mina ögon är att samtliga medlemmar (mhm ) är kompletta idioter som aldrig kommer övertyga mer än 1000 svenskar, dom själva inkluderade, att rösta på dom. Det enda politiska partiet värt att stödja är SD, finns inga alternativ överhuvudtaget.

Starta ett nytt parti är inte så lockande heller, SvP var en god tanke, men resultatet blev snarast att man samlade för många dumma människor på ett och samma ställe. Det bästa man kan göra om man vill vara politiskt aktiv egentligen: skaffa en god utbildning, nationalekonom exempelvis, gå med i SD och jobba för de verkliga nationalistiska målen dvs. fullständig repatriering.

Om man inte är tillräckligt socialt intelligent för den vägen (och det är inte alla som är tillräckligt av det för att bli politiska genier, missuppfatta inte detta) är det bästa att strunta i att gå för djupt med ideologiska tankar och ta till våld mot flyktingar. Det kommer bli ett hårdare klimat, det bästa man kan göra är då att göra det otryggt för flyktingar att bo i Sverige. Det är nödvändigt för att vi ska vara herrar i vårt eget hus till att börja med, vi är fler och starkare än dom.

Det är mina tankar på hur nationella bör aktivera sig istället för NMR, vad är era?
Citera
2017-01-06, 09:33
  #2
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Beroende på var du bor i landet så finns det grupper av nationella som du kan ta kontakt med. Du kanske kan komma i kontakt med dom via forumet på Motgift.nu.

Det viktigaste du kan göra för nationalism är att stödja alternativ media, skriva artiklar själv, bidra ekonomiskt.

Det bästa sättet är inte alls att gå med i SD utan man kan förmodligen göra mycket större nytta utanför SD.
__________________
Senast redigerad av svettigafettsvinet 2017-01-06 kl. 09:37.
Citera
2017-01-07, 23:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythecowboy
Vart skall vi vända oss som föraktar NMR? Etniska och kompromisslösa nationalister, men som ogillar NMR's riktning. Det finns många anledningar att ogilla NMR, den som väger tyngst i mina ögon är att samtliga medlemmar (mhm ) är kompletta idioter som aldrig kommer övertyga mer än 1000 svenskar, dom själva inkluderade, att rösta på dom. Det enda politiska partiet värt att stödja är SD, finns inga alternativ överhuvudtaget.

Starta ett nytt parti är inte så lockande heller, SvP var en god tanke, men resultatet blev snarast att man samlade för många dumma människor på ett och samma ställe. Det bästa man kan göra om man vill vara politiskt aktiv egentligen: skaffa en god utbildning, nationalekonom exempelvis, gå med i SD och jobba för de verkliga nationalistiska målen dvs. fullständig repatriering.

Om man inte är tillräckligt socialt intelligent för den vägen (och det är inte alla som är tillräckligt av det för att bli politiska genier, missuppfatta inte detta) är det bästa att strunta i att gå för djupt med ideologiska tankar och ta till våld mot flyktingar. Det kommer bli ett hårdare klimat, det bästa man kan göra är då att göra det otryggt för flyktingar att bo i Sverige. Det är nödvändigt för att vi ska vara herrar i vårt eget hus till att börja med, vi är fler och starkare än dom.

Det är mina tankar på hur nationella bör aktivera sig istället för NMR, vad är era?
Testa oopoh.com, finns en grupp "makthsvate.
, staff rt ", akti istisk
Citera
2017-01-08, 00:35
  #4
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklig-Betraktare
oopih.com facebook för högerfolk
Tack, verkar vara trevlig sida, reggade mig och ska se vart det leder
Citera
2017-01-08, 15:47
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Folklig-Betraktare
Testa oopoh.com, finns en grupp "makthsvate.
, staff rt ", akti istisk
Det forumet ser ut som ett dödfött projekt i samma anda som andra nationella forum som tidigare funnits.
Citera
2017-01-08, 15:58
  #6
Avstängd
Det finns inget större nationellt motstånd överhuvudtaget som har en chans att påverka. Förutom betydelselösa NMR så finns motgift som är helt okej då dom är såpass erfarna, sen lite Youtube och podcast personer som The golden one. The golden one är rätt bra, visserligen tycker jag han är mer bögig än testosteronstinn, samt omöjlig att ta på allvar.
Citera
2017-05-03, 01:58
  #7
Medlem
Håller på att fundera på att starta ngt i den här vägen. Ngn som vill vara med och vara aktiv? Hör gärna av er isf!
Citera
2017-05-03, 02:21
  #8
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythecowboy
Vart skall vi vända oss som föraktar NMR? Etniska och kompromisslösa nationalister, men som ogillar NMR's riktning. Det finns många anledningar att ogilla NMR, den som väger tyngst i mina ögon är att samtliga medlemmar (mhm ) är kompletta idioter som aldrig kommer övertyga mer än 1000 svenskar, dom själva inkluderade, att rösta på dom. Det enda politiska partiet värt att stödja är SD, finns inga alternativ överhuvudtaget.

Starta ett nytt parti är inte så lockande heller, SvP var en god tanke, men resultatet blev snarast att man samlade för många dumma människor på ett och samma ställe. Det bästa man kan göra om man vill vara politiskt aktiv egentligen: skaffa en god utbildning, nationalekonom exempelvis, gå med i SD och jobba för de verkliga nationalistiska målen dvs. fullständig repatriering.

Om man inte är tillräckligt socialt intelligent för den vägen (och det är inte alla som är tillräckligt av det för att bli politiska genier, missuppfatta inte detta) är det bästa att strunta i att gå för djupt med ideologiska tankar och ta till våld mot flyktingar. Det kommer bli ett hårdare klimat, det bästa man kan göra är då att göra det otryggt för flyktingar att bo i Sverige. Det är nödvändigt för att vi ska vara herrar i vårt eget hus till att börja med, vi är fler och starkare än dom.

Det är mina tankar på hur nationella bör aktivera sig istället för NMR, vad är era?


Gör oss alla en tjänst och håll dig borta från SD. Det finns inget vidrigare än någon som går med i partiet med en hemlig agenda. Det är pga folk som dig som gör att SD inte har 50% just nu, för att rasister som dig faktiskt går med i partiet.

Förresten så tror väl inte ens NMR på "den demokratiska vägen" att ta makten. Jag skulle tippa på att dessa är ditt bästa hopp. Ni "riktiga nationalister" brukar ju ha ett ganska långt CV på att börja bråka och kivas emellan om vem som ska styra vad och så bryter hela partiet ihop. Som sagt, håll dig borta från SD din tölp...
Citera
2017-05-03, 02:42
  #9
Medlem
dobbelinas avatar
Från SD's etablering 1988, har det tagit 30 år att nå dit de är nu.
Började lite slirigt, men man lärde sig, att den enda vägen att nå dom stora skarorna,
är att tilltala Svensken i gemen, med ett mer städat språkbruk & ideologi.

Dom andra fundamentalistiska högeralternativen, hur många år tror ni det tar för dom?
Citera
2017-05-03, 08:27
  #10
Medlem
adolf512s avatar
Själv gillar jag religionen vintologi http://vintologi.clanz.co/topic1.html många arbetar åt fel håll dvs utgå ifrån politiska mål utan att fundera över man man egentligen vill uppnå.

Kreativistens kyrka är ett annat projekt, att Matt Hale blev fängslad 40 år utan att ha gjort något brott tyder på att han var på rätt spår(religionen i sig är jag dock tveksam till).

Jag tror det är bäst att börja i liten skala och inte ha för bråttom med att försöka ta makten, finns andra(ex nya SDU) som är mer lämpade för politiskt arbete. Politik handlar om att anpassa sig efter väljarnas vanföreställningar, inget för folk som inte vill kompromissa.

Jag känner inte till någon bra organisation öht, nya Natial Alliance har ok ideologi men tveksam ledning, de verkar inte åstadkomma mycket, decentraliserat motstånd är att föredra tror jag.
Citera
2017-05-03, 08:31
  #11
Medlem
Linnaeusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Från SD's etablering 1988, har det tagit 30 år att nå dit de är nu.
Började lite slirigt, men man lärde sig, att den enda vägen att nå dom stora skarorna,
är att tilltala Svensken i gemen, med ett mer städat språkbruk & ideologi.

Dom andra fundamentalistiska högeralternativen, hur många år tror ni det tar för dom?
Att nationalister har svårigheter med att nå större framgångar i Sverige beror ju inte nödvändigtvis på inkompetens eller bristfälliga argument. Svensken har ju i det stora hela blivit intentionellt programmerad av median och skolan till att förakta allt som strävar efter att det överhuvudtaget ska existera någon skandinavisk befolkning och / eller västerländska seder i det här landet i framtiden. De har ju blivit intalade att detta är "främlingsfientlighet", vilket (om man ska utgå från den postmarxistiska världsåskådningen) är värre än våldtäkter, terrorism och mord.

Sedan är det ju knappast kvalifikation och goda argument som har lett till att vänstern har den makt de har idag, bara att de har medvind i vad som är politiskt konventionellt bland den medlöpande massan.
Citera
2017-05-03, 09:36
  #12
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slimrud
Håller på att fundera på att starta ngt i den här vägen. Ngn som vill vara med och vara aktiv? Hör gärna av er isf!

Utveckla gärna hur dina idéer går!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback