Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-11, 23:41
  #49
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Du säger att du vill klä dig sexigt.

Ändå saknar din lista latex-artiklar.

Det behöver nog åtgärdas.

Det kommer kanske med tiden.

Men just nu så trivs jag rätt bra i mina leggings, en kort-kort, korsett och handskar. Tycker att det är skönt att känna hur plaggen verkligen kramar om en. Det är en fin känsla.
Citera
2017-01-12, 15:43
  #50
Medlem
VelvetReds avatar
Just nu har jag leggings och en kort kjol samt "armvärmare" på mig. Sitter i soffan med ett täcke och myser. Det är nice!
Citera
2017-01-12, 16:15
  #51
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
vill se..

Kommer inte posta några bilder, det gör jag inte. Men du får gott använda din fantasi!

Jag funderar på att köpa nya skor, stövletter som är lite blanka. Någon som har tips?
Citera
2017-01-12, 17:02
  #52
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Kommer inte posta några bilder, det gör jag inte. Men du får gott använda din fantasi!

Jag funderar på att köpa nya skor, stövletter som är lite blanka. Någon som har tips?

Nu är inte detta vad du söker. Men hemsidan lär du kunna hitta något på.

http://www.bananashoes.com/pleaser-s...orm-boots.html
Citera
2021-12-08, 22:31
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Jag tänker glansiga fina svarta leggings, en kort rosa kjol med spets och söta rosa strumpor. Sen ett par svarta, blanka stövletter. Kanske en svart läderkorsett och en kofta att hålla mig varm, sedan en liten rosa rosett i mitt långa lockiga hår.

Jag vill bara få vara fin. Jag har en tanke om det i mitt eget huvud, men vad tänker ni andra om det? Jag vill vara attraktiv och sexig. Har funderat på andra höga klackar, eller om jag bara skall ha rosa rosetter runt låren, eller ett par strumpisar med mönster?

Sen har jag en sötis liten handväska som är i glansig rosa plast. Vore det inte sött och fint?
Tycker det låter riktigt läckert.
Citera
2021-12-09, 06:51
  #54
Medlem
Brothermans avatar
Jag förstår dig, jag är likadan.
Kjol, stayups, string osv. Alltid mysigt att få känna sig sexig även om man är ensam.

Och då är jag man, kan väl vara värt att tilläggas
Citera
2021-12-09, 06:53
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Nu är detta inte en outfit som jag vill bära på stan direkt, bara mer för min egen skull hemma, jag tycker om att vara fin, och jag vill gärna få unna mig det ibland. På stan har jag väldigt ledig klädsel, så när jag väl är hemma så vill jag kunna dra för gardinerna och ge utlopp för detta.
Det är rätt tösen, min tös älskar att ha på sig höfthållare samt strumpor med söm och högklackat
Citera
2021-12-09, 07:39
  #56
Medlem
Rosa kläder och rosa rosetter i håret får dig att känna dig sexig?
Citera
2021-12-09, 17:36
  #57
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koule
Rosa kläder och rosa rosetter i håret får dig att känna dig sexig?

Minns den här tråden. Ser att någon grävt fram den igen. Notera datumet. Jag står såklart för det jag skrev då, men har lite annan smak idag om man säger så.
Citera
2021-12-09, 20:28
  #58
Medlem
lililiLindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Minns den här tråden. Ser att någon grävt fram den igen. Notera datumet. Jag står såklart för det jag skrev då, men har lite annan smak idag om man säger så.

Klär du dig fortfarande sexigt, även om du bytt smak?
Jag gillar att klä mig sexigt och klä upp mig även om jag inte ska göra något särskilt.
Citera
2021-12-09, 20:37
  #59
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lililiLinda
Klär du dig fortfarande sexigt, även om du bytt smak?
Jag gillar att klä mig sexigt och klä upp mig även om jag inte ska göra något särskilt.

Jag är inte så extrem längre, men det är klart att det känns bra att göra sig lite extra fin ibland. Fixa lite med håret och så. Det kan vara mysigt ibland.
Citera
2021-12-09, 21:06
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lililiLinda
Klär du dig fortfarande sexigt, även om du bytt smak?
Jag gillar att klä mig sexigt och klä upp mig även om jag inte ska göra något särskilt.

Vad är sexigt för dig? Exempel?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback