Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-01-12, 06:17
  #85
Avstängd
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
För att män inte behöver.

Kvinnor släpper till ändå bara man agerar som att man har högre status, eller att man strör lite pengar omkring sig, eller bara genom att ha en hyfsat schysst och komplex personlighet.

Fitta är billigt, så det finns ingen anledning ta till samma sorts kroppsbaserade metoder som kvinnor gör.

Högre status går dessvärre inte att utstråla om du inte samtidigt har en matchande pondus till ditt yttre.

Med andra ord, ser du vek och ömklig ut i både kropp och ansikte så kommer ingen normal kvinna "köpa" att du har en högre social status än henne. Sånt teaterspel synar vi ofta på direkten.

Och lite liknande är det med pengar - ingen attraheras sexuellt av din person enkom för att du är generös eller på annat sätt skyltar med en god ekonomi. Det är mer pengarna i sig som kan locka till sig vissa typer av kvinnor, vanligen minoriteter som golddiggers och eskorter vilket knappast är en bedrift att stoltsera med ändå.

Och nej - det är knappast kvinnor man hör eller ser beklaga sig över att de måste sänka sina krav och endast har möjlighet att ligga med fula och tjocka personer av motsatt kön.

Det är främst vissa män med sin slampiga, billiga och desperata natur som väljer att sälja ut både sin kropp och sin värdighet till vilket slumpmässigt kjoltyg som helst bara utdelningen stavas K-N-U-L-L-A.

Madrasser av allra lägsta kvalitet är ni.
Citera
2017-02-04, 22:09
  #86
Avstängd
Jag har tränat i ett och ett halvt år och fått en rätt så vältränad kropp.

Måste dock först hoppa in och slänga en känga åt babianen. Hon verkar verkligen vara dum i huvudet. Bara för att du inte gillar muskler så betyder det inte att alla tjejer inte gör det. Av egen erfarenhet så är skillnaden som natt och dag från när jag var en liten spinkis till vältränad med breda axlar och grova armar. Tjejer ler, mycket blickar, tjejer som kommer upp och ler när jag sitter i krogen och bara vill njuta av en öl. I mina ögon tjänar man mycket mer på att ha en vältränad kropp än att vara en i mängden som en fetto eller spinkis. Att osäkra överviktiga kärringar på flashback försöker sänka oss skiter jag fullständigt i. Verkligheten talar för sig själv.

Däremot kan jag hålla med Babianen om att muskler inte är värsta grejen. Det är knappast så att tjejer kommer fram och direkt vill knulla med en för så funkar det inte och det behöver du Babianen egentligen inte påtala eftersom det knappast föreligger någon raketforskning bakom den slutsatsen. Däremot HJÄLPER en vältränad kropp som fan.

Orkar inte dra upp exempel på hur många fördelar jag fått men i högskolan vet tjejerna redan vem jag är och alla tittar på mig i föreläsningen (nå inte alla) när jag sitter i tajta kläder och framhäver armarna. Mycket signaler från tjejer osv.

Så sluta snacka skit din dumma fan. Sen det roligaste måste nog vara när du kommenterade tjejer som blir häpna över zyzz på chatroulette. Du säger "varför är de då bakom en webbcamera när de kan knulla hans armar direkt". Din dumma jävla åsna han är i australien eller andra sidan världen. Fattar du inte hur internet fungerar din jävla åsna eller spelar du bara dum och vill göra dig till åtlöje? Ärligt talat? Använder aldrig den här fula smileyn men nu är jag fan verkligen tvungen till att göra det.

Ja vi fattar att ni tjejer gillar personlighet och ödmjukhet. Vi är inte dumma som inte fattar det bara för att vi är vältränade din kuksugare.
Citera
2017-02-04, 23:16
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Alla kan ha en vältränad kropp, så det gör inte män speciella och är knappast något värt att visa upp. Kvinnokroppar har något som gör dem speciella.
SKÖÖNT att du är avstängd men när du är tillbaka kan du väl svara på varför vältränade manskroppar inte är något att visa upp för att de inte kan få bröst??!!!!

Varför skulle en kvinnokropp vara värd att visa upp men inte en vältränad manskropp?

Och NEJ NEJ NEEEJ, alla kan inte ha en vältränad kropp!!
Citera
2017-02-04, 23:22
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knugenisthlm
Ja vi fattar att ni tjejer gillar personlighet och ödmjukhet. Vi är inte dumma som inte fattar det bara för att vi är vältränade din kuksugare.
Å here we go again!!!

NEEJ KVINNOR HAR AAAALDRIG tänt på personlighet!!!

Fatta det NÅNGÅNG!!

De SÄGER att de tänder på det för att det är POLITISKT KORREKT!!!

De vill inte framstå som avvikande från normen!!

Att du får blickar för din kropp stämmer därför helt säkert.

MEN GLÖÖÖM att de någonsin gillar dig för din PERSONLIGHET
Citera
2017-02-04, 23:59
  #89
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Det finns tjejer som tänder på stora armar. Det betyder inte att alla tjejer tänder på stora armar. Jag står fast vid vad jag skrev. Alla kan skaffa en vältränad kropp, vilket gör en sådan mindre intressant oavsett hur många som är vältränade eller otränade. Bröst är något som män aldrig kommer kunna få. Du kan ha världens manligaste navel, men jag har också en navel så jag skiter i det.
Hahaha återigen ska idioten hasseochtage agera översittare och tro att denne har rätt om allt.

Du tror det är så jävla enkelt att skaffa en vältränad kropp, med massa och lågt kroppsfett? Kan säga till dig att jag startade som spinkis för exakt ett och ett halv år sedan. Från första dagen i min "marathon" har jag gymmat nästan varje dag och än idag så här 1 och ett halvt år senare har jag ändå inte nått den perfekta fysiken med både massa och lågt kroppsfett. Har massa men mycket fett och vatten. Du tror på allvar att det är så jävla enkelt?

Kvinnor föds med sina kroppar. Allt handlar om gener för deras del.

En kille med en vältränad kropp (nu pratar jag vältränad, inte långa seniga smala muskler) har med hjälp av vilja av stål, envishet och tålamod fått sin kropp.

Men vad ska man förvänta sig av kvinnor. Å ena sidan säger ni att ni gillar muskler men inte personer som dedikerar sin tid på gymmet. Visar ju bara att logiken inte ligger rätt till hos några av er.

Och det är det vi försöker också säga men som ni idioter inte förstår. Du säger ju det själv att tjejer gillar olika. Har vi påstått något annat? Problemet här är att ni försöker framstå det som att majoriteten kvinnor inte gillar en kille med en fin fysik när det mesta talar för motsatsen. Skillnaden är som natt och dag från när jag var spinkis till vältränad. Detta har jag sett och fått erfara eftersom jag nu är vältränad, sett min utveckling och insett att jag aldrig skulle bli populär för så många damer som jag blivit om det inte vore för träningen. Dumma åsna.

Sen är det väldigt få av killar som är vältränade. Det gör dem unika. En tjej med värsta röven och tuttarna kan man se överallt. Dvs. inget speciellt.
Citera
2017-02-05, 00:06
  #90
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Å here we go again!!!

NEEJ KVINNOR HAR AAAALDRIG tänt på personlighet!!!

Fatta det NÅNGÅNG!!

De SÄGER att de tänder på det för att det är POLITISKT KORREKT!!!

De vill inte framstå som avvikande från normen!!

Att du får blickar för din kropp stämmer därför helt säkert.

MEN GLÖÖÖM att de någonsin gillar dig för din PERSONLIGHET
Jag kan hålla med till viss del. Devisen att utseendet ger insidan en chans är verkligen tillämpad när det gäller kvinnor. Men att tro att en kropp i sig gör hela skillnaden är nog rätt fel, det måste jag ändå erkänna.

Kvinnor kommer se dig som intressant sen är det upp till dig hur du förvaltar den uppmärksamheten.

Har du snygg fysik men är osäker så kommer du inte långt.

Tjejer vill ha hela paketet. Kropp, längd, bra pigment, snyggt ansikte, personlighet som faller tjejen i smaken, vältaligt, bra självförtroende.

Det har fått mig att inse nu när jag är vältränad hur kräsna tjejer egentligen är och vilka krav de har. Jag är solbränd, har bra kropp, över medellängd, inte värsta ansiktet men inte ful heller. Tjejer blir intresserade men vågar ändå inte ta initiativ.

Å andra sidan är det ju så här i detta sketna pissland. Tjejer i Sverige försöker på bästa sätt förkasta allt som har med manlig sexualitet att göra och leka oberörda av en vältränad kille men efter två öl på krogen då jävlar kommer blickarna och kommentarer om ifall jag tränar osv.

Att jag tränar ser jag som en investering och kommer få betydligt mer avkastning i normala länder (nej sverige är fan inte ett normalt land) och då kan jag ligga bakåtlutad och skita fullständigt i vad osäkra feta 40 årskärringar på flashback tycker.

Förresten så finns det inget mer WT än kvinnor på flashback. Detta är ett forum för grabbar. Fattar inte vad ni kvinnor gör här ens. Ingen normal attraktiv och stabil kvinna hänger på flashback. Möjligtvis familjeliv men fan inte flashback. Är ni måhända androgyna hela packet?
Citera
2017-02-06, 11:29
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe1991
Det osar så mycket desperat singel utav dig när man läser dina trådar.

Ta tag i ditt liv alt ta ditt liv.
Nej det gör det inte!!!

Du ogillar det faktum att jag har RÄTT angående KÄRRINGAR!!!

Förresten, här är mina trådar fint uppradade:

https://www.flashback.org/find_threa...userid=1114477

Ja. Det OSAR VERKLIGEN DESPERAT SINGEL!!!

HAHAHAHA!!!
__________________
Senast redigerad av normallekman 2017-02-06 kl. 11:31.
Citera
2017-02-06, 12:13
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knugenisthlm
Jag kan hålla med till viss del. Devisen att utseendet ger insidan en chans är verkligen tillämpad när det gäller kvinnor. Men att tro att en kropp i sig gör hela skillnaden är nog rätt fel, det måste jag ändå erkänna.

Kvinnor kommer se dig som intressant sen är det upp till dig hur du förvaltar den uppmärksamheten.

Har du snygg fysik men är osäker så kommer du inte långt.

Tjejer vill ha hela paketet. Kropp, längd, bra pigment, snyggt ansikte, personlighet som faller tjejen i smaken, vältaligt, bra självförtroende.

Det har fått mig att inse nu när jag är vältränad hur kräsna tjejer egentligen är och vilka krav de har. Jag är solbränd, har bra kropp, över medellängd, inte värsta ansiktet men inte ful heller. Tjejer blir intresserade men vågar ändå inte ta initiativ.

Å andra sidan är det ju så här i detta sketna pissland. Tjejer i Sverige försöker på bästa sätt förkasta allt som har med manlig sexualitet att göra och leka oberörda av en vältränad kille men efter två öl på krogen då jävlar kommer blickarna och kommentarer om ifall jag tränar osv.

Att jag tränar ser jag som en investering och kommer få betydligt mer avkastning i normala länder (nej sverige är fan inte ett normalt land) och då kan jag ligga bakåtlutad och skita fullständigt i vad osäkra feta 40 årskärringar på flashback tycker.

Förresten så finns det inget mer WT än kvinnor på flashback. Detta är ett forum för grabbar. Fattar inte vad ni kvinnor gör här ens. Ingen normal attraktiv och stabil kvinna hänger på flashback. Möjligtvis familjeliv men fan inte flashback. Är ni måhända androgyna hela packet?

Din stackare.
Det är sällan man läser om någon som är så osäker i sig själv, har så mycket nedtryckt frustration inom sig, och är så in i helvete bitter. Du ska få ett gratis tips: Kvinnor tänder generellt inte på bittra män.

Låt mig gissa; Du var "ingen" i skolan. En grå tjomme i mängden som ingen kollade på. Nu har du klätt på dig en muskelmassa och lagt dig i ett solarium (80-talet ringde...) och nu kollar en del brudar på dig men du är bitter för att de ÄNDÅ inte tar initiativ till kontakt. Eftersom du har låg självkänsla så spelar du teater och låtsas att du har "bra självförtroende", men se, det genomskådas direkt och du framstår som en FAKE.

Du behöver inte ännu ett tight linne, du behöver terapi.
Citera
2017-02-06, 12:19
  #93
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Din stackare.
Det är sällan man läser om någon som är så osäker i sig själv, har så mycket nedtryckt frustration inom sig, och är så in i helvete bitter. Du ska få ett gratis tips: Kvinnor tänder generellt inte på bittra män.

Låt mig gissa; Du var "ingen" i skolan. En grå tjomme i mängden som ingen kollade på. Nu har du klätt på dig en muskelmassa och lagt dig i ett solarium (80-talet ringde...) och nu kollar en del brudar på dig men du är bitter för att de ÄNDÅ inte tar initiativ till kontakt. Eftersom du har låg självkänsla så spelar du teater och låtsas att du har "bra självförtroende", men se, det genomskådas direkt och du framstår som en FAKE.

Du behöver inte ännu ett tight linne, du behöver terapi.
Och nu kom den där obligatoriska "tjejer ser det där blablablabla". Tjejer kan inte se vad som helst.

Förresten så får jag mer uppmärksamhet av tjejer än vad du någonsin kommer att få.

Och sluta fetstila det du vill svara på. Läs hela inlägget istället.

Utländska tjejer kommer fram till mig på krogen utan problem men svenska tjejer ska istället lira candycrush framför bartendern för hon är "för snygg" för att gå fram till en kille eller visa intresse.

Jag behöver inte bada solarium. Har gyllenbrun hy i grunden.

Det är fel på landet Sverige och svenskarna. Det sociala klimatet i detta pissland har även fått mig att bli socialt reserverad. Det smittar av sig din dumme fan.

Att det ska behöva krävas ett seminarium och gruppindelning för att folk ska våga prata med varandra....
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback