Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-04, 12:25
  #1
Medlem
Hur ser det ut med medelålders sex? Har äldre personer sex precis som yngre har? Är det stendött? Erektionsproblem?
Citera
2017-01-04, 14:07
  #2
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Äldre personer, ofta pensionärer, är en grupp människor som har väldigt mycket sex. Sen kommer ju naturligtvis en del fysiska hinder med ålder, men det går alltid att kringgå.

Svenska pensionärer pippar som kaniner. Fact.
Citera
2017-01-04, 14:17
  #3
Medlem
ascHacks avatar
Går man in på valfri klubb riktat till medelålders kvinnor/män så kan man ta på den kåta atmosfären. Kvinnor nyper diskplockare på röven, slickar på halsen osv. Busenkelt att få ett ligg där. Sen vad man vill dra för slutsats av det är en annan femma.

Tror de är lika kåta i den åldern, men det ska nog helst vara med yngre partners.
Citera
2017-01-04, 14:19
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascHack
Går man in på valfri klubb riktat till medelålders kvinnor/män så kan man ta på den kåta atmosfären. Kvinnor nyper diskplockare på röven, slickar på halsen osv. Busenkelt att få ett ligg där. Sen vad man vill dra för slutsats av det är en annan femma.

Tror de är lika kåta i den åldern, men det ska nog helst vara med yngre partners.
Vad för klubb syftar du på?
Citera
2017-01-04, 15:44
  #5
Medlem
Babianens avatar
Kvinnor brukar försöka sluta med sex efter 40. Så vid 50 är det normala att man inte har sex. "Jag har knullat färdigt i mitt liv" är en vanlig inställning bland kvinnor i den åldern.
Citera
2017-01-04, 16:07
  #6
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Kvinnor brukar försöka sluta med sex efter 40. Så vid 50 är det normala att man inte har sex. "Jag har knullat färdigt i mitt liv" är en vanlig inställning bland kvinnor i den åldern.

Då har du träffat helt fel kvinnor. Jag är över sextio och träffar en del i åldern 50-60 som tror att varje knull blir deras sista och ger sig hän ordentligt.
Citera
2017-01-04, 16:17
  #7
Medlem
Att bara lägga sig ner och ha lite sex är inte så "bara" i min ålder. Jag fyller snart 53 år.
Vad det gäller självbefläckelse så är det inte särskilt ofta det händer. Sex med min partner händer lite då och då. Vi är nog som mest aktiva på sommaren när vi har semester och spenderar den i sommarstugan. Då brukar vi bäckenboxas var och varannan dag. Min sambo är dock något yngre, hon är 46 år.

Jag har inga konstiga avarter, det blir vaniljsex liksom. Ibland är det svårt att få upp den. Man är ju inte 16 år längre...
__________________
Senast redigerad av Bertil.Brunn 2017-01-04 kl. 16:20.
Citera
2017-01-04, 17:00
  #8
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Kvinnor brukar försöka sluta med sex efter 40. Så vid 50 är det normala att man inte har sex. "Jag har knullat färdigt i mitt liv" är en vanlig inställning bland kvinnor i den åldern.
Vilka kvinnor säger så utom "dina vänners mammor", påstådda kvinnor i olika nätforum och karaktärer i diverse noveller?

Om jag utger mig för att vara kvinna på ett forum och skriver "nu har jag tröttnat på sex. Jag ska aldrig mer röra vid en kuk", betyder det att alla kvinnor (eller ens många) över 40 verkligen tycker så eller är det bara ytterligare ett exempel på barnsligt trollande?
Citera
2017-01-04, 17:56
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luslaxen
Hur ser det ut med medelålders sex? Har äldre personer sex precis som yngre har? Är det stendött? Erektionsproblem?


Över 50? Frågan kan ju vara intressant om vi pratar om 80 åringar. 50 är ju ingenting när det gäller sexualitet men det är klart att till viss del minskar ju lusten och kanske framför allt orken men gällande lusten är ju det ett faktum om man jämför alla åldrar över det tidiga tonåren tex.
Citera
2017-01-04, 19:12
  #10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Vilka kvinnor säger så utom "dina vänners mammor", påstådda kvinnor i olika nätforum och karaktärer i diverse noveller?

Om jag utger mig för att vara kvinna på ett forum och skriver "nu har jag tröttnat på sex. Jag ska aldrig mer röra vid en kuk", betyder det att alla kvinnor (eller ens många) över 40 verkligen tycker så eller är det bara ytterligare ett exempel på barnsligt trollande?

I princip alla kvinnor över 40 som jag någonsin har träffat har haft 0 intresse av sex. De flesta har varit äcklade av det.
Citera
2017-01-04, 19:30
  #11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Då har du träffat helt fel kvinnor. Jag är över sextio och träffar en del i åldern 50-60 som tror att varje knull blir deras sista och ger sig hän ordentligt.

http://i.gifntext.com/17825-cope.gif

Citat:
Ursprungligen postat av Burgundi
Över 50? Frågan kan ju vara intressant om vi pratar om 80 åringar. 50 är ju ingenting när det gäller sexualitet men det är klart att till viss del minskar ju lusten och kanske framför allt orken men gällande lusten är ju det ett faktum om man jämför alla åldrar över det tidiga tonåren tex.

1) Det är över vid 40. Vid 50 har det varit över i 10 år.

2) Folk är mest sexuellt aktiva i åldern 18-25 år sen går det ner därifrån. Googla på statistiken så får ni se.

3) Hur äckligt är det inte att knulla kvinnor på 50 år? Ha lite värdighet och köp sex av unga tjejer istället.
Citera
2017-01-04, 23:38
  #12
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
I princip alla kvinnor över 40 som jag någonsin har träffat har haft 0 intresse av sex. De flesta har varit äcklade av det.
Du påstår det ja. Jag påstår att alla människor jag träffat är besatta av sex, alla vill knulla dygnet runt. Är det automatiskt sant för att jag påstår det?

Ditt påstående är ologiskt. Dels för att man normalt inte fläker ut sitt privatliv till alla man träffar (varför skulle alla kvinnor berätta för dig att de äcklas av sex? Möjligen kanske några väninnor berättar det men du torde ha träffat fler kvinnor utanför vänkretsen än inom den så varför skulle såna som inte är dina vänner berätta något så privat?), dels för att du ljuger om i stort sett allting i syfte att trolla och framställa dina absurda påståenden som absolut sanning.

Jag kan påstå precis vad som helst och säga "jag vet att det är så för mjna vänner säger samma sak" men det har noll bäring eftersom jag inte kan bevisa det. Vi vet redan att även äldre människor upp till övre pensionsåldern har sex. Vissa har ett mycket regelbundet sexliv, andra har sex mer sällan, en del har aldrig sex. Men att slänga ut sig "alla kvinnor över 40 äcklas av sex" är bara löjligt och felaktigt. Huruvida de söker efter knullkontakter på bodycontact eller inte är inget bevis för ditt bisarra påstående.

Vi har redan gått igenom det här. Dina noveller och påståenden betyder ingenting. Det enda du vill är att säga tvärtemot hela tiden. Och det är uppenbart för i stort sett alla som läser dina dumma inlägg.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback