Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-05, 18:45
  #1
Medlem
Tja!

Hittade ingen tråd om detta så gjorde en

Har inte gjort klart mitt lag 100% än men lägger ut när det är klart.

Dela gärna med er av era lag och andra tankar och tips
Citera
2017-01-05, 20:03
  #2
Medlem
Nimelings avatar
Kul initiativ!

Jag är givetvis på. Däremot håller jag mig ett tag innan jag postar mitt lag. Känner att jag behöver sätta mig in i hur jag vill formera det hela först.
Citera
2017-01-10, 23:57
  #3
Medlem
Tänkte sätta mig på fredag och göra ett lag när jag får tid. Såg att priserna på en del spelare är rätt konstiga nu, t ex Alderweireld. Ingen som har gjort ett lag att dela med sig av? Jag ger gärna feedback och bollar idéer.
Citera
2017-01-16, 21:48
  #4
Medlem
Första omgången gick jag plus 1,3 mille typ.

Lag:

Zlatan(K) kane giroud

Fraser alli carrick mkhitaryan

Clichy G.johnson Alderweireld

Heaton

Är sugen på att få in någon Chelsea spelare men vet inte riktigt hur jag ska lyckas och om det är värt det?
Funderar på att sätta giroud som kapten nästa match.
Någon som har något annat tips?

/H
Citera
2017-01-17, 23:58
  #5
Medlem
Tänker byta in många liverpool spelare som tex "arnold" för 2 miljone. Prisvärd om han får starta samt Klavan för drygt 3 milj.

Davies från Everton ser lovande ut och han också för bara 2 miljoner, (nu lite mer)

Hur tänker ni på byten inför nästa omgång?
Citera
2017-01-18, 16:29
  #6
Medlem
Jag kommer nog byta mkhitaryan
mot Willian.
Citera
2017-01-25, 09:45
  #7
Medlem
Vilka ska ni byta in till omgång 23? Jag tycker att City såg bra ut mot Tottenham och det lutar mot antingen Aguero eller Yaya eller De bruyne mot Sanchez.

Vad tycker ni?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback