Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-04, 23:34
  #1
Medlem
VelvetReds avatar
Jag tänker glansiga fina svarta leggings, en kort rosa kjol med spets och söta rosa strumpor. Sen ett par svarta, blanka stövletter. Kanske en svart läderkorsett och en kofta att hålla mig varm, sedan en liten rosa rosett i mitt långa lockiga hår.

Jag vill bara få vara fin. Jag har en tanke om det i mitt eget huvud, men vad tänker ni andra om det? Jag vill vara attraktiv och sexig. Har funderat på andra höga klackar, eller om jag bara skall ha rosa rosetter runt låren, eller ett par strumpisar med mönster?

Sen har jag en sötis liten handväska som är i glansig rosa plast. Vore det inte sött och fint?
Citera
2017-01-04, 23:36
  #2
Medlem
Ravenboxs avatar
Dålig självkänsla. Vad skall diskuteras? Hur ensam du är?
Citera
2017-01-04, 23:42
  #3
Medlem
Jag vill veta var man får tag i dessa glansiga leggings. Min tjej letar som besatt efter såna. Eller leggings med lite skinnlook.
Citera
2017-01-04, 23:43
  #4
Medlem
vitapumpss avatar
Tycker också som du TS om att klä mej sensuellt Kanske inte fullt så vågat som du men ändå...
Och de flesta killar tänder ju på en tjej som har en sexig outfit.
Citera
2017-01-05, 00:02
  #5
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur72
Jag vill veta var man får tag i dessa glansiga leggings. Min tjej letar som besatt efter såna. Eller leggings med lite skinnlook.

Finns att köpa för under 200 hundra på diverse sajter. Jag tycker om dem, och jag förstår att du gillar dem.
Citera
2017-01-05, 00:04
  #6
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Tycker också som du TS om att klä mej sensuellt Kanske inte fullt så vågat som du men ändå...
Och de flesta killar tänder ju på en tjej som har en sexig outfit.

Nu är detta inte en outfit som jag vill bära på stan direkt, bara mer för min egen skull hemma, jag tycker om att vara fin, och jag vill gärna få unna mig det ibland. På stan har jag väldigt ledig klädsel, så när jag väl är hemma så vill jag kunna dra för gardinerna och ge utlopp för detta.
Citera
2017-01-05, 00:06
  #7
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Dålig självkänsla. Vad skall diskuteras? Hur ensam du är?

Nog har jag dålig självkänsla alltid. Vad som skall diskuteras? - Vilka fina kläder ni kan finna till ett dugligt pris, och hur andra känner igen sig i det jag beskriver.

Hur ensam jag är. Måste du fråga det?
Citera
2017-01-05, 00:10
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Finns att köpa för under 200 hundra på diverse sajter. Jag tycker om dem, och jag förstår att du gillar dem.
Du kan inte vara mer specifik?
Citera
2017-01-05, 00:13
  #9
Avstängd
Herrevadsbro1251s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Jag tänker glansiga fina svarta leggings, en kort rosa kjol med spets och söta rosa strumpor. Sen ett par svarta, blanka stövletter. Kanske en svart läderkorsett och en kofta att hålla mig varm, sedan en liten rosa rosett i mitt långa lockiga hår.

Jag vill bara få vara fin. Jag har en tanke om det i mitt eget huvud, men vad tänker ni andra om det? Jag vill vara attraktiv och sexig. Har funderat på andra höga klackar, eller om jag bara skall ha rosa rosetter runt låren, eller ett par strumpisar med mönster?

Sen har jag en sötis liten handväska som är i glansig rosa plast. Vore det inte sött och fint?

Andra höga klackar och strumpisar med mönster.

Fint att du gillar att göra dig sexigt, finns för få som gör det idag.

Bättre än gråa joggingbrallor och en urtvättad t-shirt.
Eller ännu värre en onepiece.

Citera
2017-01-05, 00:14
  #10
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur72
Du kan inte vara mer specifik?

Nu har jag inte letat runt så noga, men cdon har rea på dem! Låt mig ge dig en länk: http://cdon.se/klader/light-black-leggings-p39050630

Sexiga va? Jag gillar sånt, känns rätt skönt att ha på sig, då vet man att man är uppskattad!
Citera
2017-01-05, 00:17
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Nu har jag inte letat runt så noga, men cdon har rea på dem! Låt mig ge dig en länk: http://cdon.se/klader/light-black-leggings-p39050630

Sexiga va? Jag gillar sånt, känns rätt skönt att ha på sig, då vet man att man är uppskattad!
http://cdon.se/klader/black-metallic...ghts-p38881068

Dom här då? <3
Citera
2017-01-05, 00:21
  #12
Medlem
Halens postorder har bra sortering
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback