Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-05-11, 12:58
  #109
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Dåligt omdöme hos de ansvariga om de vill verka för sin ställning som makthavare, verka för demokrati, jämställdhet osv (kma)
Eller bra omdöme hos de ansvariga om de vill slippa ”vanliga svenskar” (bra jobbat)
De är så besatta av sin religion Tolerans att de tror de gör gott.
MSM tror ju att deras uppgift är att uppfostra den rasistiske svensken. De är fanatiska tappar omdömet helt
Citera
2018-05-12, 18:53
  #110
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
De är så besatta av sin religion Tolerans att de tror de gör gott.
MSM tror ju att deras uppgift är att uppfostra den rasistiske svensken. De är fanatiska tappar omdömet helt

Så sant. De, folkvalda som förväntas vara högt kompetenta, de saknar kompetens och omdöme. De har fått kronan att falla met katastrofala ca 10% mot Euron, rätta mig om jag har fel.
Citera
2018-05-13, 00:42
  #111
Medlem
MrBulldoggs avatar
Özz verkar vara själva sinnebilden av en icke-svensk som försöker slå mynt av den självutplånande öfvre medelklassen som har dåligt samvete över hur bra deras förfäder riggade loppet för dem.

Ska vi heja på Özz och se hur han hånskrattar över dumsvensken som förnedrar sig, eller kanske borde vi importera en Kines som gör jobbet ännu bättre? Jag menar, en kass KURD rankar ju lägre än en Kines i sammanhanget! Eller?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback